چادر بازی کودک با طرح گل دخترانه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 95 سانتی متر
  • عرض: ۷۵ سانتی متر
  • ارتفاع: ۱۰۷ سانتی متر
995,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک با طرح گل دخترانه را هم اکنون از سات نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید

چادر بازی کودک با طرح گل دخترانه یکی دیگر از چادر های بازی جدیدی است که فوق العاده زیبا و چشم نواز است. ظاهر کلی این محصول از دو رنگ اصلی سفید و قرمز ساخته شده است که به زیبایی هر چه بیشتر این محصول کمک شایانی کرده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این محصول سقف یکدست سفیدی داشته که یک عدد پنجره نیز بر روی ان قرار دارد و همین امر باعث نورگیر بودن این چادر بازی شده است. هم چنین بدنه اصلی این کالا هم از رنگ قرمز طراحی و تولید شده است که فوق العاده زیباست. داشتن یک گل قرمز بزرگ و چندین گل زرد رنگ کوچک بر روی بدنه این محصول هم ان را بیش از پیش جذاب کرده است. علاوه بر این ها این چادر بازی کودک دارای یک عدد درب مستطیلی شکل است که عبور و مرور کودک شما از طریق ان انجام خواهد شد. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا نحوه راه اندازی ان است که در مدت زمان بسیار کوتاهی شما می توانید ان را به سادگی راه اندازی کرده و لحظات شادی را برای کودک خود خلق کنید. این چادر بازی جذاب را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید .

چادر بازی کودک با طرح گل دخترانه

چادر بازی کودک با طرح گل دخترانه یکی از جدید ترین تولیدات شرکت اینتکس تهران است که به دلیل کیفیت بالای ساخت و تولیدش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول دقیقا ظاهری شبیه به خانه دارد به گونه ای که بسیار شکیل و زیبا طراحی و تولید شده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل به نقد و بررسی این محصول بپردازیم.

طراحی و ارگونومی ساخت

در خصوص طراحی این محصول باید به این نکته اشاره کرد که از دو رنگ صورتی و سفید در طراحی و تولید این محصول استفاده شده است. بدنه اصلی این محصول به صورت کامل صورتی رنگ است . سقف ان نیز سفید است. البته در قسمت پایینی این محصول قسمتی مشکی رنگ نیز دیده می شود که باعث شده تا این محصول از یکنواختی خارج شود. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا دارا بودن پنجره ای بر روی سقف ان است که باعث شده تا این محصول به صورت کاملا نورگیر طراحی و تولید شود. هم چنین یک عدد گل نیز درکنار این پنجره به چشم می خورد که فوق العاده زیباست. در خصوص درب ورود این محصول هم باید گفت که این کالا به صورت ایستاده و مستطیلی شکل طراحی و تولید شده است. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد.

جنس بدنه 

رویه اصلی این محصول ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد که فوق العاده با کیفیت است. علاوه بر این ها پایه های این محصول هم از نوع فایبرگلاس ساخته شده که بسیار مقاوم و مستحکم است. در کنار این موارد باید به کف این محصول هم اشاره نمود که از نوع پارچه شمعی برزنتی تک لایه می باشد که بسیار نرم و لطیف طراحی و تولید شده است. 

ابعاد و وزن 

این محصول در طول 95 سانتی متر و هم چنین عرض 75 سانتی متر طراحی و تولید شده است. در کنار این موارد باید به ارتفاع این محصول هم اشاره نمود که 107 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این محصول تنها 2 کیلو گرم وزن دارد که بسیار سبک و پرتابل می باشد و می توانید از ان در هر مکانی استفاده کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری 

راه اندازی این محصول کاری فوق العاده ساده و اسان است. برای این کار در ابتدا باید پایه های اصلی این محصول را نصب نمایید. سپس به سادگی می توانید در گام بعدی رویه اصلی این چادر بازی کودک رابر روی پایه های نصب شده قرار داده و این چادر را سرپا کنید. نکته مهم دیگر در هنگام نصب این محصول عدم فشار زیاد به پایه های این محصول است که باید به صورت استاندارد نصب و راه اندازی شود. هم چنین برای مراقبت از این محصول شما باید در ابتدا سعی کنید تا به کودک خود بیاموزید وسایل نوک تیز را از کنار این محصول دور کنند. هم چنین از نزدیک کردن وسایل داغ هم به بدنه اصلی این چادر بازی خودداری کنید تا دچار اسیب جدی نشود. با رعایت همین نکات می توانید بدون افت کیفیت از این محصول استفاده کرده و از ان لذت ببرید. 

جمع بندی 

چادر بازی کودک با طرح گل دخترانه یک محصول با طراحی فوق العاده شکیل و زیباست که مناسب برای کودکان بوده و شرکت اینتکس تهران ان را به بازار عرضه کرده است. این محصول کاملا نورگیر بوده و قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک نیز می باشد. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
95 سانتی متر
عرض
۷۵ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۷ سانتی متر
وزن
۲ کیلوگرم
جنس رویه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه‌ها
فایبرگلاس
جنس کف
پارچه شمعی تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
کاملا نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
اقلام همراه
پایه‌های نگهدارنده، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...