چادر بازی کودک با طرح گل و پروانه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 95 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
1,295,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک با طرح گل و پروانه از با کیفیت ترین چادرهای بازی کودکان است که می توانید هم اکنون ان را از سایت نمایندگی محصولات ابنتکس در ایران خریداری و سفارش دهید ، در این نوع از چادر های بازی کودکان امکان تولید و ساخت به صورت سفارشی وجود دارد که میتوانیددر قسمت تماس با ما از همکاران ما در این بخش مشاوره رایگان دریافت نمایید.

چادر بازی کودک با طرح گل و پروانه محصولی فوق العاده زیباست که کودکان به خاطر داشتن طرح زیبا و رنگ بندی شاد ان مجذوب این چادر بازی می شوند. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این کالا از دو رنگ اصلی زرد و قرمز طراخی شده است. سقف این محصول یکدست قرمز بوده و بر روی ان یک عدد پنجره و طرح ابر و باران و گلو پروانه نیز در رنگ های مختلف دیده می شود. هم چنین بدنه اصلی این چادر هم زرد رنگ می باشد که دارای یک عدد درب بزرگ و هم چنین دو عدد پنجره است که فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد. علاوه بر این ها رویه اصلی این چادر بازی کودک هم از جنس پارچه شمعی برزنتی ساخته شده که از مقاوم ترین و با کیفیت ترین پارچه های موجود در بازار می باشد. از دیگر مزیت های این محصول نورگیر بودن این چادر است که داخل به صورت کامل روشن خواهد شد. هم چنین از این چادر می توانید به عنوان محل خواب کودک هم استفاده کنید که از دیگر مزیت های خوب این کالا به شمار می رود. این محصول یکی از سبک ترین و با کیفیت ترین چادرهایی است که می توانید ان را برای کودک خود از سایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس در ایران هم اکنون خریداری نمایید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
95 سانتی متر
عرض
75 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
وزن
۲ کیلوگرم
جنس رویه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه‌ها
فایبرگلاس
جنس کف
پارچه شمعی تک لایه
پمپ
ندارد
شرکت سازنده
تهران اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
کاملا نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...