چادر بازی کودک توری دار صورتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع:
  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 98 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک محصول جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و چادر بازی کودک با قیمت ارزان

چادر بازی کودک توری دار صورتی مخصوص کودکان تا سن 8 است .چادر ی با طراحی زیبا و رنگ بندی جذاب و دختر پسندانه است .دیواه های این چادر بازی کودکان از حالت ترکیبی استفاده شده است و دو جهت دیوار از جنس پارچه ی  شمعی است و دو جهت دیگر آن توری است .این چادر می تواند برای خواب خردسالان استفاده گردد.داخل چادر از سمت توری به خوبی دیده می شود و والدین به راحتی می توانند از دور با خیال راحت مراقب فرزندان خود باشند .وزن بسیار سبک دارد و قابل حمل است . این چادر در تفریحات بیرون از منزل و داخل منازل استفاده میگردد 

در مدت بسیار کوتاه زیر یک دقیقه برپا می شود و بانی یک خاطره و بازی جذاب فرزندان دلبندتان می شود دارای یک درب بزرگ است .اقلام همراه چادر بازی کودک توری دار صورتی  دفترچه راهنما و یک برچسب تعمیرات اینتکس نیز عرضه میگردد .

چادر بازی کودک توری دار صورتی

چادر بازی کودک توری دار صورتی جادار ترین محصولی است که در محیط های داخل خانه و یا بیرونی برای افراد استفاده می شود و می تواند مناسب ترین شرایط را برای کودکان داشته باشد. این محصول به رنگ صورتی بوده است واز این رو طراحی فانتزی دارد. پس به این خاطر برای کودکان دختر مورد پسند قرار می گیرد. چادر بازی وسیله ای کاربردی برای تمامی کودکان است و وجود آن در منزل لازم و ضروری می باشد از این رو باید برای خرید آن اقدام کرده و مناسب ترین محصول را برای فرزندان خود تهیه کرد. چادر بازی ها در نهایت ظرافت و فانتزی بودن ساخته می شوند و می توانند ظاهری بی نظیر داشته باشند. با توجه به روحیات کودکان این محصولات رنگارنگ بوده و دارای زیبایی های بسیار زیادی هستند. از ایم رو بهترین و مناسب ترین وسیله برای افزایش روحیه کودکان است و می تواند شرایط ویژه ای برای آن ها مهیا سازد. از سوی دیگر این محصول خاص دارای بدنه ای با طول عمر بالا بوده است و از مواد اولیه خاصی برخوردار می باشد. از این رو به راحتی در طول سال های زیاد استفاده می شود و دچار خرابی و آسیب نخواهد شد. این محصول به جهت کمک رسانی به والدین ساخته شده است و به نوعی در بین اسباب بازی های کودکان نظم و ترتیب ایجاد می کند. از این رو باید بیش تر و بهتر به خرید آن توجه کرد و آن را در اولویت قرار داد. محصول در زیر به صورت خلاصه توصیف شده است که به آن توجه کنید.


کاربرد های چادر بازی

این چادر بازی طراحی ویژه ای دارد که به این ترتیب دارای کارایی خاص و زیاد تری می باشد. از این رو باید در صورت نیاز آن را خریداری نمود و با دانستن این ویژگی ها محصول را سفارش داد. بدنه این چادر بازی توری است. چرا که بتواند در زمان حضور کودکان در داخل محصول بهترین موقعیت را برای آن ها مهیا سازد. همچنین این محصول توری با این دیواره ها هوا را به راحتی در داخل بدنه به گردش می آورد تا شرایط برای استفاده کودکان مطلوب تر باشد. چادر بازی دیواره هایی محکم دارد و دارای سازگاری های لازم به جهت استفاده در محیط های بیرونی است. در زمان رفتن به سفر و یا بودن در محیط بیرون خانه میتوان این محصول را نیز برای کودکان آماده کرد و از آن برای تفریحات آن ها استفاده کرد. همچنین از این محصول در منزل برای قرار دادن وسایل بازی کودکان می توان استفاده کرد و آن را به کار برد تا در طولانی مدت شرایط برای استفاده این محصول توسط افراد مهیا شود.


سازه های فنری و فانتزی

طراحی کلی این چادر بازی فانتزی می باشد. از این رو رنگبندی آن نیز به این صورت بوده است و محصول را شاد کرده است. سازه ها بخش هایی هستند که در واقع ستون محصول را شامل می شوند. این ستون در چادر بازی تشکیل اسکلت اصلی آن را می دهد تا به این صورت بتواند در طولانی مدت بر روی سطح زمین قرار بگیرد. همچنین استحکام دیواره ها نیز ناشی از وجود این بخش می باشد. سازه های فنری به راحتی تا می شوند و در زمان جمع آوری و یا نگه داری از محصول مناسب می باشد. رنگ این سازه ها صورتی بوده است که به نوعی هماهنگی در بین دیواره ها کمک می کند. سازه های تاشو محصول را می توان بدون شکستگی و آسیب تا کرد و در ساکی قرار داد و از آن مواظبت نمود. در نتیجه مقاوم ترین بدنه را تشکیل داده است و می تواند بهترین طول عمر را داشته باشد.


مقاومت بافت توری

دیواره های محصول که از تور تشکیل شده اند در واقع بافت های مقاوم و ریزی دارند که می تواند شرایط را برای استفاده طولانی مدت کودکان مناسب سازد. از آن جای که تمامی بازی های کودکان مهیج است از این محصول خاص می توانند بسیار طولانی استفاده کنند و از آن لذت ببرند. چرا که بافت ها با مقاومت بالایی بوده اند و در اثر برخورد و ضربه دچار خرابی نخواهند شد و با طول عمر بالا در اختیار کودکان می باشد.


خرید چادر بازی

چادر بازی کودک توری دار صورتی دارای کیفیت بالایی می باشد که در شرکت بزرگ intex تهران به فروش می رسد و می توان با مراجعه به آن محصول را خریداری کرد.

نوع
طول
80 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
98 سانتی متر
پمپ
ندارد
نوع پمپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...