چادر بازی کودک مدل عصایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 152 سانتی متر
  • عرض: 89 سانتی متر
  • ارتفاع: 101 سانتی متر
1,260,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک محصول جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و چادر بازی کودک ارزان

چادر بازی کودک تور دار یکی از چادر های بازی بسیار زیبا در سایت تهران اینتکس می باشد که از طراحی بسیار زیبا و خوبی بهره می برد. این چادر بازی بچه گانه از بدنه سبز رنگ با خرچنگ های قرمز در بخش های مختلف خود بهره گرفته است که باعث افزایش زیبایی آن شده است. سراسر بدنه این محصول یک لایه توری کشیده شده که نور و هوا را عبور داده و از ورود حشرات آزار دهنده به داخل چادر که باعث صدمه زدن به کودک می شوند جلوگیری می کند. پایه های این چادر بازی کودک از فایبرگلاس ساخته شده اند و بدنه از جنس پلی استر می باشد که در برابر نفوذ آب مقاومت بسیار خوبی دار،‌کف این چادر به صورت کامل ضد آب و ضخیم است. این کالا قابلیت راه اندازی در مدت زمان حدود 2 دقیقه را داشته و حجم بسته بندی بسیار کوچکی نیز دارد .

چادر بازی کودک مدل عصایی

چادر بازی کودک مدل عصایی جزو محصولات جادار و سبک می باشد که در نوع عصایی قابلیت نصب آسان دارد و می تواند برای استفاده در محل های باز و یا در محل های سرپوشیده مانند منزل خریداری شود. چادرهای بازی به منظور ایجاد محیطی برای سرگرمی کودکان ساخته می شوند و می خواهند محدوده استفاده از وسایل بازی را برای کودکان مشخص کنند تا دیگر محل های خانه دچار بهم ریختگی و آشفتگی نشود اما برخی دیگر علاوه بر این کارایی ها برای استفاده در مسافرت  و محل هایی مانند جنگل و حاشیه دریا و دریاچه ها نیز به کار می روند و برای کودکان سایبانی مطمئن را ایجاد می کنند. این چادر های بازی طرفداران زیادی داشته و برای مصارف مختلف خریداری می شوند. یکی از این چادر های بازی با چنین مزیت هایی چادر بازی کودک مدل عصایی که علاوه بر داشتن زیبایی کیفیت بالایی نیز دارد. برای آشنایی بیش تر مطالب زیر را که شرحی از خصوصیات چادر بازی است را مطالعه کنید.


ساختمان اصلی و نوع کارکرد

چادر بازی دارای استحکام و استواری خاصی می باشد و با داشتن وزن سبک اما به راحتی و با ایستایی بالا بر روی زمین قرار می گیرد. این نکته برای نوع طراحی آن است و نیز نوع سازه های تشکیل دهنده آن که از نوع عصایی و در جنس فایبرگلاس است و دارای قابلیت خمیده شدن و نرمی بالایی می باشد. در چنین چادر هایی سازه ها به بدنه متصل نیستند در واقع پس از نصب متصل می شوند و می توان به راحتی آن ها را از بدنه جدا نمود. نحوه کارایی این محصول به این صورت است که سازه ها جمع می باشند و مانند یک چتر بسته هستند. این ساختمان محکم را با باز کردن چتر سازه ها می توان ایجاد نمود. در زمانی که قصد باز کردن آن را دارید می بایست پایه های آن را از بخش های روی بدنه عبور داده و در جای خود قرار دهید. با باز شدن کامل محصول شکل نهایی ایجاد می شود. به علاوه پایه های چادر بازی نیز درون پوششی قرار می گیرد و مانع از حرکت کردن چادر می شود.


قابل استفاده در محیط های مرطوب و پر باران

در مناطق مرطوب چادری مورد استفاده می باشد که کفی لایه دار داشته و غیر قابل نفوذ آب باشد. این نوع چادر ها بدنه ای با ضخامت دارند و می توانند در شرایط بارانی نیز حالت خود را حفظ کند. در زمانی که قصد اقامت در جنگل و یا ساحل را دارید از آن جا که این مناطق بارانی و مرطوب هستند می توانید از این چادر بازی استفاده کنید و آن را برای کودکان در کنار چادر خود احداث نمایید. این چادر کفی محکم داشته و هیچ گونه رطوبت را از خود عبور نمی دهد. در زمان حضور در چادر نیز می توان اطمینان داشت که کودکان در تمامی ساعت های بازی دچار مشکل نمی شوند و آسیبی نمی بیند. در این گونه مناطق وجود موجودات ریز و خزنده نیز ممکن است. این گونه موجودات نیز برای کودکان خطرناک بوده و باعث صدمه به آن ها می شود. بر روی دیواره محصول به ویژه درب آن که با بندینک باز و بسته می شوند توری قرار دارد و از ورود چنین موجوداتی جلوگیری می کند و هیچ موردی برای آزار رسیدن به کودکان وجود ندارد.


قابلیت های دیگر

یکی دیگر از قابلیت هایی که این محصول دارد نصب در کم ترین زمان است و همچنین جمع آوری آن و حمل با ساک می باشد. این مورد برای مسافرت ها بسیار مهم می باشد و می تواند در زمان کم محیط اقامت کودکان را ایجاد کرد. مورد بعدی در مورد ضد حساسیت بودن بدنه چادر بازی می باشد که از مرغوب ترین مواد تشکیل شده و پوست بدن کودکان را از هر گونه حساسیت در امان نگه می دارد.


خرید

چادر بازی کودک مدل عصایی را می توان از نمایندگی رسمی شرکت بزرگ اینتکس تهران انتخاب و خریداری کرد.

نوع
خانگی ، سفری
طول
152 سانتی متر
عرض
89 سانتی متر
ارتفاع
101 سانتی متر
جنس رویه
پلی استر و تور
جنس پابه ها
فایبرگلاس
جنس کف
پلی استر ضد آب
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 2+
دارای بدنه تور دار برای تهویه
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب بزرگ
دارای کفی ضد آب
قابلیت راه اندازی عصایی
دارای وزن و حجم بسیار مناسب
وزن 1.4 کیلوگرم
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...