چادر بازی کودک تونل دار ارتشی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 141 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جهت خرید چادر بازی کودک تونل دار ارتشی می توانید هم اکنون از طریق نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران اقدام کنید.

چادر بازی کودک تونل دار ارتشی را باید به جرات در دسته خاص ترین چادر های بازی کودک قرار داد که ساختاری فوق العاده جذاب دارد. این محصول در واقع دو چادر بازی کودک مجزا می باشد که با استفاده از یک تونل به یکدیگر متصل شده اند. در همین خصوص باید عنوان کرد که قسمت اصلی این محصول ظاهری مربعی داشته و سقف ان نیز به صورت شیربانی می باشد که بر روی سقف و هم چنین کناره های ان پنجره های توری شکلی قرار گرفته است که از ورود حشرات هم به داخل جلوگیری کرده و باعث شده تا یک محصول نورگیر را شاهد باشیم. درب ورود این محصول هم در جلوی ان و به صورت هلالی ساخته شده است که مانند چادر های مسافرتی در قسمت بالا جمع شده و می توانید ان را در همان قسمت نگه دارید. قسمت دیگر این محصول هم همان ارگونومی ساخت مربعی را داشته و تنها دارای یک عدد پنجره و یک درب ورود گرد می باشد. هم چنین تونل این محصول هم دقیقا از دو ناحیه گرد ایجاد شده بر روی هر دو محصول عبور کرده و محیطی سر گرم کننده و شاد را برای کودک شما خلق می کند. این چادر بازی بدنه ای فوق العاده مقاوم داشته و وزن کمی را هم دارا می باشد که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

چادر بازی کودک تونل دار ارتشی

چادر بازی کودک تونل دار ارتشی یکی از چادر های بازی متفاوت بوده که برای استفاده کودکان بالای دو سال توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ساختاری مهیج و کودکانه بوده که دوام بالای بدنه دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید چادر بازی متناسب با علایق فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که دارای مصرف کننده کودک بوده نیاز به طراحی بدنه ای بر حسب استاندارد های جهانی داشته تا ایمنی ان ها را در زمان مصرف مهیا سازد. از سوی دیگر برای طراحی بدنه این محصولات نیاز به توجه به علایق کودکان بوده تا بدنه ای نواورانه عرضه شود. شرکت اینتکس با اتکا به این نکات اساسی توانسته چادر بازی کودک تونل دار ارتشی را به بازار های جهانی معرفی کند. این محصول از سه بخش مختلف تشکیل شده که هر یک از ان ها قابل استفاده به صورت مجزا نیز می باشد. چادر بازی کودک این محصول تلفیقی از چادر و پشه بند بوده و در بخش ابتدایی ان یک درب بزرگ برای تردد اسان کودکان تعبیه شده که از طریق یک بند به سمت بالا جمع اوری می شود. دیواره و سقف این محصول به صورت توری است. تونل این محصول به دیواره این چادر متصل شده که دیواره ای تمام توری در طول خود دارد. این تونل به یک سبد بازی کودک متصل می شود. این سبد دارای دروازههای گردی برای تردد اسان کودکان است. این محصول با این ساختار دارای نورگیری کافی در بخش داخلی بوده و گردش هوا ازادانه انجام می شود. بدنه این محصول از نوع پارچه طرح ارتشی طراحی شده که مورد علاقه کودکان می باشد.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر ان شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پلی استر و کتان با دوام بسیار بالا استفاده کرده است. کف این محصول از نوع وینیل تک لایه بوده تا از نفوذ اب به داخل چادر اجتناب شود. پایه های این محصول از نوع فایبرگلاس بوده که وزنی کم و طول عمری بالا دارد. این ساختار را می توانید با اسودگی خاطر در تمامی شرایط اب و هوایی و فضای باز استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 5 کیلوگرمی و امکان حملی اسان یک گزینه اینده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل محصول دارای طولی برابر 141 سانتی متر و عرضی معادل 100 سانتی متر می باشد. ارتفاع 100 سانتی متری این محصول از بخش کف ان تا بالای سقف بخش چادر ان محاسبه شده است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول تنها کافی ست ان را از بسته بندی خارج کرده و در یک فضای مسطح قرار دهید. سازه های این محصول از نوع فنری بوده که به طور کامل به روکش ان متصل می شود. این نوع طراحی به محض خروج از بسته بندی به فرم استاندارد خود می رسد. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن ضربه به سازه های محصول و یا فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه ان جدا بپرهیزید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک تونل دار ارتشی محصولی با وزنی کم و ساختاری پرتابل بوده که قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
141 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
جنس رویه
پلی استر و کتان
جنس پابه ها
فایبرگلاس
جنس کف
وینیل تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان بالا ی دو سال
کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
دارای درب بزرگ و توری
ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
وزن 5 کیلوگرم
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...