چادر بازی کودک تونل دار با استخر توپ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ابعاد بسته بندی: 52×23.5×5.5 سانتی متر
  • قطر: 105 سانتی متر
  • ارتفاع: 135 سانتی متر
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک تونل دار با استخر توپ محصولی جدید و باکیفیت و زیبا قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی چادر بازی در ایران

چادر بازی کودک تونل دار با استخر توپ یک مجموعه بازی استثنایی بوده که در سال جدید توسط شرکت اینتکس طراحی و با بالاترین سطح کیفیت به بازارهای جهانی عرضه شده است. این محصول در واقع شامل سه بخش مجزا برای بازی و استراحت کودکان در رده سنی 1 الی 6 سال بوده که قابلیت ان را دارد تا از هر بخش به صورت مجزا استفاده شود. بخش اول محصول در واقع چادر بازی کودک بوده که می توانید به عنوان محل خواب کودک نیز از ان استفاده نمایید. این بخش دارای ارگونومی ساخت استوانه ای شکل با سقف شیروانی بوده که دارای یک درب بزرگ برای ورود و خروج و تعداد دو عدد پنجره و یک هواکش مجهز به توری می باشد. به همین دلیل حشرات نمی توانند وارد محوطه بازی شوند و فضای داخلی چادر بازی کاملا نورگیر و با تهویه مطبوع هوا می باشد. بخش دوم محصول شامل یک تونل با سقف توری بوده که کودک برای ورود به بخش استخر توپ می تواند از ان استفاده کند. و در نهایت بخش اخر محصول استخر توپ ان می باشد. این استخر مجهز به یک سبد بسکتبال بوده که ارگونومی ساخت شش ضلعی دارد. این محصول با بدنه ای از جنس پلی استر با پایه هایی از نوع فایبرگلاس و به صورت فنری تولید شده است. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

چادر بازی کودک تونل دار با استخر توپ

چادر بازی کودک تونل دار با استخر توپ یکی از محصولات استثنایی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که با امکانات و فضای بازی استاندارد مانند یک مجموعه کامل بازی طراحی و تولید شده است. این محصول ساختاری پرتابل داشته و در بالاترین سطح ایمنی و طول عمر قرار دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول در تمامی ابعاد به معرفی ان بپردازیم. پس جهت اشنایی با این کالای استثنایی و خرید چادر بازی کودکمتناسب با خواسته فرزند خود پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکن نیاز به طراحی بدنه جدید و با نواوری بالا داشته و از سوی دیگر محصول دارای بدنه ای مطابق علایق کودکانه با هیجانات مناسب باشد. در نهایت محصول ارائه شده منطبق با استاندارد های جهانی بوده تا ایمنی کودک را در زمان بازی حفظ نماید. بر همین اسا شرکت اینتکس چادر بازی کودک تونل دار با استخر توپ را طراحی و به بازار عرضه کرده است. این محصول دارای بدنه ای سرمه ای بوده که بر روی ان تصاویر زردن رنگی از ستاره مطابق سلیقه کودکان به چشم می خورد. این محصول شامل سه بخش اساسی می شود. بخش ابتدایی محصول یک چادر بازی با ساختاری مخروطی بوده که نشیمنگاهی گرد دارد. این بخش دارای یک درب بزرگ برای تردد اسان کودک بوده که از طریق یک بند به سمت بالا جمع اوری می شود. بر روی دیواره محصول تعداد 2 عدد پنجره و یک دریچه بر روی سقف برای تهویه هوا و نورگیری فضای بازی کودک وجود دارد. بخش انتهایی محصول در واقع استخر توپ محصول بوده که بر روی دیواره ورود ان یک سبد بسکتبال برای بازی کودک تعبیه شده است. این قسمت فاقد سقف بوده تا کودک از هوای تازه در زمان بازی استفاده نماید. برای اتصال این دو بخش به یکدیگر از یک تونل زیبا استفاده شده که دارای سقفی کاملا توری می باشد. توجه داشته باشید شما می توانید از بخش های مختلف این محصول به صورت مجزا تا متصل به هم استفاده نمایید.

جنس بدنه

برای تولید بدنه این محصول از مرغوبترین نوع پلی استر استفاده شده که از نرمی و انعطاف پذیری بالا و دوام بسیار زیاد برخودار می باشد. کف این محصول از نوع وینیل تک لایه بوده تا از نفوذ اب به داخل محصول جلوگیری کند. سازه های این محصول نیز از بهترین نوع فایبرگلاس با وزنی کم و طول عمر بالایی ساخته شده است. شما می توانید از این محصول با اسودگی خاطر در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و یا قرار داشن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

بخش چادر این محصول از قطری برابر 105 سانتی متر و با ارتفاعی از بخش کف تا بالاترین سطح سقف بالغ بر 135 سانتی متر تشکیل می شود. تونل این محصول در طول 120 سانتی متر بوده و ارتفاعی در حدود 46 سانتی متر دارد. در نهایت بخش استخر توپ این محصول نیز ارتفاعی در مقیاس 72 سانتی متر داشته و قطر ان در حدود 120 سانتی متر است. شما می توانید این محصول 3 کیلوگرمی را به راحتی حمل کرده و حتی در زمان سفر همراه خود داشته باشید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سازه های این محصول از نوع فنری بوده به همین دلیل روکش بدنه و پایه ها به یکدیگر کاملا متصل بوده که به محض خروج از بسته بندی فرم می گیرد. تنها کافی ست بدنه چادر را به تونل و استخر توپ ان متصل سازید. برای مراقبت از این محصول از پرش و یا وارد کردن فشار سنگین به پایه های محصول و یا فروکردن اجسام نوک تیز به دیواره ان جدا پرهیز نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک تونل دار با استخر توپ مجموعه بازی استاندارد با ساختاری پرتابل بوده که توانسته در میان عموم به محبوبیت دست یابد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
خانگی
ابعاد بسته بندی
52×23.5×5.5 سانتی متر
قطر
105 سانتی متر
ارتفاع
135 سانتی متر
وزن
3 کیلوگرم
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
جنس کف
وینیل تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان بالا ی یک سال
کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب بزرگ و توری
قطر چادر بازی: 105 سانتی متر
ارتفاع چادر بازی: 135 سانتی متر
قطر تونل: 46 سانتی متر
طول تونل: 120 سانتی متر
قطر استخر توپ: 120 سانتی متر
ارتفاع استخر توپ: 72 سانتی متر
قابلیت استفاده تمام بخش ها به صورت مجزا
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، ساک حمل
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...