چادر بازی کودک تونل دار طرح فروزن

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 110 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
3,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک تونل دار طرح فروزن را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

چادر بازی کودک تونل دار طرح فروزن یک محصول فوق العاده با کیفیت می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این چادر بازی ساختاری سه تکه دارد که همین عامل ان را از چادر های بازی مشابه متمایز کرده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این محصول دارای دو عدد چادر بازی کودک با ابعاد یکسان بوده و یک عدد تونل نیز در کنار این دو چادر قرار دارد که می توانید به سادگی و با استفاده از این تونل این دو چادر را به یکدیگر متصل کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین با جدا کردن تونل و کنار گذاشتن ان می توانید از دو چادر مجزا بهره مند شوید. علاوه بر این ها این محصول طرحی برگرفته از انیمیشن محبوب فروزن دارد که به همین خاطر به یکی از پر فروش ترین چادرهای بازی کودکان تبدیل شده است. در رابطه با جنس بدنه این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که این کالا فوق العاده مقاوم بوده و ساخته شده از رویه ای از جنس پلی استر است. هم چنین به دلیل داشتن وزن کم به سادگی می توانید این محصول را حمل و نقل کرده و از ان در مکان مناسب استفاده کنیدو این چادر بازی با کیفیت را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

چادر بازی کودک تونل دار طرح فروزن

چادر بازی کودک تونل دار طرح فروزن از جمله مرغوب ترین و زیباترین چادرهای بازی در بین محصولات مشابه سرگت اینتکس می باشد که با نوع کارایی خاص یک محصول درجه یک به حساب می آید. چادرهای بازی اغلب یک ساختمان کلی داشته و تشکیل یک فضای بازی را می دهند اما این چادر بازی برخلاف سایرین از دو بخش تشکیل شده است که یکی کوچک تر از دیگری است و توسط تونلی به هم مرتبط می شوند. این چادر بازی با این نوع طراحی توانسته برای بازی های گروهی کودکان در نظر گرفته شود و محوطه بازی هیجان انگیزی را ایجاد کند و بتواند زمان کودکان را به بهترین شکل پر نماید. محصول مورد نظر بدنه ای فابریک داشته است بنابراین دوام و طول عمر بالایی داشته و می بایست در نگهداری آن دقت لازم را داشت. بنابر این مطالبی که گفته شد نکاتی در مورد چادر بازی کودک تونل دار طرح فروزن وجود دارد که در ادامه بیش تر به آن ها می پردازیم.


نوع و قابلیت های دو بخش چادر بازی

از آن جایی که این دو چادر بازی به هم متصل هستند و کارایی بالایی را ایجاد می کند می بایست در مورد نوع راه اندازی و نوع سازه های آن نیز اطلاعاتی داشت. این محصول از دو بخش غیر هم سان تشکیل شده است بخش جلویی ابعاد بزرگتری داشته و سازه های آن به صورت عصایی کار می کنند به این شکل که برای باز کردن کافیست مانند چتر عمل کرد و پوسته بدنه را به سازه متصل نمود. این بخش ها همگی با بدنه محصور شده اند و در معرض دید نمی باشند اما قابلیت تاشدن و نرمی زیادی دارند و می توانند در زمان تکان خوردن چادر بازی دچار شکستگی نشوند. این بخش با تونلی از جنس بدنه به بخشی دیگر وصل است که بک چادر بازی کوچک تر را تشکیل می دهد. تفاوت این دو چادر بازی علاوه بر ابعاد در نوع آن ها نیز است. نوع چادر دوم و کوچک فنری است و سازه ها به حالت منحنی و تاشو می باشند. قابلیت تاشو این بخش برای نصب نیز مهم است و می تواند در زمان کم و به راحتی این کار را انجام داد. در این چادر بازی سازه ها در پوششی جدا گانه قرار دارد و برخلاف چادر بازی اول سازه ها از پوسته بدنه جدا نمی شود و به یکدیگر متصل هستند و با دوختی تضمینی و محکم در کنار هم قرار دارند.


طراحی خلاقانه در کنار زیبایی بی نظیر

برای این که محصولی مورد پسند کودکان قرار گیرد و آن ها را سر شوق بی آورد و برای آن ها جذاب باشد می بایست در طراحی آن از طرح های انیمیشن های مختلف استفاده کرد و طرح آن ها را بر روی بدنه محصول چاپ کرد. این کار باعث افزایش فروش محصول می شود و محبوبیت آن را دو چندان می کند. در این چادر بازی که در دو بخش قرار دارد و دارای یک تونل برای بازی های مختلف است نیز طرح شخصیت های انیمیشن فروزن حک شده است و در کیفیت بی نظیر و شفافیت بالا باعث زیبایی فراوان این محصول شده است. رنگ های شاد و روشن در کنار هم بخشی بی نظیر را تشکیل داده اند که برای روحیه کودکان امری مهم و قابل توجه محسوب می شود و می تواند آن ها را مشغول و جذب خود کند. این طرح ها بر روی تونل نیز قرار دارد و پوسته آبی در زمینه دانه برف جذابیت فراوانی را با خود به همراه دارد. این طراحی خاص و فانتزی در نظر تمامی کودکان زیبا بوده و می توان آن را برای قرار دادن در اتاق بازی آن ها خریداری کرد و آن ها را ساعت های زیاد با دوستانشان مشغول بازی و سرگرمی نمود.


روش راحت خرید چادر بازی

برای خرید چادر بازی کودک تونل دار طرح فروزن راه های گوناگونی است اما راهی مطمئن برای بدست آوردن چنین محصولی خرید از سایت معتبر فروشگاه اینتکس تهران می باشد و می توان آن را در کم ترین زمان درب منزل تحویل گرفت.

نوع
خانگی
طول
110 سانتی متر
عرض
110 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
جنس رویه
پلی استر و کتان
جنس پابه ها
فایبرگلاس
جنس کف
وینیل تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان بالا ی دو سال
کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب بزرگ و توری
ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
وزن 1 کیلوگرم
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...