چادر بازی کودک سرخپوستی طرح رنگین کمان

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی و سفری
  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 140 سانتی متر
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح رنگین کمان محصولی زیبا و مقاوم و ارزان قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی چادر بازی کودک درایران

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح رنگین کمان یکی از محصولات باکیفیت و ایده ال در میان نمونه های بسیار زیاد چادر های کودک سرخپوستی بوده که در سال جدید طراحی و به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مخروطی بوده که نشیمنگاه ان کاملا مربع شکل می باشد. بدنه این محصول به رنگ سفید تولید شده که بر روی ان تصاویر زیبایی از بارش باران و رنگین کمان به چشم خورده که به زیبایی کالا می افزاید. این محصول از بدنه ای با جنس پلی استر ساخته شده که دارای لطافت بالایی بوده و دوام زیادی دارد. توجه داشته باشید این جنس بدنه کاملا ضداب می باشد. پایه های محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی فشرده تولید شده که سازگاری بالایی با محیط زیست داشته و وزن کم و طول عمر بسیار زیادی دارد. این محصول دارای سازه هایی از نوع عصایی بوده که در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. در بخش ابتدایی چادر بازی کودک یک درب مثلثی بزرگ برای ورود و و خروج کودک به فضای بازی تعبیه شده که از طریق دو عدد بند به سمت طرفین قابل جمع اوری می باشد. از این محصول می تواند در تمامی فضاهای سرپوشیده مانند منازل و یا فضاهای باز مانند سفر و محیط باغ ها استفاده کنید. همچنین ابعاد داخلی محصول برای بازی دو کودک همزمان کاملا استاندارد می باشد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح رنگین کمان

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح رنگین کمان یک محصول ایده آل و منحصر به فرد بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ساختاری پرتابل و ضد اب بوده و  از طراحی بدنه ای کودکانه برخودار می بشد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول در تمامی ابعاد به معرفی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید چادر بازی کودک مناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای استفاده کودکان طراحی شده نیاز به بدنه ای منطبق با روحیات ان ها و شاد داشته که مورد علاقه این گروه بزرگ مصرف کننده واقع شود. از سوی دیگر محصول تولید شده نیاز بوده تا با رعایت استاندارد های جهانی ضامن ایمنی و سلامت کودک در زمان بازی باشد. با رعایت این نکات اساسی شرکت اینتکس چادر بازی کودک سرخپوستی طرح رنگین کمان را به بازار های جهانی معرفی می کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت مربع بوده که بدنه ای کاملا مخروطی دارد. بدنه این محصول کاملا سفید رنگ با کف ابی رنگ تولید شده است. بر روی بدنه این محصول تصاویر یک باران زیبای بهاری به چشم خورده که در بخش پایین می توانید رنگین کمان چشم نواز ان را مشاهده نمایید. این محصول دارای یک درب بزرگ در قسمت ابتدایی برای تردد اسان کودک بوده که از طریق دو بند به سمت طرفین قابل جمع اوری می باشد. در بخش انتهایی این محصول یک پنجره بزرگ و دایره شکل مجهز به توری تعبیه شده است. توری این محصول از ورود حشرات به محوطه بازی کودک اجتناب می کند. این محصول دارای یک ساکن قابل حمل نیز می باشد. شما می توانید از این محصول به عنوان محل خواب کودکان و یا خردسالان استفاده نمایید.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به این نکته شرکت اینتکس برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پلی استر استفاده کرده که از نرمی و دوام بالایی برخودار می باشد. سازه های این محصول تولید شده از نوع پی وی سی فشرده با وزنی کم و طول عمری بسیار بالا است. با توجه به ضداب بودن این ساختار شما می توانید از این محصول در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه این کالا ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول گزینه مناسبی برای استفاده در سفر بوده و شما می توانید به راحتی این محصول 1.5 کیلوگرمی را حمل کند. این محصول با توجه به ارگونومی ساخت مربع شکل خود طول و عرضی یکسان و برابر 100 سانتی متر دارد. ارتفاع این محصول نیز از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان بالغ بر 140 سانتی متر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سازه های این محصول از نوع عصایی بوده به همین دلیل در کمترین زمانن ممکن به یکدیگر متصل می شوند. در مرحله اخر روکش بدنه محصول را بر روی ان قرار دهید تا کودک به راحتی از این محصول استفاده نماید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه و یا وارد کردن ضربه سنگین به سازه های ان جدا بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح رنگین کمان محصولی ضداب با ساختاری پرتابل و طول عمری بسیار بالا می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

نوع
خانگی و سفری
طول
100 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
140 سانتی متر
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس رویه
پلی استر
جنس پایه ها
PVC فشرده
پرتابل
دارد
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
کاملا نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب مثلثی
نوع پایه: عصایی
قابل استفاده در منزل و سفر
قابل استفاده برای کودکان بالاتر از 2 سال
دارای ساک حمل
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...