چادر بازی کودک سرخپوستی طرح مینیون

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی و سفری
  • طول: 92 سانتی متر
  • عرض: 92 سانتی متر
  • ارتفاع: 122 سانتی متر
1,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح مینیون محصولی متفاوت و مقاوم و جدید قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی چادربازی کودک درایران

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح مینیون یکی از کاربردی ترین محصولات تولید شده که با توجه به ساختاری استاندارد و باکیفیت مورد اسنقبال عموم قرار گرفته است. این چادر بازی دارای ارگونومی ساخت مخروط بوده که نشیمنگاهی مربع شکل دارد. این محصول مجهز به یک کیسه خواب استاندارد و مناس بوده تا نیاز شما را برای سفر و کمپینگ برطرف سازد. این کیسه خواب برای کودکان و نوجوانان کاملا ایده آل به شمار می رود. بر روی این محصول و کیسه خواب همراه ان طرح های زیبایی از اینیمیشن محبوب مینیون ها به چشم خورده که در زیبایی ظاهری محصول می افزاید. این چادر بازی کودک از بدنه ای با جنس پلی استر تولید شده که ساختاری ضداب داشته و از نرمی و لطافت بالایی برخوردار می باشد. سازه های محصول از نوع عصایی تولید شده تا در کمترین زمان ممکن امکان راه اندازی ان وجود داشته باشد. این سازه ها از نوع مرغوب فایبرگلاس با وزن کم و طول عمر بسیار زیاد است. این محصول دارای یک ساک حمل از جنس پارچه آکسفورد بوده به راحتی می توانید چادر بازی و سازه های ان را به همراه کیسه خواب در ان قرار دهید. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت اینتکس تهران اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح مینیون

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح مینیون محصولی منحصر به فرد و کاربردی از شرکت بزرگ اینتکس بوده که به بازار های جهانی معرفی شده است. این محصول با توجه به لوازم جانبی همراه و ساختار بدنه ای کودکانه و طول عمر بالا توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان دست یابد. در این قسمت می خواهیم تا با نقد و بررسی تمام ابعاد این محصول به معرفی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید چادر بازی مناسب پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به طراحی بدنه استاندارد داشته تا ضامن ایمنی کودک در زمان استفاده باشد. از سوی دیگر بدنه محصول منطبق با روحیات کودکانه و کاملا شاد تولید گردد. با اتکا به این نکات شرکت بزرگ اینتکس چادر بازی کودک سرخپوستی طرح مینیون را طراحی و تولید کرده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت با نشیمنگاه مربع شکل بوده و بدنه ای مخزوطی دارد. در بخش ابتدایی محصول یک درب بزرگ برای تردد اسان کودکان تعبیه شده که از طریق دو بند به سمت طرفین جمع اوری می شود. در انتهای محصول یک پنجره بزرگ وجود داشته که موجب می شود فضای بازی کودک از نور کافی برخوردار بوده و گردش هوا به اسانی انجام شود. این پنجره مجهز به توری بوده تا از ورود حشرات به محوطه بازی کودکان اجتناب گردد. بدنه این محصول رنگ ابی داشته اما بر روی ان تصاویر زیبایی از انیمیشن محبوب کودکان مینیون وجود داشته که با روحیات کودکانه کاملا منطبق است. این محصول مجهز به یک کیسه خواب زیبا و استاندارد بوده که در داخل بسته بندی محصول قرار دارد. برای حمل اسان این چادر بازی کودک به همراه کیسه خواب یک ساک استاندارد نیز طراحی شده است. این محصول با توجه به ارگونومی ساخت استاندارد بدنه برای استفاده کودکان و نوجوانان توصیه می شود.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولیی هستند که با پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر مححصول شرکت اینتکس بدنه این چادر بازی را از مرغوب ترین نوع پلی استر با ساختاری نرمی و دوامی بالا تولید می کند. سازه های این محصول از نوع فایبرگلاس با وزنی کم و طول عمری بالا هستند. این ساختار کاملا ضداب بوده و می توانید با اسودگی خاطر در فضای باز نیز ان را به همراه داشته باشید. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول یک گزینه ایده ال برای استفاده به عنوان چادر مسافرتی کودک بوده و شما می توانید به راحتی این محصول 2.7 کیلوگرمی را حمل نمایید. ارگونومی ساخت بدنه مربع شکل این محصول دارای طول و عرضی همسان و برابر 92 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان بالغ بر 122 سانتی متر می باشد. با توجه به طول 40 سانتی متری و عرض 22 سانتی متری کیسه خواب این چادر بازی کودکان و نوجوانان می توانند خوابی راحت را تجربه نمایند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس سازه های محصول را به یکدیگر متصل ساخته و در نهایت روکش بدنه را بر روی ان نصب کنید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. همچنین از وارد کردن ضربه سنگین به سازه های ان جدا خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح مینیون محصولی با ساختار بدنه باکیفیت و ضداب بوده که قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

نوع
خانگی و سفری
طول
92 سانتی متر
عرض
92 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
وزن
2.7 کیلوگرم
جنس رویه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
پرتابل
دارد
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
کاملا نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب مثلثی
دارای کیسه خواب
طول کیسه خواب: 40 سانتی متر
عرض کیسه خواب: 22 سانتی متر
جنس کیسه خواب: پلی استر با روکش قابل تنفس
قابل استفاده در سفر و کمپینگ
دارای ساک حمل
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...