چادر بازی کودک سرخپوستی طرح گل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 135 سانتی متر
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح گل محصولی جدید و بادوام و زیبا قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی رسمی فروش چادر بازی درایران

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح گل یکی از بهترین نوع چادر های بازی طرح سرخپوستی بوده که با ارگونومی ساخت زیبای بدنه و کیفیت بسیار بالا توسط شرکت اینتکس طراحی و در سال جدید میلادی روانه بازار های جهانی شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مخروطی با نشیمنگاهی مربع شکل است. بدنه این محصول سفید رنگ بوده اما بر روی ان تصاویر بسیار زیبایی از گل ها و درختان به شکوفه های بهاری به چشم خورده که بر زیبایی کالا می افزاید. برای تولید بدنه این چادر بازی کودکان از پارچه پنبه ای استفاده می شود. این ساختار موجب خنکی فضای بازی کودک شده و بادوام و قابل شستشو می باشد. پایه های این محصول از نوع فایبرگلاس تولید شده که وزن بسیار کمی داشته و از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد. در بخش ابتدایی محصول یک درب بزرگ مثلث شکل برای ورود و خروج اسان قرار داده شده که توسط دو بند به دوسمت قابل جمع اوری است. سازه های این محصول از نوع عصایی بوده به همین دلیل به راحتی و در کمترین زمان ممکن امکان راه اندازی ان وجود دارد. از این محصول تمامی کودکان بالاتر از 18 ماه به راحتی می توانند استفاده کنند. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت اینتکس تهران اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح گل

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح گل یک محصول استثنایی و جذاب در میان انبوهی از چادر های کودک سرخپوستی بوده که به تازگی توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با بدنه ای قابل شستشو و ارگونومی شاد و کودکانه توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی تمامی ابعاد این محصول به معرفی ان بپردازیم. پس برای خرید چادر بازی منحصر به فرد و منطبق با ورحیات فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات با مخاطب مصرف کننده کودک همواره نیاز به بدنه ای با نواوری بالا و به دور از کلیشه های موجود در بازار دارند. همچنین نوع طراحی بدنه باید از سادی بالایی برخودار بوده و کاملا منطبق با روحیات کودکانه باشد. محصولی ارائه شده به بازار نیز باید با توجه به استاندارد های موجود ضامن ایمنی و سلامت کودکان در زمان استفاده باشد. شرکت اینتکس با اتکا به این نکات مهم چادر بازی کودک سرخپوستی طرح گل طراحی و به بازار عرضه کرده است. این محصول دارای ارگونومی ساختی با نشیمنگاه مربع شکل بوده که بدنه ای کاملا مخروطی دارد. در بخش ابتدایی این محصول یک درب بزرگ و مثلثی برای تردد اسان کودکان تعبیه شده که از طریق دو بند به سمت طرفین قابل جمع اوری می باشد. در بخش انتهایی این محصول نیز یک پنجره مجهز به توری قرار داشته که توری ان مانع از ورود حشرات به داخل چادر می شود. این ساختار موجب گردش ازادانه هوا در محوطه بازی کودک شده و این فضا را نورگیر می کند. بدنه این محصول کاملا سفید رنگ بوده که بر روی ان تصاویر بسیار زیبایی از گل ها و شکوفه های بهاری به چشم خورده که به زیبایی این محصول می افزاید. شما می توانید از این کالا جاب به عنوان محل خواب فرزند خود نیز استفاده نمایید.

جنس بدنه

در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم و ارائه محصولی با طول عمر حداکثری این محصول با بدنه ای از مرغوب ترین نوع پارچه پنبه ای تولید شده است. این نوع جنس بدنه قابل شستشو بوده که از دوام بالایی برخوردار می باشد. همچنین این ساختار موجب خنکی بالایی در محوطه بازی خود می شود. به همین دلیل اغلب استفاده از این محصول را برای مناطق گرمسیر توصیه می کنیم. پایه های این محصول نیز از نوع فایبرگلاس با وزنی کم و طول عمر بسیار بالا است. شما می توانید از این ساختار در فضای باز نیز استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر بوده زیرا شما می توانید به راحتی این کالای 2.3 کیلوگرمی را حمل کند. این کالا دارای ارگونومی ساخت مربع شکل بوده به همین دلیل طول و عرضی همسان و معادل 120 سانتی متر دارد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان بالغ بر 135 سانتی متر می باشد. این محصول مناسب استفاده تمامی کودکان بالاتر از 18 ماه است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول دارای سازه هایی از نوع عصایی بوده به همین دلیل در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. برای استفاده از این چادر بازی ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس سازه های ان را با کمک دفترچه راهنمای محصول به یکدیگر متصل کرده و در نهایت روکش بدنه را بر روی ان قرار دهید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه و یا وارد کردن فشار و ضربه به سازه های ان جدا بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح گل محصولی با ساختار پرتابل و قابل شستشو بوده که طول عمر بسیار بالایی دارد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

نوع
خانگی
طول
120 سانتی متر
عرض
120 سانتی متر
ارتفاع
135 سانتی متر
وزن
2.3 کیلوگرم
جنس رویه
پارچه پنبه ای
جنس پایه ها
فایبرگلاس
پرتابل
دارد
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
کاملا نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب مثلثی
قابل استفاده برای کودکان بالاتر از 18 ماه
بدنه قابل شستشو
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...