چادر بازی کودک سقف شیب دار با طرح حیوانات جنگل

intex 45642

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع:
  • طول: 95 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
1,110,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک محصول جدید فروشگاه اینتکس نمایندگی محصولات بادی و چادر بازی کودک با قیمت ارزان

چادر بازی کودک سقف شیب دار با طرح حیوانات جنگل محصولی با کیفیت از شرکت اینتکس است .طراحی و ارگونومی مکعبی و سقف شیب دار است و دارای یک درب و یک پنجره می باشد .پارچه ی با کیفیت از جنس شمعی است .طراحی روی پارچه ی بسیار زیبا و شاد برای کودکان است.در طراحی روی پارچه از نقش های درختان جنگلی و حیوانات کارتنی جنگلی بسیار جذاب استفاده شده است .وسیله ی بازی و تخلیه ی انرژی کودکان دلبند هم در مسافرت و منازل است .اقلام همراه این چادر بازی کودک پایه های نگه دارنده و دفترچه ی راهنما می باشد .جذب نور خورشید و آب و باران به داخل وجود ندارد . این محصول زیبا و با کیفیت را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید .


چادر بازی کودک سقف شیب دار با طرح حیوانات جنگل


چادر بازی کودک سقف شیب دار با طرح حیوانات جنگل یکی از جدید ترین چادر های بازی کودکان است که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این محصول به گونه ای ساخته شده که کودک شما در داخل ان می تواند ساعت ها مشغول بازی و شادی باشد. طرح روی بدنه این محصول هم به گونه ای ساخته شده که بسیار شکیل و زیباست. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم....

طراحی و ارگونومی ساخت


ساختار این چادر بازی به گونه ای طراحی شده که دقیقا شبیه به یک خانه کوچک می باشد. این محصول دارای شیربانی در قسمت سقف می باشد که سطح بسیار شکیل و جذابی را فراهم کرده است. این محصول طرحی به صورت یک تکه دارد که از بالا تا پایین ان به صورت یکنواخت طراحی شده است. نکته مهم در خصوص این قسمت طرح روی ان است که شبیه به جنگل بوده و در قسمت سقف ان طرح نمای درختان و شاخ و برگ ان به چشم می خورد. هم چنین بر روی بدنه این محصول هم انواع حیوانات نظیر شیر ، زرافه ، فیل و ..... در کنار طرح افتاب و گیاهان نیز به چشم می خورد که فوق  العاده زیبا و چشم نواز است. تمامی این موارد باعث شده تا والدین در نگاه اول این محصول را مورد پسند خود دانسته و ان را برای کودک خود خریداری کنند.



جنس بدنه


جنس بدنه نیز یکی از موارد مهمی است که خانواده ها در هنگام خرید تاکید زیادی بر روی ان دارند. در خصوص این محصول نیز باید به این نکته اشاره کرد که این کالا از نوع پارچه شمعی برزنتی می باشد که این جنس یکی از مقاوم ترین پارچه های موجود در بازار است. هم چنین این محصول در برابر تابش مستقیم نور خورشید هیچ گونه افت کیفیتی نخواهد داشت.


ابعاد و وزن


طول این چادر بازی کودک 95 سانتی متر و عرض ان نیز 75 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 107 سانتی متر می باشد. تمام این ابعاد طبق استاندارد های بین المللی طراحی و تولید گردیده است.هم چنین وزن این محصول هم تنها 2 کیلو گرم می باشد که حمل و نقل ان فوق العاده ساده و اسان شده است.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


برای راه اندازی این محصول شما احتیاج به هیچ گونه وسیله ای نخواهید داشت. برای همین کار شما تنها کافی است تا پایه ها وستون های این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و با توجه به راهنمایی های موجود در داخل دفترچه راهنمای این محصول ان را به هم متصل نمایید. پس از انجام این کار شما می توانید به سادگی پارچه و رویه اصلی این محصول را بر روی ان قرار داده و سپس به راحتی این چادر بازی را بر پا کنید. تمامی این کار ها در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه انجام می گیرد که همین امر سبب شده تا در وقت شما بسیار صرفه جویی شود. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید چند اصل ساده را رعایت نمایید. در ابتدا باید از پریدن و وارد کردن فشار زیاد به پایه های این محصول خودداری کنید. سپس از وارد کردن و نزدیک کردن اشیا نوک تیز هم به کنار بدنه این کالا خودداری نمایید.


جمع بندی


چادر بازی کودک سقف شیب دار با طرح حیوانات جنگل یک محصول بسیار شکیل و جذاب است که ساختاری متفاوت داشته و مناسب برای بازی ، تفریح و حتی محل خواب کودک می باشد. این محصول طرح و نقش فوق العاده ای داشته و از بدنه ای مقاوم ساخته شده است. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
طول
95 سانتی متر
عرض
75 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
وزن
2.3 کیلوگرم
جنس
پارچه شمعی تک لایه
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...