چادر بازی کودک شفاف اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 174 سانتی متر
  • عرض: 122 سانتی متر
  • ارتفاع: 89 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک شفاف محصولی متفاوت از شرکت اینتکس می باشد .برای افراد زیر 7 سال متناسب است . این محصول می تواند چند کاره نیز نامیده شود . هم یک چادر بازی است برو زمین و خشکی  و هم می تواند برروی اب استفاده شود و یک قایق بادی نیز محسوب شود .و یا می توان به عنون استخر توپ از این چادر چندکاره استفاده نمایید.این محصول دارای یک درب بزرگ و دو عدد پنجره است .

جنس محصول بسیار با کیفیت عرشه شده از مواد PVC طرح چرم است .جنس بدنه علاوه بر شیشه ای و شفافیت دارای طرح های زیبا ی ماهی های دریایی می باشد که ب زیبایی محصول افزوده است.وزنی بسیار سبک و قابل حمل دارد و راه اندزی سریع و کوتاه مدتی دارد. هیجان و شادی و تخلیه ی انرژی کودکان با خرید یک چادر بازی کودک چند کاره به ارمغان خواهید آورید.به دلیل شفافیت و دید داخل چادر برای والدینی ک نگران و مضطرب هستند کو نیاز به کنترل فرزندان خود از دور دارند متناسب است.اقلام همراه چادر پمپ دستی برچسب تعمیرات ، دفترچه ی راهنما  ، وسیله های بازی بادی می باشد .

چادر بازی کودک شفاف اینتکس

چادر بازی کودک شفاف اینتکس محصولی بی نظیر برای بازی و تفریح کودکان می باشد و برای آن ها به بهترین صورت استفاده می گردد. ساختمان این محصول بادی و شفاف است از این رو یکی از معروف ترین محصولاتی می باشد که در سال های اخیر برای کودکان طراحی و تولید شده است. این محصول زیبا و جادار برای استفاده یک یا دو کودک طراحی شده است و دارای بدنه ای مستحکم می باشد. از این رو قادر به برقراری راحتی و ایمنی برای کودکان بوده است. این چادر بازی رنگبندی بدنه نیز داشته و دارای بدنه ای با طراحی فانتزی می باشد. به همین خاطر براقیت و شفافیت در این بدنه موج می زند. برای استفاده کودکان از این محصول باید طراحی آن به گونه ای باشد که آن ها را جذب کرده و سبب رضایت آن ها گردد. از این رو دارای قابلیت های مختلف می باشد و راحتی را برای آن ها رقم می زند. این محصول به منظور نظم دادن به بخش بازی کودکان طراحی شده است و دارای بدنه ای با طول عمر بالا می باشد. به همین خاطر وجود آن برای هر کودکی لازم و ضروری است تا محل های دیگر خانه نامرتب نشود و اسباب بازی های کودکان در محلی مناسب و معین قرار گیرند. این محصول خاص طبی و راحتی نیز می باشد و می تواند به بهترین شکل برای علاقه مندان کاربرد داشته باشد. به همین خاطر از داشتن این محصول نهایت استفاده به عمل می آید. در صورت علاقه مندی به داشتن این محصول با ما همراه باشید.


مزیت های داشتن این محصول

با داشتن این چادر بازی که دارای بدنه ای بادی می باشد و نرم و منعطف است می توان برای تمامی کودکان فضایی مناسب و مطلوب ایجاد نمود و از این رو یکی از بهترین محصولات به حهت برقراری راحتی و آسایش افراد می باشد. این چادر مسافرتی دارای بدنه ای زیبا می باشد که می تواند مزیت هایی را داشته باشد. از این رو یکی از پر کاربرد ترین محصولاتی بوده است که در سال های اخیر برای استفاده کودکان مناسب شده است. با توجه به بدنه بادی دیواره های محصول نیز بادی بوده است و دارای قابلیت ضد ضربه می باشد. از این رو در زمان بازی های مهیج کودکان و در صورت برخورد کودکان به دیواره ها دردی حس نمی شود و می تواند برای کودکان درد را منعکس کند. به همین خاطر در زمان بازی فضایی ایمن برای کودکان ایجاد می شود و می تواند مورد کاربرد بهینه آن ها قرار گیرد. چادر بازی دیواره هایی دارد که دارای منافذی می باشد. به همین خاطر این منافذ می تواند هوا را نیز به راحتی گردش دهد و به آسان ترین روش محصول را به محصولی ضد تعریق تبدیل نماید. چادر بازی برای تمامی کودکان لازم و ضروری می باشد و می تواند بهترین محصول به جهت استفاده در منزل و فضاهای بیرونی باشد.


بدنه ضد حساسیت

چادر بازی دارای دیواره هایی است که از جنس پی وی سی طرح چرم بوده است. به همین خاطر می تواند طراحی جذابی داشته باشد. از این رو دارای قابلیت ضد حساسیت بوده است و توانایی آن را دارد تا در طولانی مدت برای کودکان محیطی راحت و بدون داشتن مشکل را ایجاد سازد. برای پوست های حساس کودکان چادر بازی دارای سازگاری های لازم می باشد از این رو می توانند تایم طولانی را در داخل آن به بازی مشغول باشند و به تفریحات خود ادامه دهند. با این وجود است که علاقه مندان به داشتن این محصول می توانند با خیالی آسوده از چادر بازی استفاده کرده و از آن بهره مند شوند. 


رنگبندی و طراحی جذاب

از آن جایی که چادر بازی برای کودکان می باشد دارای بدنه ای با طراحی خاص و منحصر به فرد است و رنگ های شادی نیز در آن به کار رفته است. از این رو طرح های آن جذابیت خاصی در محصول ایجاد نموده است و سبب تشکیل محصول خاص شده است. طرح های موجود بر روی بدنه ثابت و بدون تغییر می باشد به همین خاطر در طول زمان استفاده می تواند بدون تغییر بماند و دارای جذابیت ثابتی باشد. از این رو استفاده از چادر بازی جذاب و فانتزی برای تمامی والدین توصیه می شود.


خرید

چادر بازی کودک شفاف اینتکس یکی از بهترین محصولات برای هدیه دادن به کودکان است که از طریق مراجعه به شرکت اینتکس تهران خریداری می شود.

نوع
خانگی ، سفری
طول
174 سانتی متر
عرض
122 سانتی متر
ارتفاع
89 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم شفاف
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای وسیله های بادی بازی
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
دارای درب و پنجره بزرگ
وزن: 2 کیلوگرم
جنس بدنه: PVC باد شو با روکش ضد آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...