چادر بازی کودک طرح باب اسفنجی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 95 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
820,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح باب اسفنجی محصولی سبک و مقاوم و ارزان قابل خرید از فروشگاه مرکزی اینتکس با بالاترین سطح کیفیت در زمانی کوتاه

چادر بازی کودک طرح باب اسفنجی از جمله جدیدترین انواع چادر بازی کودک بوده که در بالاترین سطح دوام بدنه و ساختاری زیبا توسط طراحان خوش ذوق کمپانی اینتکس طراحی و در سال جدید به بازار عرضه شده است. این چادر دارای جنس بدنه ای از نوع PVC وینیل داشته که تا حدودی نیز در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود. محصولی که از پایه های فایبرگلاس برخوردار بوده و به صورت عصایی قابل نصب خواهد بود. این چادر بازی به دلیل داشتن وزن و حجم بسیار مناسب خود به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. همچنین از این چادر می توان در مسافرت ها نیز به دلیل حمل و جا به جایی آسوده تر استفاده نمود. ساختار ظاهری این چادر کودک از نوع مستطیل شکل بوده که از سقفی شیبدار و زیبا برخوردار می باشد. بدنه اصلی محصول به رنگ ابی بوده و برای توجه به روحیات کودکان بر روی بدنه ان طرح های زیبایی از انیمیشن محبوب باب اسفنجی به چشم می خورد. این محصول در بخش ابتدایی خود دارای یک درب بزرگ برای ورود و خروج بوده و در بخش انتهایی بر روی دیواره از یک پنجره مناسب برخوردار است. به همین دلیل فضای بازی کودکان از نور مناسب برخوردار بوده و هوا به راحتی در انجا به گردش در خواهد امد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

چادر بازی کودک طرح باب اسفنجی

چادر بازی کودک طرح باب اسفنجی یکی از جذاب ترین نمونه های چادر بازی کودک بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول باتوجه به بدنه ای شاد و کودکانه و کیفیت بالای خود توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت دست یابد. ساختار این محصول پرتابل بوده که قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول در تمامی ابعاد به معرفی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول جذاب و خرید چادر بازی متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول دارای مخاطب مصرف کننده کودک می باش. به همین دلیل در طراحی بدنه ان تاکید بالایی به نواوری و توجه به ورحیات کودکانه بوده است. در نهایت محصولی ارائه شده که با رعایت استاندارد های جهانی می تواند ایمنی کودک را در زمان استفاده تضمین کند. در واقع چادر بازی کودک طرح باب اسفنجی محصولی استاندارد با بدنه ای شاد برای کودکان و خردسالان می باشد. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که از سقف شیروانی تشکیل می شود. این نوع سقف از تجمع اب باران در زمان بارندگی اجتناب می کند. برای تولید بدنه محصول از رنگ ابی که برای کودکان کاملا ارامشبخش بوده استفاده شده است. در دنیای کودکانه انیمیشن ها دارای جایگاه والای یهستند. به همین دلیل برای طراحی بدنه این محصول از انیمیشن محبوب باب استفنجی با تمام جزئیات استفاده شده که برای کودک کاملا هیجان انگیزمی باشد. در بخش ابتدایی این محصول یک درب بزرگ مستطیل شکل برای تردد اسان کودک تعبیه شده که از طریق دو بند به سمت بالا جمع اوری می شود. در بخش انتهایی این محصول نیز یک پنجره مجهز به توری وجود دارد. توری پنجره از ورود حشرات به محوطه بازی کودک جلوگیری می کند. این ساختار موجب شده تا فضای بازی کودک کاملا نورگیر بوده و هوا به راحتی در گردش باشد. شما می توانید از این محصول به عنوان محل خواب کودکان و یا خردسالان استفاده نمایید.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. برای رسیدن به طول عمر حداکثری محصول نیاز به کیفیت بالای جنس بدنه وجود دارد. به همین دلیل شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل تولید کرده که از نرمی و انعطاف پذیری و همچنین دوام بالا برخودار می باشد. کف این محصول از پارچه شمعی تک لایه بوده تا از نفوذ اب به داخل محصول اجتناب کند. برای تولید سازه های محصول از فایبرگلاس استفاده شده که دارای وزنی کم و طول عمر ی بالا می باشد. با توجه به ضدآب بودن این ساختار شما می توانید در فضای باز نیز از این محصول استفاده نمایید. زیرا تغییرات اب و هوایی و بارندگی و تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 95 سانتی متر و عرضی معادل 75 سانتی متر می باشد. ارتفاع ان از بخش کف تا بالای سقف شیبدار بالغ بر 110 سانتی متر بوده است. این محصول قابل استفاده به عنوان چادر بازی کودک بوده زیرا به راحتی می توانید این محصول 1.3 کیلوگرمی را حمل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از محصول ابدا ان را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مسطح باز کنید. سازه های محصول از نوع عصایی بوده پس در کمترین زمان ممکن می توانید ان ها را به یکدیگر متصل سازید. در مرحله اخر روکش بدنه را بر روی ان قرار داده تا کودک به راحتی بتواند از محصول استفاده نماید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن ضربه به سازه های ان بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه جدا خودداری کنید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک طرح باب اسفنجی محصولی زیبا و کودکانه با ساختاری ضداب و پرتابل بوده که کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
95 سانتی متر
عرض
75 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ساختار بدنه
عصایی
جنس رویه
PVC وینیل
جنس پابه ها
فایبرگلاس
جنس کف
پارچه شمعی تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
کاملا نور گیر
دارای پایه هایی از نوع فایبرگلاس
مناسب سنین کودکان و خردسالان
دارای وزن و حجم بسیار مناسب
جنس بدنه از PVC وینیل
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...