چادر بازی کودک طرح جنگل بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 117 سانتی متر
  • عرض: 26 سانتی متر
  • ارتفاع: 102 سانتی متر
1,035,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح جنگل بست وی محصولی زیبا و جدید و باکیفیت قابل خرید از فروشگاه مرکزی اینتکس با قیمتی ارزان در سراسر ایران

چادر بازی کودک طرح جنگل بست وی یکی از جذاب ترین محصولات تولید شده این شرکت برای بازی و سرگرمی کودکان و خردسالان بوده که در سال جدید روانه بازار شده است. این محصول در واقع ظاهری مانند یک کلبه با سقف شیروانی قرمز رنگ دارد. بدنه محصول ابی رنگ بوده که برای توجه به علایق کودکان طرح های فانتزی از حیوانات جنگل و درختان بر روی ان نقش بسته ایت. این محصول در بخش ابتدایی دارای یک درب بزرگ برای تردد اسان کودک می باشد. در دو طرف محصول می توانید پنجره های کالا را مشاهده کرده که با استفاده از توری مانع ورود حشرات به محیط بازی کودکان می شود. بدن محصول از جنس وینیل و کف ان از نوع پارچه شمعی تک لایه تولید می شود. به دلیل کیفیت بالای این ساختار می توانید از کالا در فضای باز و به عنوان چادر کودک استفاده کنید. برای تولید سازه های محصول از جنس فایبرگلاس استفاده شده تا علاوه بر توان تحمل بالا در برابر فشار و ضربه از طول عمر ان اسودگی خاطر داشته باشید. نمایندگی اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب در داخل کشور توزیع می کند.

چادر بازی کودک طرح جنگل بست وی

چادر بازی کودک طرح جنگل بست وی یک محصول شاد با طراحی بدنه کودکانه ومهیج بوده که توسط این کمپانی برای استفاده کودکان و خردسالان طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با کیفیت بالای بدنه خود قابل استفاده در تمام محیط های سرپوشیده و فضای باز می باشد. این محصول با توجه به ظاهری منطبق با روحیات کودک و طول عمر بسیار بالای بدنه توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در قسمت نقد و بررسی قصد داریم تا با معرفی این محصول در تمامی ابعاد به شناخت کافی ان کمک کنیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید چادر بازی متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مسیر ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این چادر بازی دارای مخاطب مصرف کننده کودک و خردسال بوده به همین دلیل در فرایند تولید بدنه ان سعی بر نواوری با توجه به روحیات کودکانه بوده است. در نهایت محصول عرضه شده منطبق با استانداردهای جهانی تولید شده که تضمینی بر حفظ ایمنی کودک در زمان بازی باشد. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که سقفی شیروانی و شیبدار دارد. برای تولید بدنه این محصول از رنگ ابی استفاده شده اما بر روی ان تصاویر رنگارنگ و انیمیشنی از درختان وحیوانات جنگل برای توجه به روحیات شاد کودکانه نقش بسته است. سقف این محصول نیز از رنگ قرمز با طرح کاشی کاری تولید می شود. در قسمت ابتدایی این محصول یک درب بزرگ مستطیل شکل برای تردد اسان کودک تعبیه شده که از طریق دو بند به سمت بالا جمع اوری می شود. بر روی بدنه این محصول تعداد 2 عدد پنجره مجهز به توری قرار داشته که از ورود حشرات به محوطه بازی کودکان اجتناب می کند. این نوع ارگونومی طراحی بدنه موجب نورگیر شدن فضای بازی کودک و گردش ازادانه هوا در این بخش می شود. به همین دلیل می توانید از این محصول به عنوان محل خواب کودک استفاده نمایید.

جنس بدنه

در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم و عرضه محصولی با طول عمر حداکثری بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع وینیل تولید شده که از نرمی و انعطاف پذیری و همچنین دوام بالا برخوردار می باشد. کف این محصول از نوع پارچه شمعی برزنتی بوده که از نفوذ اب به داخل چادر بازی کودک جلوگیری کند. برای تولید سازه های محصول از باکیفیت ترین نوع فایبرگلاس استفاده شده که از وزن کم با طول عمر بسیار بالا برخوردار می باشد.با توجه به ضداب بودن این ساختار شما می توانید از این محصول با اسودگی خاطر در فضای باز استفاده نمایید. زیرا تغییرات اب و هوایی تاثیری بر کیفیت و طول عمر محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 117 سانتی متر و عرضی معادل 26 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از قسمت کف تابالاترین سطح سقف شیروانی ان بالغ بر 102 سانتی متر در نظر گرفته می شود. این محصول قابل استفاده به عنوان چادر مسافرتی کودک نیز بوده و شما می توانید این کالای 4 کیلوگرمی را به راحتی حمل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سازه های این محصول از نوع عصایی بوده به همین دلیل در کمترین زمان ممکن می توانید ان ها را به یکدیگر متصل سازید. در نهایت روکش بدنه را برروی سازه ها قرار داده تا کودک به راحیت از محصول استفاده کنید. برای مراقبت از این محصول از پرش بر روی سازه و یا فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه جدا بپرهیزید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست وتعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک طرح جنگل بست وی محصولی زیبا و منحصر به فرد از این شرکت بوده که قابل استفاده در سفر و زمان بارندگی نیز می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
117 سانتی متر
عرض
26 سانتی متر
ارتفاع
102 سانتی متر
وزن
4.9 کیلوگرم
جنس رویه
وینیل
جنس پایه ها
فایبرگلاس
جنس کف
پارچه شمعی تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
کاملا نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب بزرگ
جنس چادر: پارچه وینیل
مناسب کودکان و خردسالان
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...