چادر بازی کودک طرح قبیله سرخپوستی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 155 سانتی متر
  • عرض: 127 سانتی متر
  • ارتفاع: 177 سانتی متر
1,390,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح قبیله سرخپوستی محصولی باکیفیت و سبک و جدید قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی چادر بازی کودک در ایران برای سفارش و خرید چادر بازی کودک در انواع مختلف و رنگ های متنوع میتوانید از قسمت تلفن های تماس ، با شماره های دفتر فروش تماس گرفته و مدل دلخواه خود را سفارش دهید

چادر بازی کودک طرح قبیله سرخپوستی محصولی با کیفیت که در سال جدید میلادی توسط شرکت اینتکس طراحی و به بازار های جهانی عرضه شده است. شکل سطح زیرین این محصول شش ضلعی می باشد. و خود ان ساختاری مخروطی شکل داراست که در نوع خود یکی از جذاب ترین چادر های بازی برای کودکان است. جنس رویه این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه برزنتی شمعی بوده که بادوام و ضداب می باشد. جنس سازه های این محصول فایبرگلاس است که ویژگی های زیادی دارد که از بین ان ها می توان به استحکام بالا و وزن کم ان اشاره کرد. به همین جهت شما می توانید این محصول را در فضای باز و سفر و شرایط مختلف اب و هوای استفاده نمایید. در بخش ابتدایی این کالا یک درب بزرگ مثلثی شکل برای رفت و امد اسان کودک شما طراحی شده است. در بخش انتهایی این محصول یک پنجره برای ورود نور به داخل و گردش هوا تعبیه شده می باشد. بر سر راه این پنجره یک توری قرار دارد که از ورود حشرات مزاحم به محوطه بازی کودک جلوگیری می کند. بر روی بدنه این محصول طرح های انیمیشنی قرار دارد که زیبایی ان را دو چندان کرده است. شما می توانید این محصول جذاب را با مراجعه به نمایندگی اینتکس در کم ترین زمان تهیه کنید.

چادر بازی کودک طرح قبیله سرخپوستی

چادر بازی کودک طرح قبیله سرخپوستی محصولی متفاوت و زیبا از کمپانی بزرگ اینتکس بوده که برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال در سال جدید میلاید طراحی و به بازار های جهانی معرفی شده است. این محصول قابل استفاده در تمامی فضاهای سرپوشیده و باز بوده و از طراحی بدنه ای متفاوت و طول عمری بالا برخودار می باشد. به همین دلیل در کمترین زمان ممکن توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خریدی مطمئن توصیه می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به طراحی بدنه ای با رعایت استاندارد های جهانی داشته تا ایمنی کودک را در زمان استفاده تضمین کند. از سوی دیگر ساختار ظاهری محصول نیاز به طراحی نواورانه منطبق با ورحیات کودکانه دارد. بر همین اساس و با رعایت این نکات اساسی شرکت اینتکس چادر بازی کودک طرح قبیله سرخپوستی را به بازار معرفی کرده است. این محصول دارای ارگونومی ساختی با نشیمنگاه شش ضلعی بوده که بدنه ای کاملا مخروطی دارد. در بخش ابتدایی این محصول یک درب بزرگ برای رفت و امد اسان کودک تعبیه شده که از طریق دو بند به سمت طرفین جمع اوری می شود. در انتهای این محصول نیز یک عدد پنجره بزرگ وجود داشته که موجب گردش ازادانه هوا در فضای داخلی شده و محیط بازی کودک را کاملا نورگیر می کند. پنجره محصول مجهز به توری بوده به همین دلیل از ورود حشرات به فضای داخلی اجتناب می گردد. بدنه این محصول کاملا سفید بوده و کف ان زرد رنگ است. بر روی بخش انتهایی بدنه و بخش سقف ان خطوط شکلاتی رنگ زیبایی وجود دارد. بر روی بدنه اصلی محصول نیز تصاویر رنگارنگ و جذابی از مجسمه های قبایل سرخپوستی به چشم خورده که برای کودک کاملا مهیج می باشد. این محصول با ساختار بدنه ای استاندارد برای استفاده تمامی کودکان بالاتر از 3 سال توصیه شده است.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره انتظار دارند در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر محصول نداشته باشند. به همین دلیل شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پارچه شمعی برزنتی با نرمی و دوام بالا تولید می کند. کف این محصول از نوع وینیل تک لایه بوده تا مانع از نفوذ اب به داخل محصول گردد. برای تولید سازه های این محصول از فایبرگلاس با وزنی کم و طول عمری بالا استفاده شده است. این ساختار کاملا ضداب بوده و طول عمر بالایی داشته به همین دلیل می توانید با اسودگی خاطر در فضای باز نیز از ان استفاده نمایید. زیرا بارندگی و یا تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد وزن

این محصول با توجه به ارگونومی نشیمنگاه شش ضلعی خود دارای طولی برابر 155 سانتی متر و عرضی معادل 127 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان بالغ بر 177 سانتی متر است. شما می توانید از این محصول به عنوان چادر مسافرتی کودک نیز استفاده نمایید. زیرا دارای وزن بدنه ای در مقیاس 3 کیلوگرم است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول دارای سازه هایی از نوع عصایی بوده به همین دلیل در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس سازه های ان را به یکدیگر متصل کرده و در نهایت روکش بدنه را بر روی ان قرار دهید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. همچنین از وارد کردن ضربه به سازه های ان خودداری نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک طرح قبیله سرخپوستی محصولی با ساختاری ضداب و پرتابل بوده و از طراحی بدنه ای منطبق با روحیات کودکانه برخوردار می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
خانگی
طول
155 سانتی متر
عرض
127 سانتی متر
ارتفاع
177 سانتی متر
وزن
3 کیلوگرم
جنس رویه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
فایبرگلاس
جنس کف
وینیل تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ابعاد بسته بندی : 52×23.5×5.5 سانتی متر
کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
بدون نیاز به طناب
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
قابل استفاده در فضای باز و سفر
برای استفاده کودکان 3 سال به بالا
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...