چادر بازی کودک طرح کلبه پارچه ای

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 125 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
1,425,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فروش چادر بازی کودک با طرح کلبه مایکیز در تولیدی شرکت اینتکس مرکز فروش چادر بازی در تهران و نمایندگی اصلی اینتکس در ایران

چادر بازی کودک با طرح کلبه محصول شرکت intex با طراحی ویژه زیبا و شاد برای کودکان با ذوق تولید شده است. مناسب سلیقه و ذوق کودکانه در ابعاد طول 125 ، عرض 105 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متر ساخته شده است. جنس محصول از پارچه برزنتی است، قابل شستشو می باشد.  پایه های آن از پلاستیک پلی اتیلن ساخته شده است این محصول فوق العاده زیبا و سبک و قابل حمل می باشد که خود باعث افزایش محبوبیت آن می شود زیرا در سفر و گردش می توان آن را برای کودکان برپا کرد تا در محیطی امن به بازی و شادی بپردازند. اما قیمت این چادر بسیار ارزان است و مناسب برای هدیه به کودکان عزیز می باشد. از نظر کیفیت این چادر بازی کودک از بهترین نوع می باشد .

چادر بازی کودک طرح کلبه پارچه ای

چادر بازی کودک طرح کلبه پارچه ای می تواند جزو محصولات جذاب و فانتزی کودکان به حساب بی آید که در طول زمان بازی برای آن ها سرگرم کننده باشد و محیطی را فراهم کند تا زمان بسیار زیادی را بتوانند به راحتی در درون محصول بگذرانند. اگر به دنبال محصولی کاربردی و ارزان هستید به شما پیشنهاد می شود تا با ویژگی های این چادر بازی آشنا شده و آن را برای کودکان خود خریداری نمایید. در زمانی که به دنبال یک هدیه مناسب برای ایجاد هیجان فرزندتان هستید نیز لازم است اندکی بر روی کاربرد های محصول تمرکز کرده و آن را جزو محصولات بی نظیر و خاص بدانید. این چادر بازی برای بازی های گوناگون و دسته جمعی کودکان مناسب است و در شرایط مختلف و محیط های گوناگون می تواند مورد استفاده قرار گیرد و مفید نیز واقع شود. دسته بندی زیر برای معرفی بیش تر چادر بازی کودک می باشد که به آن توجه کنید.


طراحی بی نظیر

برای چنین محصولی که متقاضیان کودک دارد و برای شادی و سرگرمی آن ها مهیا می شود باید نهایت ذوق و خلاقیت به کار رفته و بتوان بهترین طراحی را ارائه داد. این محصول نیز با درنظر گرفتن چنین نکاتی و رعایت آن ها توانسته چادر بازی بی نظیری را تولید کند و باعث رضایت تمامی کودکان شود. این محصول شبیه به کلبه ای می باشد که کودکان با قرار گیری در داخل آن می توانند تصور یک اقامت خوب و عالی را در داخل کلبه ای زیبا داشته باشند. بر روی بدنه آن اشکالی حک شده است که به صورت چاپی می باشند و با براقیتی که به علت  نوع جنس آن است جذابیت خود را دوچندان کرده و سبب جلب توجه کودکان شده است. طرح بدنه به مانند ماشین آتش نشانی است که در کنار یک منبع آب می باشد و با داشتن شلنگ می تواند در هر زمانی کمک محل آتش گرفته شود. این نوع طراحی توانسته محبوبیت چادر مسافرتی را بیش تر سازد و با توجه به قیمت خوب و مناسب افراد را متمایل به خرید خود نماید.


اتاق ویژه بازی برای کودکان

از این چادر بازی می توان به عنوان های مختلف استفاده کرد و به هر روش اسباب سرگرمی و بازی کودکان را ایجاد نمود. با توجه به ابعاد مناسب این محصول می توان آن را در محلی نصب نمود و شرایط را برای کودکان مهیا ساخت تا ساعت ها به بازی به وسیله اسباب بازی های خود مشغول باشند و بتوانند وقت خود را به شادی و نشاط بگذرانند. در صورت استفاده به عنوان اتاق ویژه بازی یک محوطه ای برای آن ها ایجاد می شود که هم باعث جذابیت بیش تر آن ها می شود و هم از بهم ریختگی و نابسامانی بخش های مختلف منزل جلوگیری می کند و در واقع قلمرو خاصی را برای بازی کودکان ایجاد می کند. در مسافرت ها نیز با وجود آن که می توان محصول را با خود برد امکان آن وجود دارد که در هر محلی آن را نصب نمود و این شرایط بازی را برای آن ها در محیط بیرون خانه نیز مهیا ساخت و اسباب سرگرمی آن ها را در هر محل با خود به همراه داشت.


ایمنی و طراحی استاندارد

در زمانی که قصد احداث این محصول را در محیط بیرون دارید می توانید با خیالی آسوده این کار را انجام دهید و بدون توجه به بخش زیرین آن نصب نمایید چرا که این چادر بازی کفی با ضخامت بالا داشته و از این که فرد در زمان بازی احساس خستگی و نارضایتی داشته باشد جلوگیری می کند. همچنین سقف این چادر بازی از نوع پارچه است و می تواند در برابر باران غیر قابل نفوذ باشد و چنانچه در بیرون باران شدت گرفت نیز بتوان با آسودگی خاطر در چادر بازی اقامت داشت.


خرید

برای خرید چادر بازی کودکطرح کلبه پارچه ای به مراکز خرید نمایندگی اینتکس تهران در سراسر کشور مراجعه کنید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
125 سانتی متر
عرض
105 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
جنس رویه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پابه ها
فایبرگلاس
جنس کف
پارچه شمعی تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
کاملا نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب بزرگ
وزن: 4 کیلوگرم
جنس بدنه: پارچه شمعی برزنتی
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده
شرکت سازنده
مای کیز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...