چادر بازی کودک عصایی تور دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 106 سانتی متر
  • عرض: 106 سانتی متر
  • ارتفاع: 96 سانتی متر
1,260,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک عصایی توری دار یکی از چادر های بازی کامل و بسیار خوب می باشد که می تواند برای استفاده در شرایط مختلف برای فرزندتان مناسب باشد. بخش اصلی بدنه از لایه های توری ساخته شده است که یکی از آنها به عنوان درب ورودی قابلیت باز شدن را دارند. قسمت بالایی چادر از لایه های پلی استری ساخته شده که در برابر باران های آرام بهاری کاملا مقاوم هستند. نوع ساختار این چادر بازی کودکهمانطور که از نام آن مشخص است از عصایی بوده و در مدت زمان حدود 3 دقیقه قابل نصب است. و با عبور دادن پایه های فایبرگلاسی بدنه می توانید آن را راه اندازی کنید. این محصول زیبا را می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه اینتکس تهران تهیه نمایید . 

چادر بازی کودک عصایی تور دار

چادر بازی کودک عصایی تور دار از جمله محصولاتی است که برای بازی و تفریح کودکان در نظر گرفته شده است و جزو پرفروش ترین چادر بازی در بین موارد مشابه می باشد چرا که هم کاربرد های متنوع داشته و هم دارای قیمتی به صرفه و ارزان می باشد. از این چادر ها علاوه بر بازی می توان در مسافرت نیز استفاده نمود و در حاشیه رودخانه ها نیز این محصول را می توان راه اندازی کرد. نحوه راه اندازی چادر بازی نیز آسان می باشد و لزومی به آموزش ندارد بنابراین می توان در زمان کم نیز این کار را انجام داد. طراحی این چادر بازی به گونه ای است که برای روزهای آفتابی بسیار مناسب بوده و می تواند سایه ای را برای کودکان در زمان بازی در محیط های باز فراهم کند. شما می توانید برای اطلاع از ویژگی های مهم این چادر بازی مطالب زیر را مطالعه کنید.


اندازه کوچک اما کاربردی

همان طور که گفته شد این چادر بازی می تواند در محیط های باز و زیر آفتاب نیز استفاده شود به علاوه می توان آن را در محیط بسته منزل نیز راه اندازی کرد. ابعاد آن کوچک است اما این ابعاد می تواند مزیت ها و کاربرد بسیاری را به دنبال داشته باشد. از این محصول می توان به عنوان یک محل برای بازی های کودکان استفاده کرد و همچنین می توان آن را در حاشیه دریا و رودخانه ها راه اندازی کرد و برای کودکان محیطی راحت را فراهم آورد. از آن جایی که پوست بدن کودکان حساس بوده و در زیر اشعه خورشید دچار آسیب می شود می توان چادر بازی را در روزهای آفتابی راه اندازی کرد و در ساحل برای آن ها فضایی زیبا و به دور از آسیب را فراهم نمود. در زمانی که قصد اقامت در جنگل را دارید نیز می توان آن را در کنار چادر خود نصب نمود و آن را محل بازی کودک خود قرار داد. در داخل این چادر که ابعاد 106 سانتی متری داشته و به شکل مربع است وسایل بازی کودک نیز جای می گیرد و می تواند ساعت ها آن را مشغول سازد.


نوع چادر و نحوه راه اندازی

همان طور که از اسم محصول مشخص است این نوع چادر بازی از نوع عصایی می باشد که قابلیت راه اندازی آسان را داشته و در زمانی کوتاه می تواند محصول را برای استفاده کودکان آماده سازد. این چادر بازی از دو بخش سازه و پوسته بدنه تشکیل شده است. سازه ها مانند چتر در زمان جمع آوری جمع می باشند و در زمان لازم برای راه اندازی باز شده و شکل اصلی محصول را ایجاد می کنند. پوسته بدنه دارای قسمت هایی است که سازه ها از داخل آن عبور کرده و دیواره ها محکم قرار می گیرند. این دیواره های توری مانعی در برابر افتادن کودکان به خارج از محصول هستند و می توانند کودکان را در محیطی امن قرار دهند. در قسمت های کف نیز بخش هایی وجود دارد که پایه در داخل آن قرار گرفته و تشکیل این محصول باکیفیت را می دهد.


وسایل جانبی

در کنار این محصول وسایلی نیز قراردارد که در زمان خرید به صورت رایگان به شما تعلق می گیرد. یکی از این ابزار پایه نگهدارنده است که سبب قرار گیری در محل به صورت محکم و استوار می باشد و از حرکت و واژگونی چادر بازی جلوگیری می کند. در موقعی که قصد جمع آوری محصول را دارید ساکی به جهت حفظ محصول از عوامل تخریبی موجود می باشد که بدنه را از پارگی در امان نگه می دارد. این ساک می تواند برای جابه جایی محصول نیز مفید باشد و بتوان با استفاده از آن چادر بازی را به راحتی به محلی دیگر متنقل کرد.


نحوه خرید محصول

برای انتخاب و خرید چادر بازی کودک عصایی تور دار برای فرزندان خود و به جهت ایجاد شادی و نشاط در لحظات مختلف برای آن ها می بایست به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران مراجعه کرده و اقدام به خریداری نمایید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
106 سانتی متر
عرض
106 سانتی متر
ارتفاع
96 سانتی متر
جنس رویه
پارچه پلی استر
جنس پابه ها
فایبرگلاس
جنس کف
پارچه پلی استر
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای سقف نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب بزرگ
قابل استفاده به عنوان پشه بند
مناسب کودکان و خردسالان
دارای قابلیت راه اندازی عصایی
وزن 600 گرم
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل
شرکت سازنده
Eggsnow

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...