چادر بازی کودک فنری طرح پاندا

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 86 سانتی متر
  • ارتفاع: 89 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک فنری طرح پاندا محصولی جدید و مقاوم و ارزان قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی چادر بازی کودک درایران

چادر بازی کودک فنری طرح پاندا یک محصول منحصر به فرد با طراحی زیبا بوده که در بالاترین سطح دوام و کیفیت در سال جدی توسط شرکت اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از بدنه ای با جنس پلی استر تولید شده که دوام بالایی داشته و در اثر قرارگیری در شرایط جوی اب و هوایی متفاوت دچار افت کیفیت نخواهد شد. سازه های محصول از نوع مرغوب فایبرگلاس با طول عمر بالا و وزن بسیار کم می باشد. این سازه های از نوع فنری طراحی شده به همین جهت این چادر بازی کودک در کمترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد. این کالا خاص ارگونومی ساخت مستطیل شکلی داشته که سقف ان کاملا مورب و نیم دایره است. در بخش ابتدایی ان یک درب بزرگ برای ورود و خروج کودک تعبیه شده و بر روی دیواره ان دو عدد پنجره وجود دارد. تمامی این بخش ها مجهز به توری بوده تا علاوه بر تهویه مطبوع هوا و نورگیر بودن محل بازی کودک اسودگی خاطر شما را بابت عدم ورود حشرات به داخل فراهم اورد. این محصول با ارگونومی ساخت استاندارد خود محل مناسبی برای خواب کودک نیز به شمار خواهد رفت. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
188 سانتی متر
عرض
86 سانتی متر
ارتفاع
89 سانتی متر
وزن
800 گرم
جنس رویه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
جنس کف
وینیل تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
کاملا نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
کیفیت بالای بدنه
دارای درب بزرگ
ابعاد بسته بندی : 52×23.5×5.5 سانتی متر
برای کودکان 18 ماه تا 5 سال
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...