چادر بازی کودک و نوجوان طرح سرخپوستی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 150 سانتی متر
1,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک و نوجوان طرح سرخپوستی محصولی جدید و زیبا ومقاوم قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی چادر بازی درایران

چادر بازی کودک و نوجوان طرح سرخپوستی محصولی باکیفیت و جدید بوده که با ارگونومی ساختی زیبا توسط گروه طراحان اینتکس تولید و روانه بازار شده است. این محصول با توجه به ابعاد بسیار بزرگ خود دارای ظرفیت داخلی زیادی بوده به همین جهت کودکان و نوجوانان تا 15 سالگی به راحتی می توانند از ان استفاده کنند. برای تولید بدنه این محصول از پارچه پلی استر استفاده می شود. 

این ساختار وزن کم و دوام بالایی داشته و کاملا ضدآب می باشد. برای تولید پایه های این کالا جاب از مرغوب ترین نوع فایبرگلاس استفاده شده که وزن کم و طول عمر بالایی دارد. به همین دلیل از ان محصول در سفر و فضای باز نیز می توانید استفاده کنید. زیرا تغییرات اب و هوا و تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت ان ندارد. ارگونومی ساخت این محصول مخروطی با نشیمنگاه مربع شکل است. دیواره این محصول در بخش بالایی ابی رنگ و در بخش انتهایی سفید می باشد. 

بر روی بخش سفید رنگ چادر بازی کودک طرح های مورب طوسی رنگی به چشم می خورد. سازه های این محصول از نوع عصایی بوده و شما می توانید با استفاده از وزن کم بدنه به راحتی ان را حمل کرده و در محل مدنظر با کمترین زمان ممکن راه اندازی نمایید. برای خرید این محصول در بالاترین سطح کیفیت می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

چادر بازی کودک و نوجوان طرح سرخپوستی

چادر بازی کودک و نوجوان طرح سرخپوستی محصولی متفاوت در میان انبوهی از چادر های طرح سرخپوستی بوده که برای استفاده تمام رده های سنی کودک و نوجوان در سال جدید میلادی توسظ کمپانی اینتکس روانه بازار شده است. این محصول با ساختاری پرتابل و طول عمر بالای بدنه توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی همه ججانبه محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این چادر بازی و خریدی مطمئن توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان و نوجوانان نیاز به طراحی نواورانه داشته تا از کلیشه های موجود دار بازار به دور باشد. از سوی دیگر محصول با رعایت استاندارد های جهانی ایمنی و سلامت این گروه را در زمان استفاده ضمین کند. شرکت بزرگ اینتکس با رعایت این نکات اساسی چادر بازی کودک و نوجوان طرح سرخپوستی را به بازار های جهانی معرفی کرده است. این محصول دارای ار گونومی ساخت با نشیمنگاه مربع شکل بوده که بدنه ای کاملا مخروطی دارد. در بخش ابتدایی این محصول یک در بزرگ مثلثی برای رفت و امد اسان کودکان به داخل چادر بازی تعبیه شده که از طریق دو عدد بند به سمت طرفین جمع اوری می شود. بر روی دیواره محصول تعداد 2 عدد پنجره نیز وجود داشته تا فضای باز کودک از نور کافی برخوردار بوده و هوا ازادانه به گردش دربیاید. این پنجره مجهز به توری هستند تا از نفوذ حشرات به محوطه بازی فرزند شما اجتناب کنند. بدنه این محصول دارای رنگ ابی زیبایی بوده که ارامش را به مصرف کنندگان هدیه می کند. بخش انتهایی این محصول نیز سفید رنگ با خطوط طوسی بوده که به زیبایی این کالا می افزاید. شما می توانید از این محصول به عنوان محل خواب فرزند خود بهره برداری نمایید.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه برای خرید دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. بر همین اساس شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پلی استر تولید کرده که دوام بالایی داشته و از نرمی و انعطاف پذیری برخوردار است. بریا تولید سازه های این محصول از فایبرگلاس با وزنی کم و استحکامی بالا استفاده می شود. این ساختار از طول عمر بالایی برخوردار بوده و کاملا ضداب می باشد. به همین دلیل می توانید با اسودگی خاطر از این محصول در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا قرار داشتن در معرض بارش باران و یا تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به نشیمنگاه مربع کل خود دارای طول و عرضی همسان و برابر 120 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول که از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان بوده بالغ بر 150 سانتی متر می باشد. این محصول 3 کیلوگرمی با توجه به حمل اسان و وزنی کم یک گزینه مناسب برای استفاده به عنوان چادر مسافرتی کودک به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

سازه های این محصول از نوع عصایی طراحی شده به همین دلیل در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس سازه ها را به یکدیگر متصل کرده و در نهایت روکش بدنه را بر روی ان قرار دهید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. همچنین از پرش بر روی سازه های ان و یا وارد کردن ضربه سنگین به پایه ها جدا خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک و نوجوان طرح سرخپوستی محصولی با طراحی جدید و ارامبخش و ارگونومی ساخت بدنه ای پرتابل و ضداب است. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
خانگی
طول
120 سانتی متر
عرض
120 سانتی متر
ارتفاع
150 سانتی متر
وزن
3 کیلوگرم
جنس رویه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
پرتابل
دارد
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان و نوجوانان
کاملا نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب مثلثی
نوع پایه ها: عصایی
قابل استفاده در رده سنی 3 تا 15 سال
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...