چادر بازی کودک پارچه ای

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 124 سانتی متر
  • عرض: 109 سانتی متر
  • ارتفاع: 122 سانتی متر
995,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر بازی کودک پارچه ای با قیمت مناسب و کیفیت بالا از نمایندگی فروش چادر بازی کودکان در ایران با ضمانت اصالت کالا و گار�

چادر بازی کودک پارچه ای از سری چادرهای بازی می باشد که توسط فروشگاه اینتکس روانه بازارهای ایران شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه استفاده در ساخت این چادر بازی از پارچه شمعی برزنتی می باشد که علاوه بر مقاومت بالایی که از خود نشان می دهد دارای نرمی و لطافت خاصی نیز می باشد که به روحیات کودکان ساگاری دارد و مانع از آسیب رسیدن به بدن کودک می شود . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر بازی از جنس پلاستیکی می باشد که از استحکام بالایی نیز برخوردار است . همچنین وزن این محصول 4.9 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی توسط ساک حملی که دارد می باشد . چادر بازی کودک با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی ، سفری
طول
124 سانتی متر
عرض
109 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس رویه
پارچه شمعی
جنس بخش کناری
پارچه شمعی طرح دار
جنس کف
پارچه برزنتی دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان و خردسالان
دارای درب و پنجره
وزن: 4.9 کیلوگرم
جنس چادر: پارچه شمعی برزنتی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...