چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره اف آی تی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
3,055,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره اف آی تی محصول جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش چادر مسافرتی اتوماتیک و عصایی

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره اف آی تی از محصولات با کیفیت شرکت اینتکس تهران می باشد که به سبب استفاده از بدنه ای مقاوم و ضد آب میتوان از این محصول در کمپینگ ها و مسافرت های طولانی مدت استفاده نمود . پارچه شمعی دولایه این چادر مسافرتی در برابر آب ، باران و همچنین اشعه های مضر خورشید مقاوم بوده و می توانید بدون نگرانی از این محصول در شرایط جوی مختلف و کوهنوردی های خود استفاده نمایید . به سبب استفاده از این بدنه دولایه ، دمای داخل چادر حفظ خواهد شد و در روزهای سرد زمستان می توانید چادر گرمی را در اختیار داشته باشید . ترکیب رنگ استفاده شده بر روی بدنه این چادر نیز از ویژگی های مقبت آن به شمار می آید که مناسب برای تمام سلیقه ها می باشد . پایه های این چادر کمپینگ از فایبرگلاس مستحکم ساخته شده است که به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود که این عمل در کمتر از 20 ثانیه قابل انجام خواهد بود . باز و بسته شدن پایه های این چادر مسافرتی اتوماتیک از ویژگی های مثبت آن به شمار می آید که نیاز به نیروی خاصی نداشته و خانم ها نیز می توانند به راحتی و بدون نیاز به کمک اقدام به برپایی و یا جمع نمودن چادر نمایند . این چادر کوهنوردی دارای درب و پنجره هایی که نیز می باشد که هر کدام از آن ها به کمک یک حفاظ توری ( پشه بند ) تعبیه شده اند و به شما کمک می کند تا از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری نمایید . به همراه این چادر مسافرتی FIT ساک حمل مخصوص ، میخ و طناب مخصوص نیز وحود دارد که در هنگام وزش باد شدید می توانید از این ابزار کمک بگیرید تا چادر شما ثابت بر روی زمین قرار بگیرد و استراحت ایمنی داشته باشید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در بخش فروش محصولات اینتکس تهران تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید . 

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره اف آی تی

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره اف آی تی یک چادر بسیار مقاوم بوده که توسط برند اف آی تی طراحی و ساخته شده می باشد. این چادر مناسب خانواده هایی با اعضای شش نفره می باشد که دارای کیفیت بسیار مطلوبی است. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با این محصول آشنا کرده و نکات مثقت و منفی آن را برای شما شرح دهیم تا از خرید محصولی که انجام خواهید داد، مطمئن باشید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول از بخش های کناری به صورت سه ضلع بوده و همانند یک هرم طراحی و ساخته شده است. این کالا دارای یک در و دو پنجره توری بوده تا در وهله اول  از آن بیرون  را تماشا کرده و حشرات موذی به داخل راه نیابند، و در وهله دوم از آن به عنوان تهویه هوا استفاده کرد. رنگ هایی که در این محصول به کار رفته، سرمه ای، زرد و خاکستری می باشد.

جنس بدنه

قطعا کسانی که در مسافرت خواهند رفت، نیاز به یک چادر مسافرتی با جنس و کیفیت بالایی می باشند تا در برابر احتمالاتی نظیر طوفان، مقاوم باشد. بنابر این جنس بدنه این محصول از پارچه شمعی برزنتی بوده و پایه های آن از فایبرگلاس می باشد و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی خواهد بود.

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: طول: 210 سانتی متر، عرض: 210 سانتی متر، ارتفاع: 130 سانتی متر، ظرفیت: 6 نفر و در نهایت وزن این چادر مسافرتی 4 کیلو گرم است که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جا شدن می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول بصورت اتوماتیک راه اندازی میشود و تنها کاری که شما باید برای راه اندازی این محصول انجام دهید این است که چادر مسافرتی را از ساک حمل بیرون آورده تا و آن را باز کنید تا این چادر مسافرتی به صورت اتوماتیک راه اندازی و نصب بشود. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که وسایل تیز را به بدنه این محصول نزدیک نکرده تا در بدنه آن پارگی بوجود نیاید. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکل و یا صدمه ای بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس ایران آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول دریافت کرده و با خیالی راحت از آن استفاده بکنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره اف آی تی یک محصول با کیفیت و زیبایی می باشد که ساخته شده توسط برند اف ای تی است. طراحی این محصول به صورت هرمی شکل است و از زوایای کناری همانند مثلث طراحی شده است که در آن رنگ هایی به صورت زرد، آبی و خاکستری به کار رفته است. جنس بدنه این چادر مسافرتی از پارچه شمعی برزنتی و پایه های آن از فایبرگلاس بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب و صدمات احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت محصول سفارش داده را درب منزل دریافت نمایید

نوع
اتوماتیک
طول
210 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت
6 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
بله
درپوش
خیر
ضد آب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
محصول شرکت FIT
ظرفیت 6 نفر
قابلیت نصب و جمع آوری آسان
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...