چادر مسافرتی عصایی کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 112 سانتی متر
  • عرض: 112 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
1,260,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی عصایی کودک محصول جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و چادر بازی کودک

چادر مسافرتی عصایی کودک از سری محصولات چادر های مسافرتی میباشد که توسط شرکت چینی بست وی به تولید رسیده و در سال 2017 به بازارعرضه شده است. این محصول را می توانید با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . این چادر از نوع عصایی می باشد و با عبور دادن میله های فایبرگلاس از بخش اصلی بدنه راه اندازی می شود.همچنین جنس به کار رفته در بدنه اصلی نیز از نوع پارچه شمعی می باشد و تا حد زیادی از نفوذ آب به داخل آن جلوگیری می کند. از مشخصه های بسیار برجسته این محصول حجم بسته بندی کوچک و وزن کم این چادر مسافرتی بوده که حمل کردن آن را فوق العاده ساده می کند.این چادر مسافرتی برای کودکان طراحی و ساخته شده تا در مسافرت های خانوادگی خسته نشوند و بتوانند به راحتی به بازی و سرگرمی مشغول باشند.همچنین این چادر بازی کودک به همراه 40 عدد توپ رنگی بدون پلیسه تحویل داده میشود.

چادر مسافرتی عصایی کودک

چادر مسافرتی عصایی کودک بهترین وسیله برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد و می تواند آن ها را در محیطی راحت و امن مشغول سرگرمی های مختلف کند. از این رو بسیار محبوب و مورد تایید  والدین می باشد. برای استفاده از چادر مسافرتی عصایی که برای کودکان به کار رفته است و طراحی فانتزی و خاص دارد می توان آن را خریداری نمود و با خود به سفر ها و تفریح های خود به همراه داشت. از سوی دیگر این محصول خاص دارای بدنه ای محکم می باشد که سازه های تشکیل دهنده آن نیز از مواد اولیه بسیار مرغوبی هستند. به همین خاطر دارای توانایی داشتن شرایط لازم برای استفاده طولانی مدت می باشد. از این محصول در داخل خانه نیز می توان استفاده کرد و در واقع در داخل خانه کاربرد بیش تری دارد. چرا که در خانه می تواند اسباب بازی های کودکان را سازماندهی نماید و آن ها را در محلی مناسب قرار دهد تا به این صورت از بهم ریختگی بخش های دیگر خانه جلوگیری شود. از سوی دیگر این محصول خاص دارای بدنه ای با طول عمر بالا نیز می باشد که برای استفاده در داخل و خارج خانه بسیار کاربردی و مفید است و سازگاری های لازم را نیز دارد. علاقه مندان به خرید این محصول مناسب و ضروری می توانند به روش های مختلف آن را خریداری نمایند اما قبل از آن باید در مورد کیفیت و مرغوبیت محصول به جهت استفاده کودکان اطمینان داشته باشند.

بهره برداری از محصول

این چادر مسافرتی که برای کودکان طراحی شده است از بدنه ای با طول عمر بالا برخوردار می باشد به همین دلیل یکی از با دوام ترین محصولات برای استفاده برای کودکان است. از سوی دیگر این محصول خاص دارای ضخامت در بدنه نیز می باشد و در زمان استفاده قادر به داشتن تحمل بالا در زمان برخورد و ضربه افراد به دیواره ها می باشد. با این وجود است که افراد به سمت این محصول کشیده شده اند و تمایل به خرید آن برای کودکان خود دارند. طراحی محصول نیز برگرفته از زیبایی و خلاقیت بسیار زیادی است. چرا که مخاطبین این محصول کودکان هستند و باید در نظر آن ها محصول جذاب باشد. به همین خاطر دارای طراحی خاص و فانتزی می باشد و رنگبندی بدنه نیز دارد. رنگ های به کار رفته در دیواره های محصول تشکیل یک محصول رنگارنگ را داده اند. با این وجود برای تمامی کودکان استفاده می شود و برای آن ها ایجاد محصول منحصر به فرد را داده است. دوام بالای بدنه در زمان بهره برداری از محصول نقش مهمی را ایفا می کند و می تواند به دفعات بالا مورد استفاده کودکان باشد. چرا که آن ها در زمان بازی تعادل ندارند و ممکن است با شدت به دیواره ها برخورد کنند. به همین خاطر دیواره ها باطراحی محکم و مقاوم شکل گرفته اند و توانایی ایجاد طول عمر بسیار زیاد در زمان استفاده از محصول را دارا می باشند.


نحوه قرار گیری بدنه و سازه ها

اسکلت محصول با نوع عصایی می باشد و به این روش نصب می شود. به همین خاطر سازه های خمیده و قوص داری دارد و می تواند بدون ایجاد شکستگی استفاده شود. از این رو دارای مقاومت بالا می باشد. سازه ها در واقع تشکیل دهنده اسکلت اصلی محصول هستند و نیز می توانند دوام محصول را شامل شوند. این بخش ها در  داخل بدنه اصلی قرار گرفته و به شکل مخروطی در می آید. رویه محصول که بدنه اصلی و رنگارنگ آن می باشد دارای بخش هایی است که قسمت هایی دارد وسازه ها به داخل آن رفته و ثابت باقی می ماند. از این رو استحکام دیواره ها بسیار زیاد بوده و توانایی قرار گیری به روش استوار بر روی سطوح را دارد. هنگامی که محصول استوار بر روی زمین قرار گرفته است می تواند سخت ترین برخورد ها و فشار ها را تحمل کند و به راحتی برای بازی های مهیج کودکان به کار گرفته شود. از این رو قابل قبول بوده و شکل و ظاهر بی نظیری دارد. بدنه اصلی نیز ضخامت داشته و در بخش کف دو لایه می باشد تا بتواند شرایط استفاده طولانی مدت را داشته باشد و بتواند به بهترین شکل برای کودکان راحتی و آسایش را مهیا سازد.


بدنه ای سازگار با کودکان

این چادر بازی برای کودکان شکل اتاق کوچکی را دارد که می تواند برای آن ها محلی امن و مورد اطمینان باشد از این رو قابلیت داشتن سازگاری با کودکان را داشته و برای آن ها مناسب است. این رویه از جنس پارچه شمعی برزنتی است که علاوه بر زیبایی و جلوه ویژه دارای قابلیت ضد حساسیت و ضد زنگ می باشد و می تواند در طولانی مدت کودکان را در شرایط راحتی و آسایش قرار دهد. از این رو برای انتخاب کودکان موردی مناسب می باشد. بدنه در صورت استفاده افراد با پوست حساس آن ها را دچارآسیب و عارضه پوستی نمی کند و در هر حالت جزو مناسب ترین بدنه ها برای کودکان می باشد.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی عصایی کودک به نمانیدگی اینتکس تهران مراجعه کنید.


نوع
خانگی ، سفری
طول
112 سانتی متر
عرض
112 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
وزن
1.26 کیلوگرم
جنس رویه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پابه ها
فایبرگلاس
جنس کف
پارچه شمعی تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 2+
کاملا نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب بزرگ
راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...