چادر مسافرتی فخر ایران

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 320 سانتی متر
  • عرض: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
3,030,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فخر ایران با ارزان قیمت در نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس و نمایندگی مرکزی فروش چادر مسافرتی عصایی ، ارسال به تمام نقاط کشو

چادر مسافرتی فخر ایران یکی از محصولات با کیفیت تولید داخل کشور می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت . برند ها و شرکت های بسیاری اقدام به تولید انواع چادر ها در شکل های مختلف می نمایند که هر یک از تولیدات ویژگی های بسیاری دارند و به تنهایی نظر خریداران را به خود جلب می کنند. چادر مسافرتی فخر ایران یکی از بهترین محصولات ساخت ایران می باشد که بسیار با کیفیت می باشد ، این چادر مسافرتی در نوع عصایی تولید شده و ابعاد بسیار منناسبی دارد که برای استفاده 10 نفر مناسب می باشد ، طول این چادر 320 سانتی متر ، عرض چادر 240 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 182 سانتی متر می باشد که به دلیل این ابعاد مناسب به راحتی می توان در حالت درازکش بصورت 5 نفره از این چادر مسافرتی استفاده نمود. 

چادر مسافرتی فخر ایران

چادر های مسافرتی یکی دیگر از مهم ترین و باداوم ترین انواع تجهیزات کمپینگ بوده که به شما برای اقامت در طبیعت کمک کرده و همچنین می تواند در زمینه کاهش هزینه های سفر نیز موثر واقع شود. چادر مسافرتی فخر ایران یکی از این گروه محصولات بوده که در داخل ایران تولید شده و برای استفاده در چهار فصل سال مناسب می باشد. این چادر مسافرتی بر روی بدنه خود دارای پنجره برای گردش هوا بوده و درب بزرگی برای رفت و آمد دارد. ساختار گنبدی شکل بدنه نیز در زمینه میزان ضدآب بودن چادر مسافرتی در زمان بارندگی موثر واقع شده و همچنین طول عمر بدنه آن را افزایش می دهد. در قسمت نقد و بررسی شما می توانید به طور کامل با مشخصات فنی این چادر مسافرتی آشنا شده و با اطمینان کامل برای خرید اقدام کنید. پس توصیه می کنیم با ما همراه شوید.


نوع چادر مسافرتی

چادر مسافرتی اف ای تی فخر ایران از دو بخش اصلی سازه های نگهدارنده و رویه اصلی تشکیل شده که در ابتدا به معرفی سازه های نگهدارنده محصول پرداخته و سپس به جنس و کیفیت رویه آن اشاره خواهیم کرد. چادر های مسافرتی را معمولا با در نظر گرفتن نوع سازه های نگهدارنده ای که داشته به سه گروه عصایی ، فنری و اتومات طبقه بندی کرده و این محصول یکی از انواع عصایی آن به شمار می رود. در این نوع محصول از فریم هایی باریک و کوتاه استفاده شده که در قسمت ابتدایی و انتهایی خود دارای آهنربا می باشند. برای اتصال این فریم ها به یکدیگر نیاز بوده تا بخش ابتدایی یا انتهایی میله ها را به یکدیگر وصل کرده تا با استفاده از انرژی مغناطیسی آهنربا سازه ها آماده و مناسب استفاده شوند. بعد از راه اندازی سازه ها نیاز بوده تا رویه محصول را از ساک حمل خود خارج کرده و در محیط مسطح به طور کامل باز کنید. سپس با کمک دفترچه راهنمای تصویری محصول تنها کافی بوده این سازه ها را در بخش هایی که به این منظور در بخش رویه بدنه تعبیه شده قرار داده تا فرم اصلی محصول شکل گرفته و چادر مسافرتی برای استفاده شما آماده شود. این نوع سازه ها نسبت به دو نمونه دیگر از طول عمر و استحکام بالاتری برخوردار بوده و اما در مقابل برای راه اندازی و جمع اوری نیاز به صرف زمان و انرژی بالاترین نیز در این مورد وجود دارد. سیستم جمع اوری محصول نیز کاملا ساده بوده و تنها نیاز داشته تا عکس عملیات راه اندازی را اجرا کنید.


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

افراد در زمان خرید چادر مسافرتی به دنبال محصولی بوده که بدون نگرانی از بروز آسیب در بدنه ان بتوانند برای سال های طولانی از ان استفاده کنند. به همین دلیل بوده که توجه به کیفیت و همچنین نوع پارچه بدنه محصول از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. چادر مسافرتی فخر ایران یک محصول چهار فصل به شمار رفته زیرا چنس بدنه آن به نوعی انتخاب شده تا سازگار با شرایط اب و هوایی مختلف گردد. رویه اصلی این چادر مسافرتی را از باکیفیت ترین نوع پارچه شمعی برزنتی تولید کرده که دوام بالایی داشته و کاملا مرغوب می باشد. این پارچه ضدآب نیز بوده و از سوی دیگر یک عایق دما نیز به شمار می رود. به همین دلیل بوده که در روز های سرد زمستان می تواند گرمای فضای داخلی را به طور کامل در خود حفظ کند. از سوی دیگر این جنس بدنه در روز های تابستانی با بازتاب اشعه فرابنفش خورشید موجب شده تا محوطه داخلی چادر مسافرتی دمایی مناسب داشته باشد. سازه های این محصول نیز که فرم اصلی بدنه را تشکیل داده از نوع آلومینیوم تولید شده است. زیرا این نوع جنس سازه سبک و باکیفیت بوده و استحکام مناسبی داشته همچنین کاملا ضدزنگ و بادوام می باشد. با در نظر گرفتن این جنس بدنه بوده که شما می توانید به راحتی از این چادر مسافرتی در کوهستان ، ساحل ، دشت و... استفاده کنید.


سایز و ظرفیت داخلی چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فخر ایران محصولی مستطیل شکل بوده که بخش داخلی آن در زمان نشستن مناسب استفاده 10 نفره و در زمان خوابیدن برای 5 الی 6 نفر ایده آل می باشد. طول بدنه این چادر مسافرتی 320 سانتی متر و عرض آن 240 سانتی متر است. ارتفاع بدنه محصول را برای تردد ساده تمامی افراد 180 سانتی متر در نظر گرفته اند که یک میزان نسبتا بلند به شمار می رود. وزن بدنه محصول نیز 6 کیلوگرم بوده که موجب حمل و جا به جایی ساده تر آن خواهد شد.


خرید چادر مسافرتی

با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید چادر مسافرتی فخر ایران را با مناسب ترین قیمت و کیفیت و کاملا اورجینال خریداری کرده و یا می توانید به صورت اینترنتی از وب سایت اینتکس تهران استفاده نمایید.

نوع
عصایی
طول
320 سانتی متر
عرض
240 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت فخر ایران
ظرفیت دراز کش 5 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...