چادر مسافرتی کودک

کد bestway 48620

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 130 سانتی متر
  • ارتفاع: 140 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کودک در نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس با قیمت ارزان ، ارسال به سراسر کشور

چادر بازی کودک فریم دار اینتکس نوع مسافرتی و خانگی مخصوص کودکان و نوجوانان می باشد. طراحی زیبا و متفاوت در رنگبندی ترکیبی زرد و آبی می باشد . این چادر بازی کودک دارای یک درب بزرگ و یک درب کوچک می باشد. برای برافراشتن این چادر از فریم ها ستفاده می شود در مدت زمان بیار کوتاه راه اندازی می شود و در تفریحات و یازی ها به خوبی و راحتی از این چادر استفاده خواهید کرد. همراه چادر بازی کودک فریم دار اقلام پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل عرضه می شود.

چادر مسافرتی کودک

چادر های بازی کودک یکی از محبوبیت ترین تجهیزات تفریحی بوده که می توانید با استفاده از آن یک محیط ایمن و استاندارد را برای تفریح فرزند خود ایجاد کنید. این گروه از محصولات در صورت داشتن کیفیت بالا قابل استفاده در فضاهای باز و زمان سفر بوده که چادر مسافرتی کودک یکی از این انواع می باشد. این چادر مسافرتی کودک در واقع یک چادر بازی بوده که به دلیل نوع طراحی و کیفیت بدنه بالایی که داشته امکان استفاده از آن در فضاهای باز و سرپوشیده وجود  دارد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد اشاره کنیم. پس اگر شما نیز قصد خرید چادر مسافرتی را برای فرزند خود دارید می توانید تا پایان این بخش با ما همراه شوید.


ظاهر چادر مسافرتی کودک

چادر مسافرتی کودک یک محصول مستطیل شکل بوده که از دو بخش اصلی رویه و سازه های نگهدارنده تشکیل می شود. در بخش ابتدایی این محصول یک درب بزرگ ایجاد شده که محل تردد کودکان به بخش داخلی به شمار رفته و از طریق دو بند به سمت طرفین باز می شود. در ضلع مجاور این درب نیز یک دریچه تعبیه شده که در زمان رفت و امد مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ بدنه این چادر مسافرتی کودک ترکیبی از سبز ، آبی و زرد بوده که متناسب با روحیات کودکانه انتخاب شده و می تواند موجب ارامش کودکان در زمان استفاده شود. طراحی بدنه ساده و کاربردی این محصول امکانی ایجاد کرده تا بتوانید از آن در محیط منزل نیز به عنوان چادر بازی کودک استفاده کرده و یا حتی جایگزین چادر توپ فرزند شما نیز گردد. همچنین به دلیل درب های بزرگ تعبیه شده بر روی بدنه اصلی این محصول که موجب تهویه هوای داخلی بوده شما می توانید از بخش داخلی این چادر مسافرتی کودک به عنوان محل خواب فرزند خود نیز استفاده کنید. این محصول مجهز به یک ساک حمل استاندارد بوده تا همراه داشتن آن در زمان سفر را ساده تر کرده و از سوی دیگر موجب شده در زمان عدم استفاده و نگهداری از این محصول آسیبی برای بدنه آن ایجاد نشود.


نوع چادر مسافرتی کودک

یکی از مهم ترین پاارمتر هایی که در زمان خرید محصولاتی نظیر چادر مسافرتی و چادر بازی مورد توجه قرار رگرفته سیستم راه اندازی و جمع اوری این گروه از محصولات بوده زیرا میزان انرژی و زمان مورد نیاز جهت راه اندازی و جمع اوری را در کنار استحکام ساختار بدنه معین خواهد کرد. در همین راستا بیان می کنیم که چادر مسافرتی کودک یک نمونه از محصولات با سازه هایی اتومات به شمار می رود. ساختار سازه های این محصول از ستون هایی مقاوم و استاندارد تشکیل شده که در بخش مرکزی به یک اهرم پلاستیکی متصل هستند. این اهرم پلاستیکی به صورت هیدرولیکی و کاملا ساده مانند چتر از هم باز شده و ساختار اصلی بدنه محصول شکل می گیرد. بعد از باز کردن سازه ها نیاز بوده تا یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز یافته و سپس رویه اصلی این محصول را به طور کامل باز کرده تا ستون های اماده شده را در محل هایی که به این منظور در بخش خارجی این رویه تعبیه شده فرو کنید. به همین سادگی و در زمانی کوتاه این محصول جهت استفاده فرزند شما برای استفاده آماده خواهد بود.


کیفیت چادر مسافرتی کودک

کیفیت بدنه بالا موجب شده تا طول عمر چادر مسافرتی کودک افزایش یافته و فرزند شما بتواند تا سنین نوجوانی از این محصول به راحتی استفاده کرده و لذت ببرد. زیرا رویه اصلی این چادر بازی کودک از مرغوب ترین نوع پارچه شمعی و برزنتی تولید شده که ساختاری ضدآب داشته و عایق دما به شمار می رود. از سوی دیگر این نوع جنس بدنه می تواند اشعه فرابنفش خورشید را بازتاب کرده تا در روز های آفتابی از میزان گرمای فضای داخلی بکاهد. کف چادر بازی کودک نیز از پارچه تک لایه شمعی تولید شده که این بخش نیز ضدآب بوده و می تواند یک مانع خود در برابر ورود آب و رطوبت خاک به بخش داخلی باشد. سازه های مقاوم این محصول نیز از نوع آلومینیومی تولید شده است. این نوع جنس سازه را به دلیل دوام و استحکام بالا در کنار وزن کم و ساختار ضدرنگی که داشته برای این محصول انتخاب کرده اند. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه بوده که استفاده از این محصول را برای زمان سفر توصیه می کنیم.


خرید چادر مسافرتی کودک

برای خرید چادر مسافرتی کودک اصل تنها کافی بوده به نمایندگی اینتکس مراجعه و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا این محصول را با ضماتنت اصل بودن کالا و بهترین کیفیت دریافت نمایید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
120 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ارتفاع
140 سانتی متر
جنس رویه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پابه ها
آلومینیومی
جنس کف
پارچه شمعی تک لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
کاملا نور گیر
قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
دارای درب بزرگ
راه اندازی اتوماتیک
وزن: 4 کیلوگرم
جنس بدنه: پارچه شمعی برزنتی
اقلام همراه
پایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...