چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
4,720,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک عرضه در نمایندگی مرکزی فروش چادر مسافرتی ایرانی و خارجی با قیمت ارزان و مناسب با ضمانت کالا

چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت اسکیمو تولید و به تازگی با قیمت بسیار مناسب روانه بازار گردیده است . مهمترین مزیت این کالا که می توان به آن اشاره کرد راه اندازی راحت آن می باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود از همین رو این محصول در بین افرادی که به به کوهنوردی و طبیعت گردی علاقمند هستند بسیار محبوب می باشد و در لیست پرفروش ترین اقلام فروشگاه اینتکس تهران قرار گرفته است . پایه ایی که برای این محصول در نظر گرفت شده است از جنس فایبرگلاس می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزش باد شدید و تند باد می باشد به همین سبب این کالا می تواند در کوهستان و شرایط آب و هوای مختلف مورد استفاده قرار گیرد . برای حمل راحت چادر سفری اف ای تی یک ساک حمل در نظر گرفته شده است که شما می تواند چادر مسافرتی را در زمان استفاده نکردن داخل آن فرار دهید و به راحتی با خود حمل نمایید و در مکان های مختلف به راحتی از آن استفاده نمایید . بدنه این محصول از پارچه شمعی ( نایلون ) می باشد که از مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما بهرمند می باشد . برای دسترسی آسان به داخل چادر کمپ یک درب اصلی در نظر گرفته شده است که برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل چادر کمپینگ پشه بند نیز به درب اصلی متصل شده است . بدنه این محصول با توجه به مقاومت بالایی که در زمان بارندگی دارد می تواند یک سرپناه امن برای شما باشد . طراحی داخل چادر و ابعاد در مظر گرفته شده برای این چادر اتومات بسیار مناسب و قابل استفاده برای خانواده ها می باشد . هم اکنون این کالا را شما می توانید با قیمت بسیار مناسب و ارزان از نمایندگی فروش چادر مسافرتی خریداری نمایید . 

چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک

چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک از جمله محصولاتی است که می تواند برای استفاده افراد در سفر ها به کار گرفته شود و یکی از مرغوب ترین بدنه ها را به خود اختصاص می دهد. این چادر مسافرتی دارای امکانات لازم جهت اقامت در شب نیز است و ظرفیت استفاده از آن نیز قابل قبول است. به این صورت اغلب برای خانواده و گروه های گردشگری استفاده می شود و با آن فضایی مفید و مناسب برای افراد مهیا می شود. چادر مسافرتی که مورد بحث است می تواند دوام و طول عمر بالایی داشته باشد و با توجه به نوع و جنس بدنه در طول زمان استفاده حالت خود را حفظ کند. علاوه بر آن محصول قابلیت آن را ایجاد می کند که بتوان به راحتی در شب نیز داخل محصول اقامت داشت. با استفاده از این چادر مسافرتی افراد در امنیت کامل هستند و شرایط ایمنی و استاندارد های لازم برای آن ها مهیا می شود. به این ترتیب می توان گفت که در محل های مختلف سازگاری دارد. جهت کسب اطلاعات بیش تر در مورد این چادر مسافرتی به مطالب زیر مراجعه کنید.


مشخصات ظاهری محصول

در زمان خرید چادر مسافرتی fit چیزی که بیش تر مورد توجه و اهمیت قرار می گیرد مشخصات ظاهری محصول است که می بایست دارای زیبایی و دقت در ساخت باشد تا افراد را تحت تاثیر قرار دهد و آن ها را مشتاق به خرید محصول نماید. این محصول خاص دارای رویه ای با رنگ تیره است که در شب می توان از آن استفاده کرد و به این صورت مخفی شد و در دید حیوانات محیط نبود. چرا که از محصول می توان در جنگل و کوهستان نیز استفاده کرد و باید امنیت لازم برای افراد مهیا باشد. رنگ تیره محصول نیز به دلیل این نوع استفاده ایجاد شده است و برای استفاده بیش تر در چنین محیط هایی آن را سازگار نموده است. به همین خاطر به راحتی استفاده از آن صورت می گیرد. علاوه بر آن محصول دارای پایه هایی است که خمیده می باشند و حالت قوص مانند را به سقف محصول بخشیده اند. در این حال مزیت هایی از جمله تاشو بودن بدنه رخ می دهد و می تواند برای نصب و جمع آوری چادر مسافرتی مفید باشد. محصول مورد نظر به روش اتوماتیک راه اندازی می شود و تنها با خارج کردن آن از بسته بندی مربوطه نصب صورت خواهد گرفت. از این رو می تواند برای افرادی که وقت برای آن ها دارای اهمیت بسیاری است مناسب باشد.


بدنه عایق محصول

یکی از دلایلی که می توان از محصول در محیط ها و آب و هوا های مختلف استفاده کرد نوع بدنه آن می باشد که سبب ایجاد عایقی در برابر سرما و گرما است. این عایق به دلیل وجود بدنه ای از جنس پارچه شمعی بوده است که می تواند در زمان سرما برای افراد دمای داخل محصول را متعادل سازد و در گرما نیز سبب خنکی داخل محصول شود. این کار برای گردشگران و کوهنوردان بسیار حائز اهمیت است و آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد تا با به همراه داشتن این محصول کاربردی بتوانند در هر جا از مسیر خود محصول را نصب و راه اندازی نمایند و از وجود آن بهره مند شوند. بدنه صخامت دارد و دارای دوام و طول عمر بالایی نسبت به محصولات مشابه می باشد.


غیر قابل نفوذ در برابر آب

از آن جایی که جنس بدنه محصول ضد آب است و دارای ضخامت نیز می باشد می تواند در برابر آب و نفوذ آن به داخل چادر مسافرتی دارای مقاومت باشد و بتواند این موارد را به داخل محصول وارد نکند. از این رو از چادر مسافرتی می توان در مناطق بارانی نیز استفاده کرد و با آن به راحتی سرپناه ایجاد نمود. همچنین می توان محصول را در ساحل نیز راه اندازی کرد و در شب در داخل آن اقامت داشت و از فضا استفاده نمود.


خرید

چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک با داشتن مزیت های فراوان در فروشگاه اینتکس تهران وجود دارد که می توان به راحتی آن را خریداری نمود.

نوع
اتوماتیک
طول
210 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت
6 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی نایلونی
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
بله
درپوش
بله
ضد آب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
محصول شرکت اسکیمو
ظرفیت 6 نفر
قابلیت نصب و جمع آوری آسان
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...