چادر مسافرتی 6 نفره عصایی اف ای تی

کد ۷۷۷۶۶

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
2,910,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره عصایی FIT با قیمت مناسب و ارزان در فروشگاه اینترنتی اینتکس نمایندگی مرکزی فروش چادر مسافرتی ایرانی و خارجی

چادر مسافرتی 6 نفره عصایی یکی از با کیفیت ترین چادر هایی می باشد که توسط شرکت اف آی تی تولید شده است . بدنه این محصول همانند مدل های مشابه خود از جنس پارچه شمعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر سرما و بارش باران می باشد به همین سبب شما می توانید از این محصول در زمان بارندگی به راحتی از این محصول استفاده نمایید . ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار استاندارد می باشد به همین سبب شما می توانید از این محصول در مکان های مختلف به راحتی استفاده نمایید . در بسته بندی این محصول یک طناب و میخ برای استحکام بیشتر چادر ، دفترچه رهنما برای راه اندازی راحت چادر وجود دارد . چادر مسافرتی 6 نفره عصایی دارای یک سال ضمانت می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . جنس پایه های این محصول از فلز ضد زنگ می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزش باد شدید و طوفان می باشد به همین جهت از ااین محصول می توانید در مکان های مدنظر به راحتی از آن استفاه نمایید . از مهمترین مزیت های این کالا که می توان به اشاره کرد راه اندازی راحت آن می باشد که در مدت زمان کوتاهی انجام می شود . برای این محصول یک درب ورودی برای دسترسی آسان به داخل چادر ، دو پنجره برای تهویه خوای داخل چادر طراحی شده است که همگی آن به کمک توری پوشیده شده اند . با توجه به ویژگی هایی که در این مطلب بیان شده است این کالا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای یک خرید چادر مسافرتی با کیفیت باشد . این محصول را شما می توانید با قیمت بسیار مناسب از تنها نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران ، فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

چادر مسافرتی 6 نفره عصایی اف ای تی

چادر های مسافرتی fit یکی دیگر از لوازم مهم و کاربردی بوده که به شما برای داشتن یک اقامت مناسب در طبیعت کمک کرده و می تواند مانند یک پناهگاه سایر عمل کرده به طوری که به میزن چشمگیری در هزینه سفر شما صرفه جویی می شود. یکی از زیباترین و در عین حال باداوم ترین انواع این گروه از محصول چادر مسافرتی 6 نفره عصایی اف ای تی نام داشته و ساختار اصلی بدنه آن کاملا استاندارد و حرفه ای تولید شده است. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. شما نیز اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم تا پایان این بخش همراه با ما شوید.

چادر مسافرتی 6 نفره عصایی اف ای تی | نمایندگی اینتکس


نوع چادر مسافرتی

غالبا چادر های مسافرتی را با در نظر گرفتن نوع سازه های نگه دارنده آن ها به سه گروه مهم فنری ، عصایی و اتومات طبقه بندی می کنند. نوع سازه ها محصول به دلیل تاثیری که بر استحکام بدنه چادر مسافرتی داشته و همچنین دوام ساختار بدنه در برابر تغییرات جوی می توان گف که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل بوده که در ابتدا به معرفی نوع چادر مسافرتی 6 نفره عصایی اف ای تی می پردازیم. این چادر مسافرتی حرفه ای از نوع عصایی تولید شده که در پروسه تولید آن برای طراحی ستون ها از سازه هایی باریک و کوتاه و مستقیم استفاده شده که در بخش ابتدا و انتهای خود دارای آهنربا هستند. برای ایجاد ستون ها محصول ابتدا نیاز بوده تا این سازه ها را با استفاده از انرژی مغناطیسی به یکدیگر وصل کرده تا میله هایی طولانی ایجاد شود. در نهایت این میله های باریک که در واقع ستون های بدنه چادر مسافرتی بوده را در بخش رویه اصلی و در نقاطی که بر روی این بدنه تعبیه شده فرو کرده تا چادر مسافرتی شما برای استفاده آماده گردد. این نوع چادر مسافتری به مراتب در مقایسه با دو نمونه دیگر از استحکام بدنه و همچنین طول عمر بالاترین برخوردار بوده اما نقطه ضعف آن مربوط به پروسه راه اندازی محصول بوده که نسبتا نیاز به صرف وقت و انرژی بالاتری دارد. البته سیستم جمع اوری این نوع چادر مسافرتی کاملا مشابه با سیستم راه اندازی محصول بوده و کاملا ساده عمل خواهد شد.


طراحی ظاهری چادر مسافرتی

ظاهر چادر مسافرتی تنها در زمینه رنگ بدنه با سلیقه مصرف کنندگان دخیل بوده اما در صورت استاندارد بودن می تواند میزان کارایی محصول را افزایش داده و شما در زمان استفاده از آن راحت تر باشید. چادر مسافرتی 6 نفره عصایی اف ای تی را با در نظر گرفتن پارامتر های مهمی تولید کرده تا شما در چهار فصل سال نیز یک اقامت ایده آب را در داخل محصول تجربه کنید. این محصول مستطیل شکل در بخش ابتدایی خود مجهز به یک درب بزرگ برای تردد بوده و بر روی دیواره های خود دارای دو عدد پنجره می باشد. تمامی این نقاط موجب شده تا شما در بخش داخلی این چادر مسافرتی از نور کافی لذت برده و به دلیل ایجاد امکان گردش ازادانه هوا یک دمای مطبوع به دست آورید. ساختار اصلی بدنه این چادر مسافرتی مدل گنبدی بوده که نمایی نیم دایره را به نمایش می گذارد. این نوع طراحی بدنه که در زمینه ضدآب بودن چادر مسافرتی موثر بوده موجب می شود در زمان بارش قطرات آب در بخش سقف محصول تجمع نداشته و این قطرات به راحتی به سمت زمین سرازیر شوند. بر روی بدنه خارجی این محصول و نزدیک به کف چادر مسافرتی قلاب هایی تعبیه شده تا با استفاده از میخ نصب و این قلاب ها بتوانید موقعیت محصول را در زمان وزش باد بر روی سطح زمین ثابت نگه دارید.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

در نهایت یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید چادر مسافرتی نیاز به توجه داشته مربوط به سایز بدنه محصول و در نهایت ابعاد بدنه آن می باشد. چادر مسافرتی 6 نفره عصایی اف ای تی یک محصول مستطیل شکل بوده که طول آن معادل با 240 سانتی متر و عرض آن برابر با 210 سانتی متر است. ارتفاع بدنه این محصول نیز 180 سانتی متر بوده تا هر فرد حتی با قد بلند نیز بتواند در بخش داخلی این چادر مسافرتی به راحتی تردد کند. این میزان ابعاد داخلی برای زمان درازکش و خوابیدن مناسب استفاده 3 الی 4 نفر بزرگسال بوده اما در زمان نشستن تا 6 نفر را در خود جای می دهد. وزن بدنه این محصول نیز تنها 6 کیلوگرم بوده که شما می توانید آن را داخل ساک حمل خود قرار داده و بدون احساس خستگی در زمان کوهنوردی و پیاده روی در طبیعت به همراه ببرید.


خرید چادر مسافرتی

با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد انتخاب و خرید چادر مسافرتی 6 نفره عصایی اف ای تی را دارید می توانید به صورت حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

نوع
عصایی
طول
240 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
6 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
فلزی
اتوماتیک
خیر
درپوش
بله
ضد آب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
محصول شرکت FIT
ظرفیت 6 نفر
قابلیت نصب و جمع آوری آسان
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...