چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
3,455,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T tent محصولی زیبا و استاندارد و مقاوم و باکیفیت قابل خرید با قیمتی مناسب از فروشگاه مرکزی اینتکس در سراسر ایران

چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T tent مدل Single Roof محصولی مناسب سفر های خانوادگی با ابعاد داخلی نسبتا بزرگ بوده که به دلیل ساختار توری شکل ان برای استفاده در فضاهایی با اب و هوای معتدل و یا روزهای گرم و افتابی طراحی و توسط این کمپانی بزرگ به بازار عرضه شده است. ساختار بدنه محصول به دلیل استفاده از جنس مرغوب پلی استر کاملا ضداب بوده اما به دلیل افزایش مقاومت این محصول در برابر بارش برف و باران یک لایه پلی اورتان بر روی ان قرار داده شده تا در برابر نفوذ اب و وزش باد شدید ایمن گردد. برای تولید پایه های محصول که از نوع اتوماتیک طراحی شده از جنس فایبرگلاس استفاده می شود تا در تمامی شرایط جوی مختلف استحکام خود را حفظ نماید. این محصول مجهز به یک درب بزرگ در قسمت ورودی بوده که دارای یک زیپ بزرگ و استاندارد است. در سه دیواره محصول پنجره های بزرگی برای تهویه هوای داخلی و همچنین نورگیر بودن این محیط طراحی شده که برای اجتناب از ورود حشرات به داخل محوطه چادر تمامی این بخش های مجهز به توری استاندارد می باشد. این چادر مسافرتی در نمایندگی اینتکس موجود بوده که شما می توانید از طریق مراجعه حضوری و یا استفاده از شماره های داخل سایت اقدام به خرید ان نمایید.

چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T tent

چادر های مسافرتی یکی از کاربردی ترین لوازمی بوده که می توانند یک تجربه متفاوت از سفر را در اختیار شما قرار بدهند. این گروه از محصولات به دلیل تقاضای بالای بازار از تنوع گسترده ای برخوردار بوده که یکی از پرفروش ترین نمونه ها چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T tent نام دارد. این چادر مسافرتی استاندارد و مقاوم بوده و مناسب استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی می باشد. شما می توانید در بخش نقد و بررسی به طور کامل با ساختار این محصول در تمامی ابعاد اشنا شوید. پس اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید پیشنهاد می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.

چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T tent | فروشگاه اینتکس


نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی اف ای تی را عموما متناسب با نوع سازه های آن ها به سه نوع اتومات ، فنری و عصایی طبقه بندی کرده که هریک از این سازه ها دارای مزایای مختلف و سیستم راه اندازی متفاوتی هستند. برای تولید چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T tent به سرارغ سازه های اتومات رفته شده که سیستم راه اندازی ساده ای داشته و نسبت به نوع عصایی انرژی و زمان کمتری برای استفاده از محصول نیاز دارد. در این نوع محصول از رشته های باریک سازه های نگهدارنده استفاده شده که تمامی این رشته ها در بخش مرکزی به یک اهرم پلاستیکی متصل هستند. برای استفاده و راه اندازی چادر مسافرتی نیاز بوده که این اهرم هیدرولیکی را به طور کامل باز کرده تا رشته های سازه ای آن از یکدیگر جدا شوند. در نهایت هر یک از این رشته ها یکی از ستون های اصلی این چادر مسافرتی را تشکیل داده و در  بخش درزهای رویه محصول قرار داده خواهند شد. این نوع سازه در زمانی کوتاه راه اندازی و جمع اوری شده و استحکام قابل قبولی از خود نشان می دهد. به طوری که می توانید از چادر مسافرتی در تمامی شرایط اب و هوایی نظیر کوهستان ، جنگل ، ساحل و.. استفاده کنید.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T tent یک محصول استاندارد با نشیمنگاه مربع شکل بوده که طول و عرضی یکسان و برابر با 210 سانتی متر دارد. ارتفاع در نظر گرفته شده برای این چادر مسافرتی نیز تنها 130 سانتی متر بوده تا موقعیت محصول بر روی سطح زمین در زمان وزش باد کاملا حفظ شود. این میزان ابعاد بدنه قادر بوده که در زمان نشستن برای اقامت های کوتاه مدت تعداد 6 نفر بزرگسال را به طور همزمان در خود جای داده اما برای زمان خوابیدن و اقامت های طولانی مدت برای استفاده 3 نفر بزرگسال به صورت همزمان مناسب است. این میزان ظرفیت داخلی استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز هسمفران شما دچار تغییراتی نیز شود. وزن بدنه این چادر مسافرتی نیز تنها 5 کیلوگرم بوده و مجهز به یک ساک حمل می باشد. پس می توانید در زمان کوهنوردی و یا پیاده روی در طبیعت این چادر مسافرتی را به سادگی و بدون احساس خستگی به همراه ببرید.


طراحی بدنه چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T tent یک محصول مربع شکل بوده که از دو بخش رویه اصلی و سازه های نگهدارنده تشکیل شده است. این سازه ها در بخش خارجی و از طریق درزه ها تعبیه شده بر روی رویه محصول به ان متصل شده و بدنه اصلی را تشکیل می دهند. این چادر مسافرتی بدنه ای دوپوش برای روز های سرد زمستان و زمان بارندگی دارد. زیرا بخش سقف آن مجهز به یک هواکش بوده تا موجب گردش هوای بهتر در بخش داخلی چادر مسافرتی شده و شما بتوانید در شب های مهتابی به تماشای ستارگان بپردازید. این محصول مجهز به سه عدد پنجره با توری و یک درب بزرگ و مرتفع برای تردد ساده بوده که موجب می شوند بخش داخلی این چادر مسافرتی از دمایی مطبوع و نورکافی بهره مند گردد. 


روش های مراقبت از چادر مسافرتی

برای نگهداری از چادر مسافرتی لازم بوده برای راه اندازی یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز سنگریزه نیاز دارید. همچنین بعد از راه اندازی از کشیدن محصول بر روی سطح زمین خودداری کرده و برای جا به جایی محصول را حتما از روی سطح زمین بلند کنید. این محصول رویه ای باکیفیت و ضدآب داشته اما قابلیت اشتعال نیز دارد. پس این بدنه را از حرارت بالا و اتش دور نگه داشته تا طول عمر آن حفظ شود. همچنین لازم بوده از فرو کردن اجسام نوک تیز نظیر چاقو به بدنه اصلی این چادر مسافرتی بپرهیزید. سازه های این محصول باریک و مقاوم و باکیفیت بالا بوده اما نیاز داشته از وارد شدن ضربه و فشار سنگین دور نگه داشته شود. 


خرید چادر مسافرتی

اگر شما قصد انتخاب و خرید چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T tent و یا سایر نمونه های چادر مسافرتی اتومات می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول را با مناسب ترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
210 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت
6 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
بله
درپوش
بله
ضد آب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ظرفیت 6 نفر
ابعاد بسته بندی: 77 در 19.5 در 19 سانتی متر
دارای پشه بند و هواکش
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...