چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک

کد ۸۷۵۴۹

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
  • طول: 290 سانتی متر
  • عرض: 290 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
3,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک با سازه بسیار مقاوم اتوماتیکی و جنس بدنه و پایه های مقاوم و درجه یک از فروشگاه اینترنتی اینتکس

چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک از سری چادر های مسافرتی بزرگ و مناسب برای استفاده گروهی و خانوادگی است که به رنگ سورمه ای و آبی ساخته شده و کیفیت آن بسیار بالاست ، چادر های مسافرتی با ایجاد حریم خصوصی می تواند سفری لذت بخش و راحتی را برای هر مسافری ایجاد کند ، از آن جا که اغلب مسافرین با خودرو های شخصی خود به سفر می روند حمل این چادر های مسافرتی آسان تر شده است ، وزن کل این مدل تنها 4 کیلوگرم می باشد چرا که از اجناس سبک و درجه یک ساخته شده است . قسمت بدنه این محصول از پلی استر ساخته شده که کاملا ضد آب می باشد . پلی استر همچنین در برابر نفوذ باران ، اشعه های خورشیدی ، سرما و ... نیز مقاوم است و هیچگاه پوسیده و یا ضعیف نمی شود . همچنین پایه های این محصول از جنس فایبرگلاس ساخته شده است ، فایبرگلاس از نمونه اجناسی است که نوعی کامپوزیت پلیمری می باشد از وزن بسیار سبکی برخودار بوده اما در عین حال استحکام بسیار بالایی را دارد ، به همین دلیل استفاده از آن موجب شده تا وزن چادر های مسافرتی تا حد زیادی کاهش یابد . نوع اتوماتیک سازه این محصول نیز باعث شده تا راه اندازی چادر مسافرتی اف ای تی 8 نفره فوق بسیار ساده و سریع باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .

چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک

چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک از جمله چادر های مسافرتی می باشد که ابعاد بزرگی داشته و دارای ظرفیت بالایی نیز می باشد. این محصول برای استفاده خانواده های پر جمعیت استفاده می شود و می تواند مفید ترین وسیله برای رفتن به سفر و مناطق تفریحی باشد. این محصول دارای ظاهری خاص است و با سیستم اتوماتیک راه اندازی و نصب می شود به همین خاطر است که در زمانی کم نصب شده و در صورت نیاز جمع آوری نیز می شود. چادر مسافرتی قادر به حمل آسان می باشد و به راحتی حمل و نقل می گردد به همین دلیل مناسب ترین گزینه برای رفتن به مناطق دور است و با وجود آن دیگر نیازی به اجاره اقامتگاه نمی باشد. چادر مسافرتی سازه های به هم متصل دارد و می تواند به بهترین شکل کارایی داشته باشد به همین خاطر است که رویه ای مقاوم بر روی آن کشیده می شود و به راحتی این کار انجام می گردد. این محصول فضایی بزرگ در داخل خود دارد که برای استراحت افراد مهیا می شود و به راحتی آن ها کمک می کند. جهت کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.


محصولی برای چهار فصل

چادر مسافرتی سیستم خاصی دارد و از اجزایی تشکیل شده است که امکان استفاده در چهار فصل سال را مهیا می سازد. به همین خاطر است که با خرید این محصول افراد قادر به سفر رفتن در تمامی طول سال هستند. با این وجود برای افرادی مانند صخره نوردان و کوهنوردان مناسب ترین محصول جهت به کار گیری در فضاهای مختلف است. چادر مسافرتی به گونه ای طراحی شده است که در شرایط آب و هوایی مختلف سازگاری دارد و می تواند محلی مناسب را برای افراد ایجاد سازد. با این وجود دمای داخل چادر مسافرتی یکسان می شود و برای استراحت و اقامت افراد مناسب می گردد. چادر مسافرتی دارای بدنه ای مقاوم است که در سرما عایق ضخیمی در برابر سرما می باشد همچنین این لایه محکم و مقاوم در برابر باد های شدید نیز می تواند دوام بالایی داشته باشد. با وجود بیش تر شدن مسافرت ها در فصل گرما محصول دارای پنجره و درب توری است که در این فصول گرم هوای تازه را داخل بدنه وارد کند. این پنجره ها با داشتن توری از ورود موجودات به داخل محصول جلوگیری می شود همچنین می توان روشنایی زیادی در داخل بدنه ایجاد شود.


جمع آوری آسان محصول

این چادر مسافرتی دارای سازه های بهم چسبیده است که در نقطه ای در بالای محصول به هم وصل شده اند. به همین خاطر است که به راحتی و به روش چتر این چادر مسافرتی راه اندازی و نصب می شود. سازه ها به صورت چتر باز می شوند و به حد معقول می رسند در این حال رویه چادر مسافرتی نیز بر روی محصول قرار می گیرد و می تواند شکل اصلی محصول ایجاد شود. این چادر مسافرتی رویه ای مقاوم دارد که در برابر عواملی چون آب و باران مقاوم است و می تواند مانع از نفوذ این عوامل به محوطه داخلی خود شود. برای جمع آوری محصول نیز به همین روش می توان اقدام کرد و بخش های مختلف چادر مسافرتی را مانند چتر بسته و در ساک حمل قرار داد. از این رو زمان نصب و جمع آوری چادر مسافرتی به حداقل می رسد و در کم ترین فرصت انجام می شود.


ایمنی چادر مسافرتی

این محصول با داشتن درب ورودی که قابلیت مصدود شدن دارد می تواند ایمنی افراد را در زمان اقامت در شب حفظ کند و به بهترین شکل آرامش آن ها را مهیا سازد. این چادر مسافرتی دارای استحکام لازم به جهت برخورد اشیاء مختلف با بدنه می باشد و می تواند استحکام خود را برای مدت زمان طولانی حفظ کند. از این رو مناسب ترین گزینه برای به کار گیری در محیط های باز جنگل و ساحل و کوه می باشد.


خرید

چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک محصولی کاربردی است که برای سفر ضرورت دارد و در سایت اینتکس تهران موجود می باشد.

نوع
کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
طول
290 سانتی متر
عرض
290 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
درپوش
خیر
ضد آب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 4 الی 5 نفر
دارای پشه بند و هواکش
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...