چادر مسافرتی FIT دو پوشش ۶ نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 150 سانتی متر
3,030,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی FIT دو پوشش ۶ نفره تولید اف آی تی در نمایندگی تهران اینتکس با قیمت ارزان ، ارسال به تمام نقاط کشور فروشگاه اینترنتی چادر مسافرتی در ایران

چادر مسافرتی FIT دو پوشش ۶ نفره تولید اف آی تی برندی شناخته شده و با کیفیت ، جنس چادر پارچه شمعی با ضخامت بالا جهت جلوگیری از ورود سرما به  داخل چادربا دوام و مقاوم، دو پوش و ضد آب ، دوخت پرسی ، دارای توری مخصوص حشرات در داخل چادر روی پنجره ها و درب ورودی ، همراه با میخ مخصوص برای کوبیدن داخل زمین جهت جلوگیری از بلند شدن چادر مسافرتی از زمین در هنگام طوفان و باد شدید ، در رنگ های مختلف ، دارای زیپ مخصوص درب ، جنس  ، جنس پایه ها و ستون چادر از فایبرگلاس فشرده ، نصب این چادر بسیار راحت و سریع انجام میشود ، حجم بسیار کم و وزن چادر 5.5 کیلوگرم می باشد.دیگر در مسافرت ها نگران جا و مکان و هزینه زیاد اجاره خانه و هتل نباشید به راحتی در مکان های مناسب چادر مسافرتی را برپا کنید و از مسافرت لذت ببرید. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید چادر مسافرتی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

چادر مسافرتی FIT دو پوشش ۶ نفره

 چادر های مسافرتی یکی از مهم ترین تجهیزات سفری و کمپینگ بوده که تمامی افراد برای اقامت در طبیعت به آن نیاز خواهند داشت. این گروه از محصولات به دلیل تقاضای بالای مصرف کنندگان با تنوع گسترده ای تولید شده به طوری که شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود و هزینه ای که توانایی پرداخت آن را دارید به راحتی یک نمونه را انتخاب کنید. از سوی دیگر اغلب افراد تمایل به خرید چادر مسافرتی داشته که امکان استفاده از آن در تمامی مقاصد سفر مهیا باشد. با در نظر گرفتن این مطالب بوده که در بخش نقد و بررسی به تحلیل کامل ساختار چادر مسافرتی FIT دو پوشش ۶ نفره در تمامی ابعاد می پردازیم. شما نیز اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش همراه با ما شوید.

چادر مسافرتی FIT دو پوشش ۶ نفره | نمایندگی اینتکس


طراحی ظاهری چادر مسافرتی

چادر مسافرتی FIT دو پوشش ۶ نفره یک محصول مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 240 سانتی متر و عرض آن معادل 210 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه این محصول 180 سانتی متر در نظر گرفته شده تا تمامی افراد با هر میزان ارتفاع قد بتوانند به راحتی در بخش داخلی آن تردد کنند. این میزان ابعاد بدنه مناسب استفاده 6 نفر بزرگسال به صورت نشسته و تا 3 نفر بزرگسال به صورت درازکش می باشد. البته این میزان ابعاد بدنه استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی نیز در این میزان صورت پذیرد. در بخش ابتدایی این محصول یک درب بزرگ برای تردد ساده تر شما تعبیه شده و از سوی دیگر بدنه این محصول مجهز به هواکش و همچنین دو عدد پنجره استاندارد نیز می باشد. این نوع طراحی بدنه موجب می شود تا شما در بخش داخلی این محصول از نور کافی و دمای مطبوع به دلیل گردش ازدانه هوا لذت ببرید. این چادر مسافرتی مجهز به یک پوشش دوم نیز بوده که در زمان بارش برف و باران و همچنین کاهش دما کارایی داشته و می تواند آرامش شما را فراهم اورد. بدنه اصلی این چادر مسافرتی از نوع گنبدی شکل طراحی شده که شما می توانید اتصال کال بخش سقف به دیواره ها و شیبی که این دو نقطه نسبت به یکدیگر داشته را به راحتی از روی تصاویر این محصول مشاهده کنید. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا در زمان بارش قطرات آب در بخش سقف تجمع نداشته و این قطرات به سمت زمین سرازیر گردد.


نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی را غالبا با در نظر گرفتن نوع سازه های نگهدارنده به سه گروه عصایی ، فنری و اتومات طبقه بندی می کنند. هریک از این سه نوع سازه دارای مزایانت و معایبی بوده که شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود یک نمونه را برای خرید در نظر بگیرد. با در نظر گرفتن نوع سازه ها مختلف می توان بیان کرد که نوع چادر مسافرتی عصایی در مقایسه با دو نمونه دیگر برای راه اندازی نیاز به زمان بیشتری داشته اما از سوی دیگر استحکام فوق العاده بیشتری نیز از خود نشان داده که چادر مسافرتی FIT دو پوشش ۶ نفره از همین نوع می باشد. در طراحی بدنه این نوع چادر مسافرتی از میله هایی باریک و کوتاه استفاده شده که در بخش ابتدایی و انتهایی خود دارای آهنربا می باشند. شما برای ایجاد ستون های محصول با استفاده از انرژی مغناطیسی می توانید این میله های باریک را با یکدیگر متصل کرده و در نهایت به داخل شیار های تعبیه شده بر روی رویه اصلی محصول قرار دهید. سیستم جمع اوری این چادر مسافرتی نیز به همین سادگی بوده که شما می توانید با استفاده از دفترچه راهنمای این محصول روش های راه اندازی و جمع اوری کالا را به صورت تصویری مشاهده کنید.


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

افراد در زمان خرید چادر مسافرتی به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای از طول عمر آن نداشته و بتوانند به راحتی از محصول خود در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کنند. با در نظر گرفتن این نکته بوده که در طراحی و تولید چادر مسافرتی FIT دو پوشش ۶ نفره برای بخش بدنه اصلی از مرغوب ترین نوع پارچه شمعی برزنتی استفاده شده که یک محصول باکیفیت و ضدآب بوده و از سوی دیگر یک عایق دما به شمار می رود. کف چادر مسافرتی نیز از نوع پلی استر دولایه بوده تا در زمان بارش از ورود آب و رطوبت خاک به بخش داخلی جلوگیری گردد. ستون های مقاوم این محصول به دلیل نیازی که به وزن کم بدنه بوده از نوع فایبرگلاس می باشند. شما می توانید با در نظر گرفتن این نکات از این چادر مسافرتی در زمان سفر به کوهستان ، جنگل ، دشت و.. استفاده کرده و لذت ببرید.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی FIT دو پوشش ۶ نفره شما می توانید از وب سایت نمایندگی اینتکس استفاده کرده و یا به صورت حضوری به این مرکز فروش چادر مسافرتی اصل مراجعه کرده تا این محصول فابریک را با مناسب ترین قیمت و کیفیت دریافت نمایید.

نوع
عصایی
طول
240 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
150 سانتی متر
ظرفیت
6 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
درپوش
بله
ضد آب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت F.I.T
ظرفیت دراز کش 3 نفر
دارای کیفیت بالا در ساخت بدنه
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...