چسب تعمیرات تشک بادی روی آب

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایر ویژگی‌ها: مناسب انواع تشک بادی روی اب قابل استفاده برای محصولات بادی دیگر دارای چسب قوی مخصوص PVC و برزنت قدرت چسبندگی بسیار بالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب برزنتی بالش دار در نمایندگی محصولات بادی اینتکس ،ارسال به سراسر کشور

چسب تعمیرات تشک بادی روی اب یکی از محصولات پرکاربرد و کوچک کمپانی اینتکس بوده که متناسب با نیاز مصرف کنندگان محترم به بازار عرضه شده است. اغلب تشک های بادی روی اب همواره در زمان استفاده در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا تماس پیوسته با اب هایی با دماهای مختلف قرار دارند. به همین جهت این محصولات از کیفیت بالای بدنه برخوردار بوده و استحکام زیادی خواهند داشت. اما ممکن است در برخی موارد بر اثر استفاده نادرست و یا قروکردن اجسام نوک تیز به بدنه دچار اسیب های احتمالی شوند. در این صورت به شما توصیه می کنیم اقدام به خرید این چسب تعمیرات مخصوص نمایید. این چسب تعمیرات شامل یک لایه پی وی سی و یک چسب مایع مخصوص پلاستیک بسیار قوی می باشد. شما با استفاده از این موارد و در زمانی کوتاه می توانید به تنهایی محصول خود را رفوه و مجدد اماده استفاده نمایید. این میزان از محصول برای تعمیرات با دفعات بالا مناسب می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب برای تمام محصول برای تمامی محصولات بادی خود خریداری نمایید.

سایر ویژگی‌ها
مناسب انواع تشک بادی روی اب
قابل استفاده برای محصولات بادی دیگر
دارای چسب قوی مخصوص PVC و برزنت
قدرت چسبندگی بسیار بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...