کاناپه بادی تخت خواب شو بست وی رنگی با پمپ برقی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 64 سانتی متر
1,940,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی بست وی یک وسیله کاربردی و راحت است که قابلیت تبدیل شدن به تخت را نیز دارا می باشد و با قیمت بسیار مناسب در فروشگاه اینتکس عرضه می شود

کاناپه بادی تخت خواب شو بست وی یکی از سری محصولات جدید و بسیار دوست داشتنی شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 در بازار جهانی عرضه شد. این محصول یک وسیله کاربردی بسیار راحت می باشد که از آن می توان در منزل، اتاق خواب، محل کار، خانه های دانشجویی و ... استفاده کرد. این محصول در ابعادی از جمله طول: 188 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع 64 سانتی متر طراحی شده است که تمامی این ابعاد به صورت استاندارد بوده تا شما بتوانید به راحتی به آن تکیه دهید یا بر روی آن بنشینید. جنس این محصول از PVC با روکش مخمل می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارد و مخمل بودن رویه آن باعث نرم تر شدن و راحت تر شدن سطح آن شده است. تحمل وزن این کاناپه بادی 200 کیلو گرم بوده که 2-3 نفر می توانند به طور همزمان بر روی آن نشسته و استراحت کنند. سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده که این مواج بودن باعث ضد تعریق شدن این کاناپه شده است و باعث می شود که هوای بیشتری در فضای بین بدن و تشک در جریان باشد. یک عدد پمپ باد برقی 110 ولت نیز بر روی این محصول موجود می باشد که می توانید به وسیله آن، کاناپه را با سرعت بالایی و بدون اتلاف وقت باد بزنید. یکی از مزیت هایی که این کاناپه نسبت به سایر کاناپه ها دارد این است که می توان آن را هم به عنوان کاناپه تخت شو استفاده کرد و هم به عنوان تخت. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس  خریداری فرمایید .

کاناپه بادی تخت خواب شو بست وی رنگی با پمپ برقی

کاناپه بادی تخت خواب شو بست وی رنگی با پمپ برقی به روش آسان راه اندازی و نصب می شود و می توان به این روش به صورت دائم از آن استفاده کرد. این محصول طبی را در محلی در منزل قرار داده و می توان در زمان انجام فعالیت های مختلف از آن استفاده کرد و بر روی آن نشسته و زمان طولانی مشغول فعالیت شد. کاناپه بادی تخت خواب شو ساخته شده در شرکت بست وی می باشد که یکی از شرکت های معتبر و معروف و با سابقه در تولید محصولات بادی است که تمامی محصولات خود را با مرغوب ترین مواد اولیه می سازد و می تواند کارایی بالایی را ارائه دهد. محصول در زمان لازم به تخت خواب نیز تبدیل شده و برای افراد محلی بزرگ برای خوابیدن ایجاد می کند و می تواند برای دو فرد قابل استفاده باشد و فضایی مفید را فراهم سازد. این کاناپه بادی دارای مزیت های زیادی است که برای استفاده از آن می بایست اطلاعات لازم را در مورد آن داشت بنابراین به مطالب زیر توجه کنید.



لایه ای بودن بدنه به منظور مقاومت بیش تر

این کاناپه بادی از بدنه ای به جنس پی وی سی می باشد که در واقع پلاستیک فشرده بوده و بر روی خود لایه ای نیز از جنس مخمل دارد. چنین طراحی سبب ایجاد لایه های مختلف بر روی سطح می شود که در مجموع باعث تشکیل محصولی مقاوم می گردد که در برابر ضربه و برخورد بادوام است و می تواند فشار وارد بر خود را تحمل کند. به همین منظور افراد سنگین وزن نیز قادر به استفاده از محصول می باشد و می تواند در راحتی کامل مشغول استراحت شوند. علاوه بر آن بدنه ضخامت بسیاری دارد که در برخورد با اشیاء نوک تیز دوام زیادی داشته و می تواند محصولی خاص به حساب بی آید و در دسترس افراد برای استفاده مداوم قرار گیرد. بدنه دو رنگ می باشد و برای زیبایی ظاهری نیز قابلیت هایی را ایجاد کرده است که برای افراد مورد علاقه می باشد.


تاشو بودن محصول به منظور کارایی بالا

یکی از مزیت هایی که محصول را محبوب کرده و مورد پسند افراد قرار داده است تاشو بودن بدنه می باشد که در صورت نیاز قادر به باز شدن است و تبدیل به تخت خواب بادی می شود. این کاناپه بادی بخش در زیر خود دارد که ارتفاع کلی محصول را در زمان کاناپه بودن زیاد می کند اما با باز کردن تای آن و قرار دادن آن در مقابل بخش نشیمن محلی به درازای زیاد ایجاد می کند تا بتوان بر روی آن به حالت درازکش قرار گرفت. با باز شدن این بخش محوطه برای استفاده دو فرد آماده می شود و تبدیل به تخت خواب بادی دو نفره می گردد تا در محل های مختلف نیز این محصول را استفاده کرد و از آن بهره گرفت. با وجود چنین مزیتی کاناپه بادی قادر به حمل به نقاظ مختلف می باشد به طوری که در زمان مسافرت نیز می تواند به همراه افراد بوده و با آن ها در محل های مورد نظر شرایط راحتی را فراهم سازد.


مرغوبیت مخمل مورد استفاده

یکی از بهترین ویژگی هایی که دوام محصول را نیز بالا برده و سبب افزایش کیفیت آن شده است مرغوبیت و کیفیت بالای مخمل مورد استفاده در تولید کاناپه بادی است که از جنسی با درجه کیفی بالا تشکیل شده است و رنگ بندی بدنه نیز بسته به این بخش می باشد و علاوه بر آن ضد حساسیت نیز بوده و در گذر زمان و استفاده مداوم از کیفیت آن کاسته نمی شود. به این طریق بدنه هیچ گاه دچار پرز دهی نمی شود و می توان برای سال های طولانی از آن بهره مند شد.


خرید

هم اکنون می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس تهران از بین محصولات بادی متنوع کاناپه بادی تخت خوابشو بست وی رنگی با پمپ برقی را انتخاب نموده و سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

نوع
خانگی
طول
188 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی 110 ولت
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای سطح نشیمنگاه مواج
ضد تعرق
قابلیت تبدیل به مبل و تشک
دارای سطح محملی و مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...