کاناپه بادی تاشو مشکی رنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 165 سانتی متر
  • عرض: 101 سانتی متر
  • ارتفاع: 89 سانتی متر
3,080,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی مشکی رنگ دو نفره محصول جدید فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی محصولات بادی و کاناپه بادی دو نفره

کاناپه بادی تاشو مشکی رنگ از سری محصولات کاناپه بادی شرکت اینتکس می باشد که این شرکت بزرگ تجربه های بسیاری در ساخت انواع محصولات بادی از جمله کاناپه های بادی دارد و در این محصول دقت زیادی در طراحی آن شده است که علاوه بر راحتی جنس مقاومی داشته باشد که بتواند در برابر ضربه و فشار های بالا مقاومت کند.این کاناپه بادی در نوع خانگی تولید و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد که با این ویژگی میتوانید آن را در هر نقطه از منزل مورد استفاده قرار دهید.این کاناپه بادی برای دو نفره طراحی شده و  مقاومت بالایی در مقابل ضربه های احتمالبتولید می شود. این کاناپه بادی الیاف داخلی بسیار مقاومی دارد که طول عمر آن را دو چندان میکند . این کاناپه بادی جز بهترین محصولات شرکت بست وی بوده و از نظر کیفیت کالایی فوق العاده است . طول این کاناپه بادی 190 سانتیم تر ، عرض آن 150 سانتی متر و ارتفاع کاناپه 70 سانتی متر می باشد ، که با توجه به همین ابعاد تحمل وزنی برابر 300 کیلوگرم را دارا می باشد.  در پک این محصول یک برچسب تعمیرات رایگان ازئه شده است جهت استفاده در زمان آسیب دیدن این محصول . برای باد کردن این محصول میتوانید پمپ باد مجزا تهیه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر با شماره تماس های ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمایید و این محصول را بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید .

کاناپه بادی تاشو مشکی رنگ

کاناپه بادی تاشو مشکی رنگ یکی دیگر از محصولاتی می باشد که بر خلاف موارد دیگر ظاهری خاص داشته و با جذابیت به وجود آمده در طراحی آن می تواند در دکور خانه استفاده شود و به عنوان وسیله ای لوکس خریداری شود. این کاناپه بادی قابلیت تاشو بودن دارد و می تواند به راحتی جا به جا شود و امکان استفاده از آن در فضاهای گوناگون وجود دارد. برای بهره مندی از مزیت های کاناپه بادی تنها کافی است که به روشی راحت و آسان این کاناپه بادی را برای استفاده نصب نمایید و برای به آرامش رسیدن افراد و برای این که در زمان فعالیت های مختلف از این محصول بهره گرفت از آن استفاده کنید. تشابه ظاهری این کاناپه بادی به مانند مبل های چرمی می باشد که با خرید این محصول می توان آن را در کنار مبل ها قرار داد و فضای راحتی جداگانه ای ایجاد ساخت و از آن استفاده کرد. علاقه مندان به داشتن این کاناپه بادی تاشو و مفید به مطالب زیر مراجعه کنند.


طراحی به روز و جدید

یکی از خصوصیاتی که باعث شده طرفداران این محصول افزایش پیدا کنند و هر چه بیش تر به سمت این محصول کشیده شوند ظاهر به روز آن است که شبیه به مبل های چستر می باشد و تشابه طراحی آن با مبل های چستر بسیار زیاد است و در زمان استفاده نیز می توان آن را در کنار مبل های این سبکی قرار داد و مورد استفاده قرار داد. این کاناپه بادی به گونه ای طراحی شده است که براقیت و شفافیت ظاهری بسیاری داشته و هر قسمت آن نیز دارای رویه فررفته ای است که برای راحتی بیش تر ایجاد شده است و نرمی و لطافت در زمان استراحت را به میان می آورد. بخش نشیمن آن نیز این طراحی را داشته و قابل جداشدن است. در زمانی که قصد استفاده از محصول در حالت تخت بادی را دارید می توانید نشیمن را جدا کرده و در امتداد کاناپه بادی قرار دهید تا محلی برای دراز کشیدن ایجاد شود و به درستی بتوان از این فضا استفاده کرد. 


استحکام مطلوب بدنه

محصول مورد نظر دارای ساختمانی محکم و استوار است که می توان به آن تکیه داده و برای مدت زمان طولانی از آن بهره برد. برای این کار تنها کافی است بدنه به میزان لازم باد شود و راه اندازی و نصب به طور دقیق انجام شود و شکل ظاهری آن نیز ایجاد شده و مورد استفاده قرار گیرد. این محصول در بخش تکیه گاه و نشیمن به هم متصل هستند و طراحی آن ها به گونه ای است که جدا نمی شود و دارای درز و شکاف نمی باشد. تنها بخشی که قابلیت جداسازی دارد نشیمن می باشد که دو لایه بوده و بخش رویی آن قادر به جداسازی است. این محصول وزن کمی دارد اما با داشتن ساختمان محکم بر روی سطوح مختلف قرار می گیرد و می تواند به درستی کار خود را انجام دهد و نیز نقش خود را ایفا کند. 


بدنه غیر قابل نفوذ محصول

کاناپه بادی در داخل خود دارای فضای خالی می باشد که پر از باد شده است تا به شکل اصلی خود در در بی آید. این کاناپه بادی از رویه ای مقاوم تشکیل شده است که غیر قابل نفوذ بوده و می تواند در برابر ورود آب و رطوبت به بدنه جلوگیری کند. اگر آب و رطوبت به داخل بدنه وارد شود و در فضای خالی داخلی محصول قرار گیرد سبب خرابی بدنه می شود و آسیب جدی به آن وارد می شود و به این گونه دیگر افراد قادر به استفاده از آن نمی باشند و دیگر محصول قابل استفاده نیست. با وجود چنین بدنه ای طول عمر محصول نیز بالا می رود و می توان سال های زیاد از آن استفاده کرد.


خرید

چنانچه قصد خرید کاناپه بادی تاشو مشکی رنگ را دارید می توانید با قیمتی مناسب و ضمانت نامه رسمی آن را از فروشگاه بزرگ اینتکس تهران سفارش دهید.

نوع
خانگی
طول
165 سانتی متر
عرض
101 سانتی متر
ارتفاع
89 سانتی متر
تحمل وزن
170 کیلو گرم
جنس رویه
PVC چرمی
جنس بخش کناری
PVC چرمی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
قابل استفاده در منزل و فضای باز
دارای رنگبندی
وزن کاناپه بادی: 5.5 کیلو گرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...