کاناپه بادی تخت شو اینتکس

کد intex 68565

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 227 سانتی متر
  • عرض: 107 سانتی متر
  • ارتفاع: 61 سانتی متر
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت شو از محصولات برند اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مخمل با کیفیت فوق العاده می باشد .

کاناپه بادی تخت شو اینتکس از محصولات زیبای کمپانی مطرح اینتکس می باشد . این کاناپه گزینه بسیار مناسبی برای افرادی می باشد که در عین شیک و رسمی بودن کاناپه ، راحتی آن نیز مد نظرشان است . جنس رویه این کاناپه بادی تمام مخمل می باشد که علاوه بر راحتی زیبایی خاصی را نیز به آن بخشیده است . همچنین خصوصیت دیگر این محصول ضد تعریق بودن آن نیز است که در فصل تابستان بسیار خصوصیت مهمی به شمار می آید . جنس این کاناپه بادی از پی وی سی دو لایه در ساختار سه تکه می باشد . بر روی دسته های این کاناپه نگهدارنده ای تعبیه شده است که می توانید از آن در جهت نگهداری لیوان و یا بطری نوشیدنی استفاده کنید . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و روز خود را بدون نگرانی سپری کنید . در پایان کاناپه بادی تخت خواب شو مناسب برای افرادی که در کنار کیفیت قیمت نیز برایشان اهمیت دارد گزینه بسیار مناسبی به حساب می آید .

کاناپه بادی تخت شو اینتکس

کاناپه بادی تخت شو اینتکس نسبت به طراحی و کیفیت بالایی که داراست ، توانسته تا خریداران و طرفداران زیادی را به خود جذب کند . به همین دلیل ما می خواهیم تا به طور کامل این محصول را تحلیل و بررسی کرده تا به طور کامل با تمام خصوصیات این محصول آشنا شده و از خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات بسیار کاملی را داشته بشاید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول یکی از زیبا و پر کاربرد ترین کاناپه های حال حاضر بوده به صورتی که دارای ساختار مربع شکلی است و تک نفره می باشد . در سمت دسته راست این محصول ، یک قسمت دایره شکلی برای نگهداری جا لیوانی و یا بطری است تا شما به آسودگی بر روی این کاناپه لذت بخش به تماشای سریال مورد علاقه خود بنشینید . این کالا به  رنگ مشکی بوده و دارای نشیمنگاه مواجی شکلی است که ضد تعرق بوده و در زمان استفاده از این محصول ، باد از میان این لایه های ضد تعرق عبور کرده و جلوی تعرق بدنتان را خواهد گرفت . در زمان دلخواه می توانید تشک این محصول را باز کرده و لذت بی نظیری را با این کاناپه بادی تخت شو اینتکس ببرید .

جنس بدنه

اما از دیگر خصوصیات این محصول جنس بدنه آن است که از پی وی سی مخمل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد که می توانید سالیان سال با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید و از داشتن چنین کالای با ارزشی لذت ببرید .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 227 سانتی متر ، عرض : 107 سانتی متر ، ارتفاع : 61 سانتی متر ، تحمل وزن : 136 کیلو گرم و در نهایت وزن این کاناپه 4.8 کیلو گرم است که بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما نسبت به سه محفظه ای که برای تشک ، تکیه گاه و بخش زیرین می باشد را با پمپ برقی و یا دستی باد کرده تا به آسودگی محصول شما راه اندازی شده و از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر شود که کسانی وزن آن ها بالای 136 کیلو گرم است به هیچ وجه از این کاناپه استفاده نکنند ، همچنین وسایل تیز را به این محصول نزدیک نکنید تا آسیب و صدمه ای به آن وارد نشود و کالایی با طول عمر بالایی را داشته باشید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شمادر ابتدا می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر بکنید و در صورت ترمیم نشدن محصول ، آن را می توانید به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

کاناپه بادی تخت شو اینتکس یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که توسط برند نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده است . این محصول ساختاری مربع شکلی را داشته و به رنگ مشکی می باشد ، همچنین بدنه آن به صورت مواجی شکلی بوده که ضد تعرق استو در هنگام استفاده از آن ، باد از میان این لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت . جنس بدنه این محصول از پی وی سی مخمل بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
227 سانتی متر
عرض
107 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
---
نوع پمپ
---
نوع کاناپه
یک نفره
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.8 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
ضد تعرق و طبی
قابلیت تبدیل به تخت، مبل و تشک یک نفره
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...