کاناپه بادی تک نفره دو رنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 108 سانتی متر
  • عرض: 148 سانتی متر
  • ارتفاع: 75 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تک نفره یا مبل بادی دو نفره جدید محصول فروشگاه اینتکس نمایندگی کاناپه بادی در تهران با قیمت ارزان و ارسال رایگان

کاناپه بادی دو نفره دو رنگ یکی از انواع کاناپه های بادی میباشد که به تازگی توسط شرکت اینتکس به مرحله تولید رسیده است و دارای ابعاد مناسب جهت استفاده درمنزل میباشد و این ابعاد  دارای طول 108 سانتی متر و عرض 148 سانتیمترو  ارتفاع 75 سانتیمتر می باشد و با توجه به این ابعاد تحمل وزنی بالغ بربیش از 200 کیلوگرم را دارا می باشد که با توجه به ظرفیت این مبل بسیار مناسب به نظر میرسد.این مبل بادی با طراحی زیبایی که دارد توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.دو رنگ قرمز و سفید به زیبایی به هم ترکیب شده اند و جلوه ی خاصی را به این محصول بخشیده اند. این کاناپه بادی توسط پمپ باد به سادگی و در کوتاه ترین مدت زمان آماده استفاده میشود. جنس روکش این مبل از نوع PVC است و قسمت نشیمنگاه و از نوع مخمل با کيفيت بسيار بالا و راحتی فراوان میباشد که در مقابل ضربه ها و فشار های احتمالی مقاوم عملکرده و نیازی به نگرانی در این مورد ندارید .پمپ باد این محصول نیز قوی بوده و میتواند طی مدت زمان کمی این کاناپه را باد کرده و یا آن خالی کند.همچنین باید اشاره کرد که مدل تک نفره این محصول نیز در دسته بندی مبل بادی نیز موجود میباشد.


نوع
خانگی
طول
108 سانتی متر
عرض
148 سانتی متر
ارتفاع
75 سانتی متر
تحمل وزن
210 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
اقلام همراه
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...