کاناپه بادی تک نفره سفید ChestAirField

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 104 سانتی متر
  • عرض: 114 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تک نفره سفید ChestAirField از محصولات با کیفیتی ی باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در فروشگاه اینتککس تهران عرضه می گردد .

کاناپه بادی تک نفره سفید ChestAirField از سری کاناپه های زیبا و شیک عرضه شده توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که توجه بسیاری از مشتریان مشکل پسند را به خود جلب کرده است و جای خود را به خوبی در میان هواداران کاناپه های بادی تک نفره باز کرده است . این کاناپه از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که با توجه به رویه مواجی که دارد باعث گردش هوا در بین سطح بدن شما و کاناپه شده است و از تعریق بدن شما به خوبی جلوگیری می کند که در بسیاری از فصول گرم سال از ویژگی های منحصربفرد این کاناپه به شمار می آید . این کاناپه بادی دارای بدنه ای ضد آب می باشد و از مقاومت بالایی در برابر گرما و نور خورشید برخوردار است و از همین رو می توانید با خیالی راحت از آن در فضاهای باز و همچنین مسافرت های خود استفاده کنید و فضای زیبایی را در جنگل و یا لب ساحل برای خود رقم بزنید . وزن آن به همراه بسته بندی قابل حملی که دارد 5 کیلوگرم می شود که به راحتی می توانید آن را حمل کرده و در مکان های مختلف همراه خود داشته باشید . کاناپه بادی تک نفره سفید ChestAirField با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .


نوع
خانگی
طول
104 سانتی متر
عرض
114 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
دارای تشک بادی مجزا در نشیمنگاه
دارای بدنه ضد آب
مناسب سنین بزرگسال
قابل استفاده در منزل و فضای باز
دارای رنگبندی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
ChestAirField

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...