کاناپه بادی دو نفره آبی مات

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 155 سانتی متر
  • عرض: 95 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید کاناپه بادی دو نفره آبی مات با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی  فروش محصولات بادی در ایران با ضمانت اصالت کالا و گارانتی کیفیت

کاناپه بادی دو نفره آبی مات یکی دیگر از محصولات فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که در سال های اخیر روانه بازارهای ایران شده است و از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردار می باشد . جنس بدنه این کاناپه بادی دو نفره پی وی سی مات می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار  و ضربه برخوردار می باشد اما در هنگام استفاده از آن باید از برخورد هر گونه اجسام تیز به آن خودداری نمایید و همچنین تکیه گاه تعبیه شده در این کاناپه بادی  به ارتفاع 90 سانتی متر می باشد که به خوبی با بدن شما حالت گرفته و مانع از خستگی بدن شما در استفاده طولانی مدت می شود . قابلیت تحمل وزن این محصول نیز 210 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و مهندسی شده آن دارد و به راحتی می تواند وزن وارده بر روی خود را مهار نماید . وزن کاناپه بادی دو نفره آبی مات به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 305 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به شمار بیاید . کاناپه بادی دو نفره آبی مات با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوع
خانگی
طول
155 سانتی متر
عرض
95 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
تحمل وزن
210 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مات
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای بدنه ضد آب
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
انعطاف بدنه بالا
مناسب استفاده در فضای باز
مناسب سنین مختلف از جمله بزرگسالان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...