کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 152 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه محصولی متفاوت و زیبا با جنس بسیار مناسب و قابل توجه که جنس رویه کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه و جنس بخش کناری از پی وی سی مخمل و جنس کف محصول نیز از پی وی سی دولایه می باشد که علاوه بر زیبایی این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی نیز می باشد. ابعاد این محصول نیز برای استفاده دو نفر نیز مناسب می باشد. طول این کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه 152 سانتی متر ، عرض محصول 76 سانتی متر و ارتفاع آن 60 سانتی متر می باشد. ضد تعریق بودن هر محصولی ویژگی بسیار مهم به شمار می آید که توجه هر خریداری را به خود جلب می کند. این کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه نیز داری بدنه ضد تعریق می باشد که بسیار قابل توجه است. ابعاد بسته بندی این کاناپه بادی 35 در 32 در 7 سانتی متر می باشد که جابجایی بسیار آسانی به همراه دارد. برچسب تعمیرات برای استفاده در مواقع ضروری و دفترچه راهنما برای رفع سوالات احتمالی از اقلام همراه کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه می باشد . این محصول دارای یک برچسب تعمیرات اینتکس می باشد .

کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه


کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه یکی از خاص ترین طراحی های شکل گرفته در حوزه کاناپه های بادی می باشد که طراحی خلاقانه این محصول سبب شده تا مشتریانی که خاص پسند بوده و همیشه قصد داشتند تا محصولات جدید و شکیل را خریداری کنند به راحتی بر روی این محصول دست گذاشته و ان را در سبد خرید خود جای دهند. در همین رابطه و با توجه به درخواست های مکرر شما دوستان بران شدیم تا این کالا را به صورت کامل مورد نقد و بررسی خود قرار دهیم پس ما را تا انتها یاری نمایید...


طراحی و ارگونومی ساخت


یکی از ویژگی های خوب و جذاب این محصول که باعث شده تا این کالا از این نظر از تمام محصولات مشابه خود پیشی بگیرد بحث نوع ساختار و طراحی این محصول می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که اگر نگاهی کلی به این کالا بیندازیم باید به این نکته اشاره کنیم که بخش نشیمنگاه اینمحصول به صورت مستطیلی شکل و با ضخامت بالا طراحی و تولید گردیده است. این بخش سبب شده تا شما پس از نشستن بر روی این محصول احساس نرمی و راحتی کرده و هم چنین از انعطاف پذیری این محصول هم لذت ببرید. نکته مهم دیگر این است که بخش میانی این محصول به صورت شیار دار و فرو رفته می باشد که با نشستن بر روی ان نرمی و راحتی را احساس کرده و با خیال راحت می توانید از این محصول استفاده کنید. بخش دیگر این محصول هم به تکیه گاه ان تعلق می گیرد که تنها دو بخش کناری ان متصل به بدنه بوده و دیگر قسمت های ان نیز دارای فاصله می باشد که باعث شده تا یک کالای شکیل را شاهد باشیم. هم چنین رنگ این محصول هم به صورت یکدست ابی خواهد بود.



جنس بدنه


جنس بدنه هم یکی دیگر از موارد مهمی است که در خصوص این محصول باید به ان اشاره کنیم. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای رویه ای ساخته شده از نوع PVC مخمل بوده که همین بخش تشکیل دهنده بخش های کناری این کاناپه هم می باشد. هم چنین بخش کف این کالا هم به صورت دو لایه طراحی و تولید شده است. تمامی این موارد از مزایای خوب این کالا در بحث بدنه این محصول می باشد.


ابعاد و وزن


این کالا تولید شده در طول 152 سانتی متر ، عرض 76 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 60 سانتی متر می باشد که این ابعاد کاملا استاندارد بوده و مناسب برای استفاده دو نفر بزرگسال می باشد. در تکمیل این جمله هم باید اشاره کنیم که این محصول دارای تحمل وزن 160 کیلو گرم خواهد بود که برای یک کاناپه بادی مقدار قابل توجه وزیادی می باشد که خیال شما را از این بابت هم بسیار راحت کرده است.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


این محصول همان طور که اشاره شد یک کاناپه بادی می باشد و قطعا برای راه اندازی ان شما نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای پمپ باد نمی باشد و شما برای راه اندازی ان نیاز خواهید داشت که یک پمپ باد به صورت جداگانه خریداری نموده و سپس این محصول را راه اندازی کنید. راه اندازی این کالا نیز از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول شکل خواهد گرفت که کاری ساده و اسان بوده و در مدت زمان کمی شکل می گیرد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که نکته مهم دیگر در خصوص این کالا به نحوه مراقبت از ان تعلق می گیرد که باعث شده تا با استفاده از یک سری راهکار ساده بتوانید سلامت این محصول را تضمین نمایید. در همین رابطه نیز پیشنهاد می کنیم که شما در حین استفاده از این محصول سعی کنید تا وسایل نوک تیز را از کنار ان دور کرده و سعی کنید تا از نزدیک کردن اشیا داغ به سمت این محصول هم خودداری نمایید. تمام این نکات در عین ساده بودن باعث حفظ سلامت این کالا خواهد شد.


جمع بندی


کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه یک محصول ایده ال ، شکیل و جذاب است که دارای بدنه خلاقانه ، ضخامت بالا ، راه اندازی ساده و اسان و هم چنین قیمت ارزان می باشد که باعث شده تا یک پیشنهاد خوب بوده و بتوانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
خانگی
طول
152 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
تحمل وزن
160 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تیکه گاه بادی مجزا
دارای نشیمنگاه مواج
بدنه ضد تعریق
ابعاد بسته بندی 35 در 32 در 7 سانتی متر
مناسب استفاده در منزل
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...