کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه بلند

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 160 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه بلند یکی دیگر از کاناپه های بادی ضد آب و تعریق شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است . این کاناپه

کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه بلند محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که از ظاهر منحصربفرد و متفاوتی برخوردار است و به خوبی جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کرده است . رویه این کاناپه بادی از جنس پی وی سی طرح مخمل یا همان جیر می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و به خوبی می  تواند وزن شما را تحمل کند . همچنین در دیواره های این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که ویژگی ضد تعریق بودن را به آن داده است و به خوبی می تواند در فضاهای باز مانند لب ساحل و یا در حمام مورد استفاده قرار بگیرد .

به همراه این محصول بر پسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل می  توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و از روز زیبای خود بدون وجود مشکل لذت ببرید . یکدیگر از ویژگی های کاناپه های بادی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید قابلیت تحمل وزن آن می باشد که این کاناپه قابلیت تحمل وزن تا 180 کیلوگرم را دارد که در دسته بندی کاناپه های بادی از کیفیت مطلوبی برخوردار است . کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه بلند در طرح ها و رنگبندی جذاب با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که می توانید پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه بلند


یکی از ویژگی های مهمی که یک کاناپه بادی باید ان ها را در اختیار داشته باشد تا با استفاده از ان ها بتوانید یک محصول را در سبد خرید خود جای دهید بحث کیفیت بدنه ، رنگ و طراحی و هم چنین قیمت ان می باشد که کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه بلند همه را به صورت یکجا در اختیار شما قرار خواهد داد. در همین رابطه نیز این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا سعی کنیم به صورت کامل خصوصیات این محصول را برای شما بازگوکنیم...


طراحی و ارگونومی ساخت


اگر بخواهیم به خصوصیات طراحی این محصول بپردازیم در وهله اول باید به بحث نوع ساختار این کالا اشاره کنیم که از این حیث قطعا شبیه به مبل ها و کاناپه های دو نفره بادی معمولی می باشد. راحتی و نرمی این محصول یکی از ویژگی های خوب طراحی این کالا به شمار می رود که خیال شما را از این بابت بسیار راحت کرده است. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که در کناره های این محصول شما می توانید تکیه گاه های مخصوص دست را مشاهده کنید که دونفر پس از نشستن بر روی این محصول به سادگی می توانند دستان خود را بر روی این بخش ها قرار دهند. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول از سطح اصلی این کالا نیز بلند تر می باشد که این عامل هم سبب شده تا بتوانید با خیال راحت از این محصول استفاده کرده و پس از تکیه دادن به ان سر و گردن را هم در بهترین حالت ممکن و ارگونومی قرار دهید تا از این بابت نیز احساس راحتی فوق العاده ای را داشته باشید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم کهاین کاناپه از دو رنگ قرمز و سفید شکل گرفته است که ترکیب و کنار هم قرار گیری این دو رنگ جلوه خاصی را به این محصول بخشیده است.



جنس بدنه


قطعا طراحی و ساختار یک محصول یک نکته مهم در انتخاب یک محصول بادی خواهد بود اما مهم تر از ان قطعا بحث جنس و کیفیت و ضخامت یک محصول است که باعث طول عمر ان محصول می شود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این کاناپه از رویه مخمل و ساخته شده از نوع PVC شکل گرفته است. هم چنین بخش های کناری این محصول از نوع PVC طرح چرم و کف این کالا هم از نوع PVC دو لایه طراحی و تولید شده است.


ابعاد و وزن


این کالا در طول 160 سانتی متر ، عرض 90 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 110 سانتی متر طراحی و تولید شده است که یک ابعاد ایده ال برای قرار گیری در داخل منزل شما خواهد بود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول مناسب برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان و با وزن 180 کیلو گرم می باشد که مقدار قابل توجهی خواهد بود. ئزن کلی این محصول نیز تنها 6.5 کیلو گرم می باشد که این عامل هم بسیار مهم و اساسی است.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


اگر این محصول را از داخل بسته بندی خارج نمایید می توانید بر روی ان دریچه هایی را مشاهده کنید که از طریق ان ها شما قادر خواهید بود تا این کالا را باد کرده و ان را راه اندازی نمایید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که پس از خرید این محصول شما در کنار ان یک عدد پمپ باد را هم خریداری کنید تا بتوانید این محصول را راه اندازی کنید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این کالا در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی خواهد شد و پس از ان مهم ترین نکته بحث مراقبت و نگهداری و هم چنین تعمیرات این محصول در صورت اسیب دیدن خواهد بود. در خصوص مراقبت از این کالا باید عنوان کنیم که بهتر است خصوصیات درج شده در داخل دفترچه راهنمای این محصول را به صورت کامل مطالعه کنید تا بتوانید از ان به نحو احسن استفاده کنید. هم چنین باید سعی کنید تا در صورت اسیب دیدن این محصول نیز از برچسب تعمیرات این کالا استفاده کرده و اقدام به ترمیم این محصول کنید.


جمع بندی


کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه بلند یک محصول مناسب برای استفاده در داخل منزل و فضای باز ، دارای نشیمنگاه ضد تعریق و تکیه گاه بلند می باشد که این نکات از خصوصیات خوب این کاناپه به شمار می رود. این محصول هم چنین دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد که می توانید ان را از سایت نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
خانگی
طول
160 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
تحمل وزن
180 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه مخصوص سر
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
نشیمنگاه ضد تعریق
مناسب استفاده در فضای باز
مناسب سنین بزرگسال
دارای پشتی بلند
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...