کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه بلند مشکی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 220 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه بلند مشکی با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی برند های معتبر جهانی همراه با ضمانت اصالت

کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه بلند مشکی یکی دیگر از کاناپه های بادی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد . جنس سطح نشیمنگاه این کاناپه بادی از پی وی سی مخمل یا همان جیر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و همچنین در بخش های زیرین و کنناری این کاناپه از پی وی سی چرم استفاده شده است که استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . قالبیت تحمل وزن این محصول 160 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و از همین رو به راحتی می تواند به راحتی وزن فرد مصرف کننده را بر روی خود تحمل نماید . همچنین وزن خود محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 5 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن  دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید زیرا به راحتی می توانید آن را جا به جا نمایید . کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه بلند مشکی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . 

نوع
خانگی
طول
220 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
تحمل وزن
155 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
ضد تعرق و طبی
قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...