کاناپه بادی تخت شو دو نفره با تکیه گاه تاج دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 261 سانتی متر
  • عرض: 175 سانتی متر
  • ارتفاع: 74 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت شو دو نفره با تکیه گاه تاج دار از سری کاناپه های بادی زیبا می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی در میان هواداران محصولات و کاناپه های بادی برخوردار است . این تشک بادی دارای بدنه ای  از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . در بخش های کناری و زیرین این کاناپه بادی نیز از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد آب بودن می باشد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز به شمار بیاید . این کاناپه بادی دارای رویه ای مواج می باشد که دارای خصوصیت ضد تعریق است و به خوبی جریان هوا را در میان سطح بدن و رویه کاناپه به گردش در آورده و مانع از تعریق بدن می شود . قابلیت تحمل وزن می تواند یکی از ویژگی های کلیدی در هنگام خرید محصولات بادی به حساب بیاید و باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید . این کاناپه بادی دارای قابلیت تحمل وزن تا 250 کیلو گرم را دارد که نشان از کیفیت ساخت بالا و مهندسی شده آن است . کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه تاج دار با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به خرید آن کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

کاناپه بادی تخت شو دو نفره با تکیه گاه تاج دار

کاناپه بادی تخت شو دو نفره با تکیه گاه تاج دار یکی دیگر از جدید ترین محصولات اینتکس می باشد که با در نظر داشتن تمامی آیتم های ایمنی و استاندارد محصول را ساخته و برای استفاده افراد وارد بازار نموده است. این کاناپه بادی شرایط راحتی را به بهترین شکل فراهم می کند به طوری که در صورت تمایل می تواند جایگزین مبل های منزل شود. همچنین می توان آن را در مقابل تلویزیون تنها برای تماشای فیلم قرار داد و به این گونه محل تماشای فیلم را از نشیمن منزل جدا کرد. کاناپه بادی به صورت تخت خواب بادی نیز در می آید و می تواند دو فرد را نیز بر روی خود جای دهد و برای خوابیدن آن ها نیز مناسب است. این محصول قادر به داشتن فضایی بزرگ برای این افراد می باشد و همواره شرایط مناسبی برای آن ها ایجاد می کند. اجزای تشکیل دهنده محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی است که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد.


قرارگیری طبقات کاناپه بادی بر روی هم

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید این کاناپه بادی دارای طبقاتی است که بر روی هم قرار گرفته و تشکیل این محصول را می دهند تا در صورت تمایل به داشتن تخت خواب بادی این قطعات از هم جدا شده و در کنار هم محصول را به این شکل در بیاورند. این طبقات از یک جنس بوده و با بندی که دارای گیره است به هم ثابت شده اند و اتصال را ایجاد کرده اند تا با تکان خوردن محصول و نیز خوردن ضربه به آن از هم جدا نشده و شکل محصول به هم نریزد. با باز کردن آن ها و قرار گیری در امتداد هم افراد در بخش بالایی که تاج و تکیه گاه می باشد قرار می گیرند و سر آن ها در این بخش احاطه می شود و از قلط خوردن آن ها نیز جلوگیری می شود به همین منظور می توان به راحتی از آن برای خوابیدن و استفاده در سفر به مناطق مختلف به کار برد. 


کیسه ای برای وسایل

یکی دیگر از مزیت هایی که بر روی بدنه ایجاد شده است و می تواند راحتی را برای افراد در هر شرایطی مهیا سازد و نیز می تواند در زمان استراحت وسایل مختلف را در اختیار آن ها قرار دهد کیسه ای است که در کناره محصول ایجاد شده است و با آن می توان به راحتی وسایل مختلف را به همراه داشت. با وجود این بخش در زمان حضور بر روی محصول وسایلی چون گوشی موبایل و یا کنترل تی وی در دسترس شما قرار می گیرد و می توان با این وجود در هر زمان از آن ها استفاده کرد. این کیسه سبب می شود که برای به دست آوردن وسایل دیگر لازم به خروج از محصول نباشد و بتوان به راحتی به این صورت از محصول بهره گرفت. کیسه به رنگ مشکی می باشد که با این تضاد رنگ قادر به ایجاد جذابیت در ظاهر محصول شده و خاص می باشد.


جنس رویه

کل بخش رویه محصول از جنس مخمل باکیفیت می باشد به طوری که رنگ آن نیز در گذر زمان از بین نمی رود و تغییر نمی کند به این صورت در هر زمان قادر به استفاده از آن خواهید بود و امکان استفاده مداوم از آن وجود دارد. این کاناپه بادی در بخش زیرین دارای جنس پی وی سی می باشد که دوام و طول عمر بالایی دارد و سبب ایجاد مقاومت بیش تر در برابر وزن افراد و نیز ضربه ها می شود. با وجود چنین رویه ای شما می توانید در نهایت زیبایی و ظرافت آن را در اتاق نشیمن قرار داده و یا در دکور منزل از آن استفاده کنید و رنگ آن را نیز براساس سلیقه خود انتخاب نمایید.


خرید

کاناپه بادی تخت شو دو نفره با تکیه گاه تاج دار محصولی بی نظیر و زیبا است که در شرکت بزرگ اینتکس تهران آماده خرید می باشد. شما می توانید برای خرید آن به این محل مراجعه نمایید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
261 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
74 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در منزل و سفر
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
دارای تیکه گاه طرح تاجدار
دارای دو تشک بادی تاشو
قابلیت چند کاره
دارای کیسه مخصوص نگهداری اشیا
دارای بدنه ضد تعریق
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...