کاناپه بادی دو نفره تاشو چند کاره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 191 سانتی متر(حالت تا شده)
  • عرض: 91 سانتی متر(حالت تا شده)
  • ارتفاع: 90 سانتی متر(حالت تا شده)
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره تاشو چند کاره محصولی زیبا با رنگ ساده و طراحی شیک و همه پسند عرضه شده در اینتکس تهران

کاناپه های بادی بسیاری در سایت اصلی اینتکس تهران که یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان محصولات بادی در کشور می باشد عرضه می شود و انواع مختلفی در طرح ها ، کاربری ها و رنگ های مختلف دارا می باشد. کاناپه بادی دو نفره تاشو چند کاره یکی از این چندین محصول موجود در سایت اصلی این شرکت می باشد که دارای ویژگی های بسیاری می باشد که تبدیل شده به تشک بادی یکی از ویژگی های کاناپه بادی دو نفره تاشو چند کاره می باشد. طول این کاناپه بادی 191 سانتی متر ،‌ عرض محصول بادی 91 سانتی متر و ارتفاع آن برابر با 90 سانتی متر می باشد ،‌ البته تمامی این ابعاد در حالت تا شده این محصول یعنی در هنگام استفاده در شکل کاناپه بادی می باشد. علاوه بر آن جنس رویه و جنس بخش کناریکاناپه بادی دو نفره تاشو چند کاره از پی وی سی طرح چرم و جنس کف محصول از پی وی سی دولایه می باشد ، که با توجه به همه این ویژگی ها کاناپه بادی دو نفره تاشو چند کاره تحمل وزنی برابر با 250 کیلوگرم را نیز دارا می باشد . 

کاناپه بادی دو نفره تاشو چند کاره

کاناپه بادی دو نفره تاشو چند کاره مناسب ترین و ارزان ترین محصول راحتی از شرکت اینتکس می باشد که به راحتی قابل خریداری است و به آسانی نیز قابل نصب و راه اندازی می باشد و برای افراد در دسترس می باشد. این کاناپه بادی دارای درخشندگی می باشد که رنگ آن نیز تیره بوده و رویه چرم مانندی دارد. قابلیت تاشو بودن محصول باعث می شود که به راحتی به محل های مختلف جا به جا شود و از آن در مسافرت ها استفاده شود. این کاناپه بادی در شرایط خالی از باد می تواند ابعاد کوچکی را داشته باشد و به آسانی در فضایی از وسیله نقلیه قرار گرفته و برای استفاده در سفر و محل هایی مانند ویلا و باغ منتقل گردد. این محصول بادی به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود و در کوتاه ترین زمان آماده استفاده می گردد و برای استراحت فراهم می شود. این محصول مزیت های بسیاری داشته که برای آشنایی بیش تر افراد علاقه مند به صورت دسته بندی هایی در زیر آمده است که به آن مراجعه کنید.


ابعاد مفید و اندازه محصول

کاناپه بادی به دو شکل قابل استفاده می باشد که برای تمامی افراد یکسان است. در مواردی که به صورت کاناپه بادی می باشد و جایگزین محصولات راحتی دیگری می باشد دارای ابعاد مفید 191 سانتی متری در 91 سانتی متری است که در نهایت ارتفاع 90 سانتی متری دارد و می تواند برای استفاده دو فرد کاربرد داشته باشد. این ابعاد برای محل هایی مانند نشیمن و در مقابل تی وی و یا در مکان هایی مانند اتاق خواب استفاده می شود و جهت استفاده نیز نیازمند فضای کوچک می باشد. بنابراین در اغلب محل ها قابل استفاده و راه اندازی است و مزیت های خود را ارائه می دهد. این محصول در زمان نیاز قادر به باز شدن و تبدیل به تخت خواب بادی می باشد که در این صورت ما می توانیم به وسیله آن یک محل مناسب برای خواب و استراحت داشته باشید و در صورت نیاز نیز آن را به صورت تاشو در آورده و نگه دارید.


تشک نرم و راحت این محصول

سزح این کاناپه بادی دارای بخش های فرورفته و بر آمده می باشد که به منظور طبی شدن محصول به این شکل طراحی شده است و در زمان استراحت بر روی آن ها نرمی و لطافت و آرامش حس می شود. تشک نرم این کاناپه بادی در واقع بخش رویه آن است که با براقیت زیادی می باشد و در کناره های خود نیز دستگیره هایی داشته که در زمان نشستن بر روی کاناپه بادی می تواند مورد استفاده گردد و محلی برای قرار گیری دست ها باشد. پشتی این محصول با جنس مشابه با بدنه بوده و راحتی بیش تری را به افراد می بخشد و توانایی داشتن شرایط استاندارد را برای افراد دارا می باشد. با وجود این محصول طبی و راحتی شما می توانید ساعت های بسیاری را بر روی آن به راحتی بگذرانید و وقت خود را صرف آرامش نمایید.


ظاهر شفاف محصول

بدنه کاناپه بادی از پلاستیک فشرده پی وی سی است و رویه آن به صورت طرح چرم می باشد به همین دلیل است که در ظاهر شفافیت و درخشندگی بسیاری داشته و در فضا براق می باشد. این محصول یک رنگ است و تمامی بخش های آن نیز با یک جنس تهیه شده است و دارای ویژگی های یکسانی می باشد. این گونه محصولات به دلیل داشتن زیبایی قادر به قرار گیری در دکور منزل هستند و می توان از آن ها برای جلوه دادن به محیط استفاده شود. این کاناپه بادی برای فراهم کردن محل استراحت در ویلا و باغ نیز استفاده می شود و در این فضا ها کاربرد های فراوانی دارد.


خرید

اگر قصد خرید کاناپه بادی دو نفره تاشو چند کاره هم اکنون به سایت رسمی کارخانه اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را با قیمتی ارزان خریداری نمایید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
191 سانتی متر(حالت تا شده)
عرض
91 سانتی متر(حالت تا شده)
ارتفاع
90 سانتی متر(حالت تا شده)
تحمل وزن
250 کیلو گرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در فضای باز
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
دارای تشک بادی تاشو
دارای بدنه ضد آب
قابلیت چند کاره
دارای قفل پلاستیکی سرخود
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...