کاناپه بادی دو نفره تخت شو جیر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 231 سانتی متر
  • عرض: 195 سانتی متر
  • ارتفاع: 71 سانتی متر
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره تخت شو از بهترین کاناپه های تولیدی می باشد که جنس آن از پی وی سی با رویه مخمل یا همان جیر می باشدکه قابلیت تحمل وزن تا 210 کیلوگرم

کاناپه بادی دو نفره تخت شو از جمله راحت ترین کاناپه های بادی می باشد . جنس کاناپه از نو پی وی سی با رویه کاملا مخمل می باشد که دارای خصوصیت ضد تعریق می باشد . رویه مواج این کاناپه بادی به این خصوصیت ضد تعریق کمک کرده است و باعث می شود در هنگاه خوابیدن بر روی تشک این کاناپه تهویه ی هوا به خوبی صورت بگیرد و از به وجود آمدن عرق در بدن جلوگیری شود . طراحی این محصول به گونه ای صورت گرفته است که مصرف کننده به هنگام خوابیدن بر روی آن احساس راحتی کرده و بدن وی در مناسب ترین حالت قرار بگیرد .این محصول در 3 حالت تخت شو ، نیمه درازکش و نشسته مورد استفاده قرار می گیرد . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و روز زیبای خود را بدون مشکل سپری کنید . این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری نمایید . 

کاناپه بادی دو نفره تخت شو جیر یک محصولی شیک بوده که بدون شک استفاده از آن در هر منازلی آن مکان را زیبا و چشم نواز خواهد کرد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، در ابتدا این نقد و بررسی را مطالعه نموده تا از مزایا و معایب آن به طور کامل آشنا شده و از خریدی که می خواهید انجام دهید اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و به رنگ سرمه ای می باشد که بسیار زیبا و جذاب خواهد بود . نشیمنگاه این محصول به صورت مواجی شکل بوده و ضد تعرق می باشد به صورتی که در هنگامی که از این محصول استفاده می کنید ، باد از میان این قسمت مواجی شکل عبور کرده و جلوی تعرق را خواهد گرفت .

جنس بدنه

جنس بدنه این کاناپه بادی از پی وی سی با رویه مخمل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد ، پس با خیالی آسوده این محصول را خریداری نموده و از آن استفاده نمایید .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این کاناپه بادی به ترتیب به این شرح می باشد : طول : 231 سانتی متر ، عرض : 195 سانتی متر ، ارتفاع : 71 سانتی متر ، تحمل وزن : 210 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 7.5 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه محصول خود را باد و راه اندازی شده تحویل بگیرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که این کالا را در محلی گذاشته تا صدمه و یا آسیبی به آن در حین رفت و آمد و... وارد نشود ، همچنین به هیچ وجه افرادی که جمع وزن آن ها بالای 210 کیلو گرم است از این محصول استفاده نکنند ، ودر آخر وسایل تیز را به آن نزدکی نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود و محصولی با طول عمر بالایی را داشته باشید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد ، شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر کرده و یا به نمایندگی اینتکس تهران آورده تا با تعمیرات تخصصی ما  ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره تخت شو جیر یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که به تازگی روانه بازار شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و نشیمنگاه آن به صورت مواجی شکل می باشد که ضد تعرق بوده و در هنگام استفاده از آن ، باد از میان این لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق بدن را خواهد گرفت . جنس بدنه این محصول از پی وی سی با رویه مخمل بوده و تحمل وزنی بالغ بر 210 کیلو گرم را داراست . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت ، کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
231 سانتی متر
عرض
195 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
تحمل وزن
210 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 7.5 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
ضد تعرق
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
دارای خصوصیت تعبیه هوا به دلیل مواج بودن نشیمنگاه
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
sofa bed

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...