کاناپه بادی دو نفره جدید مرتفع

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 165 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره جدید مرتفع  محصولی ساده و در عین حال شیک عرضه شده در اینتکس تهران

اینتکس تهران به مرور زمان محصولات جدید را با توجه به نیاز و در خواست مشتریان و افراد به فروشگاه اینترنتی می افزاید که هر کدام از این محصولات بادی مورد توجه اشخاص و مشتریان خاص خود قرار می گیرند. کاناپه بادی دو نفره جدید مرتفع یکی از این محصولات می باشد که دارای ویژگی های بسیار می باشد. این کاناپه بادی دو نفره دارای طولی برابر 193 سانتی متر ، عرض 165 سانتی متری و ارتفاعی برابر 90 سانتی متر می باشد. کاناپه بادی دو نفره جدید مرتفع دارای جنس بخش رویه و جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جنس بخش کف نیز از پی وی سی دولایه می باشد که مقاومت بالایی را به این کاناپه بادی دو نفره بخشیده است و با توجه به همه این ویژگی ها کاناپه بادی دو نفره جدید مرتفع  دارای تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم می باشد. این کاناپه بادی در نوع خانگی طراحی و تولید شده است اما می تواان از این محصول در سفرهای تفریحی نیز استفاده کرد و از خرید خود نهایت لذت را دارا بود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید کاناپه بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

کاناپه بادی دو نفره جدید ارتفاع بلند را می توان از گزینه های ایده آل برای استفاده در محیط های خانگی به منظور استراحت دانست . امروزه کاناپه های بادی دارای مزیت های بسیاری به نسبت استفاده از کاناپه های سنتی می باشند که از بهترین مزایای آن ها می توان قیمت بسیار پایین به نسبت کاناپه های سنتی ، چند کاره بودن کاناپه های تختخواب شو و همچنین حجم بسیار کمی که در حالت جمع شده اشغال می کنند اشاره داشت . این کاناپه بادی تولید شده توسط برند اینتکس می باشد که کیفیت و مرغوبیت بالایی را در اختیار شما قرار می دهد و در دسته کاناپه های بادی تخت خواب شو جای می گیرد . اگر شما هم مثل بسیاری از افراد به فکر خرید کاناپه بادی دو نفره با ارتفاع بلند هستید در ادامه این مسیر همراه ما باشید که می خواهیم ین محصول زیبا را به نقد و بررسی بگذاریم .

با نگاهی به ساختار این کاناپه بادی می توان مشاهده کرد که در دسته بندی کاناپه های تختخواب شو قرار دارد و در واقع با خرید آن می توانید با یک تیر چند نشان بزنید . باید گفت که کاناپه بادی دو نفره اینتکس دارای لایه زیرین بادی می باشد که با جمع کردن آن می توانید به عنوان مبل بادی از آن استفاده نمایید . همچنین در صورت باز شدن این لایه بادی می توانید به عنوان تخت خواب بادی به تکیه گاه از آن بهره مند شوید که نشان از کارایی بالای این محصول دارد . این محصول در رنگبندی های بسیار متنوع و زیبایی وجود دارد که در این بخش برای شما عزیزان پر فروش ترین رنگ یعنی خاکستری را فراهم آورده ایم که توانسته است به فروش بالایی دست پیدا کند . با نگاهی به تصاویر این محصول می توانید مشاهده کنید که در بخش عقبی آن تکیه گاهی نسبتا بلند وجود دارد که کمر را در بر میگیرد تا به هنگام استراحت دچار کمر درد نشوید . همچنین در بخش های کناری کوسن هایی برای قرار گیری دست واقع شده است که در هنگام تبدیل کاناپه به تخت خواب به عنوان محافظ های کناری واقع می شود .

برای راه اندازی این کاناپه بادی باید از پمپ های باد دستی و یا برقی مجزا از کاناپه استفاده کنید زیرا این محصول دارای پمپ باد سرخود نمی باشد . با توجه به ابعاد کاناپه بهتر است که برای صرفه جویی در وقت از پمپ های باد برقی استفاده کنید اما به طبع که استفاده از پمپ باد های دستی بزرگ نیز بسیار ایده آل است . جنس بدنه این کاناپه بادی را می توان نقطه قوت این محصول در نظر داشت ، جایی که از ترکیب متریال های با کیفیت برای ساخت این کاناپه بادی استفاده شده است . در بخش رویه این کاناپه و بخش تکیه گاه از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که دارای سازگاری بسیار بالایی با بدن انسان است و از مهمترین ویژگی های آن عدم خراش بر روی پوست به هنگام کشیده شدن بدن بر روی آن می باشد . رویه این کاناپه به صورت مواج است و به هنگام استفاده در محیط های گرم بدن شما دچار عرق نمی شود و ضد تعریق بودن رویه را می توان از مزیت های آن دانست . در این راستا تلاش شده است تا با مواج درست کردن سطح نشیمنگاه کاناپه بادی ، به گردش هوای مطلوب کمک کرده تا از تعریق بدن جلوگیری شود .

در بخش کف این کاناپه بادی دو نفره می توان استفاده از پی وی سی طرح چرم دو لایه را دید که مقاومت فوق العاده بالایی به این محصول بخشیده است . هنگامی که در بخش کف کاناپه از پی وی سی دو لایه استفاده می شود می توان قابلیت تحمل وزنی بالایی را برای آن در نظر گرفت . باید گفت که قابلیت تحمل وزن این محصول توسط برند سازنده آن و بر رروی پکیج بسته بندی 180 کیلو گرم در نظر گرفته شده است که مطابق استاندارد کاناپه های بادی دو نفره است و کیفیت مطلوب را در اختیار شما قرار می دهد تا به صوره دو نفره بزرگسال بتوانید از آن بهره مند شوید . برای خرید این کاناپه بادی دو نفره اینتکس می توانید همین حالا از طریق فروشگاه اینتکس تهران اقدام کرده و محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید . 

نوع
خانگی
طول
193 سانتی متر
عرض
165 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
تحمل وزن
180 کیلو گرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
دارای بدنه ضد تعریق
وزن مناسب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...