کاناپه بادی تخت خواب شو دو نفره جیر

کد bestway 67356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 64 سانتی متر
3,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت خواب شو دو نفره جیر در نمایندگی محصولات بادی و کاناپه بادی چند کاره در ایران با قیمت ارزان ارسال به سراسر کشور

کاناپه بادی دو نفره مسافرتی با روکش مخمل ، ضد تعریق ، محصول شرکت بست وی 2013 با قیمت مناسب و کیفیت عالی ، قابل حمل ، پر و خالی شدن این کاناپه کمتر از 4 دقیقه ، در رنگهای مشکی ، آبی ، سبز ، و نارنجی  ، این مدل کاناپه بادی دو نفره محصول پیشنهادی تهران اینتکس . کاناپه بادی تخت خواب شو برای خانه های دانشجویی، خوابگاه ها ، ویلا ها و حتی اتاق خواب بسیار مفید و پرکاربرد است، کیفیت عالی در قبال قیمت ارزان این کاناپه های بادی از دیگر مزیت آن می باشد. اگر خوب از آن مراقبت کنید طول عمر بالایی دارد. نباید در مجاورت وسایل گرمایشی کاناپه بادی را قرار دهیم .

کاناپه بادی دو نفره جیر

کاناپه بادی دو نفره جیر از سری محصولات شرکت بست وی می باشد که به دلیل داشتن طراحی چند منظوره اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این کالا رنگ فوق العاده شاد و جذابی هم دارد که باعث شده تا بتوانید این محصول را خریداری کرده و از داشتن ان لذت ببرید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را نقد و بررسی نماییم پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

اگر بخواهیم در خصوص این محصول صحبت کنیم باید عنوان کرد که این کالا در وهله اول به عنوان کاناپه مورد استفاده قرار می گیرد. در همین خصوص باید عنوان کرد که در هر دو سمت این محصول دو عدد جایگاه قرار گیری دست به صورت بادی قرار گرفته است که در هنگام نشستن می توانید به راحتی دست های خود را بر روی ان ها قرار دهید. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول هم دارای خطوط موازی می باشد که از تعریق شما جلوگیری خواهد کرد. هم چنین در خصوص بخش نشیمنگاه این محصول هم باید عنوان نمود که این کالا دارای نشیمنگاه با سطح فرو رفته می باشد که بسیار نرم و لطیف است. هم چنین می توانید این کالا را باز کرده و از ان به عنوان تخت بادی هم استفاده کنید که باعث شده تا شما از خرید مجزای یک تخت خواب در امان باشید. هم چنین این بخش به راحتی جمع شده و می توانید به صورت مجدد ان را تا کرده و در زیر کاناپه قرار دهید که این عامل از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. هم چنین بخش های کناری این محصول مشکی رنگ بوده و رویه اصلی این محصول هم به صورت یکدست نارنجی رنگ می باشد که فوق العاده زیبا و دیدنی است.



جنس بدنه


در رابطه با جنس بدنه این کاناپه بادی هم باید عنوان کرد که این کالا رویه ای ساخته شده از نوع PVC مخمل می باشد که فوق العاده دیدنی بوده و کیفیت بالایی دارد. هم چنین بخش های کناری این کالا هم از جنس PVC ساخته شده که به راحتی دچار اسیب نخواهد شد. علاوه بر این ها کف این محصول هم به صورت دو لایه و از نوع PVC ساخته شده که تحمل وزن این محصول را بر عهده داشته و فوق العاده با کیفیت است.


ابعاد و وزن


در ابتدا باید گفت که این کاناپه تنها 7 کیلو گرم وزن دارد که همین عامل سبب شده تا بتوانید به راحتی این محصول را حمل و جا به جا کنید. هم چنین طول این محصول 188 سانتی متر ، عرض ان 152 سانتی متر و ارتفاع این کالا نیز 64 سانتی متر است. علاوه بر این ها این محصول قارد است تا 295 کیلو گرم وزن را هم به راحتی بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی است.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


شما برای راه اندازی این کاناپه بادی احتیاج به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. در همین خصوص باید عنوان کرد که پس از تهیه یک پمپ باد می بایست این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. پس از انجام این کار سعی کنید تا دریچه های باد موجود بر روی این محصول را باز کرده و با استفاده از همان پمپ باد به راحتی و در مدت زمان بسیار کمی این کالا را به صورت کامل و به اندازه باد کنید. در انتهای باد کردن خود نیز می بایست دریچه های باد را بسته تا باد از ان ها خارج نشود. نکته مهم این است که نباید بیش از اندازه این محصول را باد کنید چون از تحمل وزن این کالا کاسته و باعث می شود تا احتمال اسیب دیدگی این محصول افزایش یابد. هم چنین بهتر است این محصول را در مواقعی که قصد استفاده از ان را ندارید جمع کرده و کنار بگذارید تا اسیب نبیند. هم چنین از نزدیک کردن و وارد کردن اشیا نوک تیز هم به داخل این محصول خودداری کنید تا دچار اسیب های جبران نا پذیر نشود.



جمع بندی


کاناپه بادی دو نفره جیر محصولی فوق العاده دیدنی و جذاب است که دارای سطح نشیمنگاه مواج بوده و تمام قسمت های ان به صورت طبی و ضد تعرق تولید گردیده است. هم چنین این محصول قابلیت تبدیل شدن به تخت و مبل و تشک را هم دارا می باشد که از خصوصیات فوق العاده این محصول به شمار می رود. این کالا را می توانید هم اکنون با قیمت عالی از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
188 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
295 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
ضد تعرق
طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...