کاناپه بادی دو نفره جیر چند کاره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 152 سانتی متر
  • عرض: 101 سانتی متر
  • ارتفاع: 86 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره جیر چند کاره از سری محصولات چند کاره موجود در فروشگاه اینتکس تهران با ویژگی های ها خاص و منحصر به فرد

کاناپه بادی دو نفره جیر چند کاره محصولی از سری محصولات بادی متفاوت موجود در فروشگاه اینتکس تهران که ساختار و رنگبندی خاص خود را داراست و نظر افراد را نیز توانسته است به خود جلب کند. این کاناپه بادی دو نفره جیر چند کاره در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و با توجه به ساختاری که دارد می توان از این محصول در فضای باز نیز استفاده نمود جنس این محصول یکی از این دلایل می باشد که اجازه این کار را به مصرف کننده می دهد. جنس رویه و جنس بخش کناری کاناپه بادی دو نفره جیر چند کاره از پی وی سی مخمل با زیبایی منحصر به فرد و جنس بخش کف محصولی نیز که علاوه بر زیبایی مقاومت محصول را نیز دو برابر کرده است از پی وی سی دولایه می باشد. دارا بودن تکیه گاه بزرگ و بسیار راحت ، دارا بودن نشیمنگاه مواج که راحتی بسیاری در هنگام استراحت نیز به همراه دارد و دارا بودن بدنه ضد تعریق که مسئله ای بسیار مهم در باره استفاده از محصولات بادی است از سایر ویژگی های کاناپه بادی دو نفره جیر چند کاره می باشد .

نوع
خانگی
طول
152 سانتی متر
عرض
101 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه بزرگ
دارای نشیمنگاه مواج
دارای بدنه ضد تعریق
قابل استفاده در منزل
دارای وزن و حجم بدنه استاندارد
مناسب سنین مختلف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...