کاناپه بادی دو نفره راحتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 205 سانتی متر
  • عرض: 101 سانتی متر
  • ارتفاع: 92 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره محصول جدید فروشگاه اینترنتی ایران اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی با قیمت ارزان

کاناپه بادی دو نفره راحتی یکی دیگر از کاناپه های با کیفیت عرضه شده توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که توجه بسیاری از هواداران کاناپه های راحتی را به خود جلب کرده است . این کاناپه بادی از جنس پی وی سی می باشد که عملکرد بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و در تست های انجام شده بر روی این محصول کیفیت آن به خوبی قابل مشاهده بوده است . یکی دیگر از خصوصیت های منحصربفرد این محصول رویه پی وی سی و طرح چرم آن می باشد که خاصیت ضد تعریق بودن را به آن بخشیده است و بر کیفیت این محصول افزوده که در بسیاری از فصول سال مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین به همراه این کاناپه بادی برچسب تعمیرات نیز ارسال می شود که در صورت بروز مشکل می توانید از آن  در جهت رفع مشکل استفاده کرده و از روز زیبای خود لذت ببرید . وزن این کاناپه 2.5 کیلوگرم می باشد که در دسته بندی کاناپه های بادی از کیفیت مطلوبی برخوردار است و می تواند گزینه ی مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید و سفری لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد .


کاناپه بادی دو نفره راحتی

کاناپه بادی دو نفره راحتی جزو محصولاتی می باشد که با داشتن نکات ایمنی و راحتی برای تمامس سنین مختلف قادر به ایجاد شرایط راحتی می باشد و می تواند همگی را در آرامش کامل به استراحت مشغول سازد. کاناپه بادی به صورت خاصی طراحی شده است و دارای رویه ضد حساسیت و ضد تعریق است. این محصول با چنین رویه ای دارای لطافت سطحی نیز می باشد و می تواند افرادی که دارای پوست های حساس هستند را نیز بدون ایجاد مشکل بر روی خود نگه دارد. محصول برای استفاده دو فرد ساخته شده است به طوری که فرورفتگی هایی بر روی آن ایجاد شده است که کمر نیز در شرایط مطلوبی قرار می گیرد و می توان مدت زمان طولانی بر روی آن قرار گرفت. این طراحی به خاطر آن است که فضاهای خالی بدن با بخش های نرمه محصول پر شود و از بروز درد و آسیب جلوگیری شود. در این کاناپه بادی می توان در زمان شب نیز اقامت داشت و از آن استفاده کرد. برای خرید این محصول می توان به کسب اطلاعات بیش تر در این باره رسید به همین جهت به مطالب زیر مراجعه کنید.


کناره های محصول

در مجموع بخش هایی که در کاناپه بادی طراحی شده است و می تواند به این طریق شکل کلی محصول را ایجاد سازد برای راحتی و آسایش افراد است و در کنار هم محصولی طبی را ایجاد نموده اند. این محصول نیز در کناره های خود دارای دستگیره هایی می باشد که به منظور تکیه دادن به آن است و با وجود این بخش ها محصول شباهت کامل تری را با کاناپه های دیگر داشته می شود. شباهت به کاناپه های پارچه ای بزرگ باعث شده است که محبوبیت بیش تری در بین افراد برای این محصول طبی ایجاد شود. برای راحتی در زمان استراحت و داشتن نوشیدنی در کنار تماشای فیلم و یا مطالعه می توانید در بخش هایی که بر روی دستگیره ها ایجاد شده است نوشیدنی را قرار دهید. این بخش ها استوانه های فرورفته ای است که دو عدد بوده و بر روی آن ها قرار دارد. با این وجود آب و نوشیدنی در اختیار افراد است و در هر زمان مورد استفاده قرار می گیرد.


فرورفتگی های رویه محصول

کاناپه بادی بر روی خود دارای فرورفتگی هایی است که به منظور ایجاد محصولی طبی در نظر گرفته شده اند. این بخش ها در تکیه گاه دارای سبک موج مانندی می باشد که راحتی را فراهم نموده و می تواند برای استراحت های طولانی مدت مناسب باشد. بدنه با چنین بخش هایی طول عمر و دوام زیاد تری پیدا کرده است و برای سال های طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. فرورفتگی ها همچنین باعث می شود تا هوا بر روی بدنه به حالت آزادانه رفت و آمد کند و خنکی ایجاد گردد. به همین جهت در زمان استراحت تعریق رخ نمی دهد و در واقع محصول یک محصول ضد تعریق می باشد. با نبود تعریق بر روی بدنه ای که از جنس پلاستیک فشرده بارویه پارچه ای است حساسیت نیز شامل حال پوست های حساس نمی شود و می توان به راحتی آن را در دسترس افراد مختلف برای استفاده طولانی مدت قرار داد.

دریچه ورودی باد

از آن جایی که محصول بادی می باشد و بدنه ای توخالی و بادی دارد روش راه اندازی آن نیز مانند محصولات بادی دیگر به وسیله پمپ باد می باشد. این کار با قرار دادن پمپ باد بر روی محفظه ورودی باد انجام می شود. علاوه بر آن محصول از طریق این دریچه می تواند حالت استاندارد خود را حفظ کند و مانع از نشت باد به بیرون از بدنه شود. به همین جهت در ابتدای راه اندازی میزان باد مورد نیاز تعیین می شود و در طول استفاده استخراج نمی گردد. 


خرید

در صورت تمایل به خرید کاناپه بادی تخت خواب شو دو نفره راحتی هم اکنون به فروشگاه محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه کنید و با ضمانت نامه رسمی محصول را خریداری کنید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
205 سانتی متر
عرض
101 سانتی متر
ارتفاع
92 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلو گرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تشک بادی تاشو
دارای بدنه ضد آب
دارای قفل پلاستیکی سرخود
رویه مواج و خصوصیت ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...