کاناپه بادی دو نفره زیتونی تاشو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 205 سانتی متر
  • عرض: 146 سانتی متر
  • ارتفاع: 66 سانتی متر
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره زیتونی تاشو در نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

کاناپه بادی دو نفره زیتونی محصولی شیک و فانتزی برای استفاده در منزل و اتاق های نشیمن که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل می باشد. محصولی با قابلیت ضد تعرق که از کیفیت مناسبی بهره برده و می توان در چند حالت مختلف مانند تشک و مبل از آن استفاده نمود. اما نکته اصلی این کاناپه تحمل وزن آن بوده که تا 270 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. این کاناپه بادی وزنی مناسب داشته به همین دلیل می توان به راحتی آن را در هر مکانی البته توسط ساک حمل مخصوص خود حمل و نقل نمود. ساختار درونی این محصول از جنس نخ های ابریشمی با کیفیتی فوق العاده و بی نظیر . بسیار با دوام و دارای مقاومت بالا . کاملا طبی و بسیار مناسب برای اشخاصی که از ناحیه گردن و کمر دچار مشکل شده اند . این محصول تولید 2013 میباشد و توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند . برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره گرفتن از مرکز با شماره تماس های ذکر شده در سایت تماس بگیرید و این محصول را با بهترین و ارزانترین قیمت خریداری نمایید . همچنین علاوه بر سفارش اینترنتی شما میتوانید ثبت سفارش تلفنی نیز داشته باشید . شما می توانید این محصول را به صورت آنلاین از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید .


کاناپه بادی دو نفره زیتونی تاشو


کاناپه بادی دو نفره زیتونی تاشو محصولی خاص و منحصر به فرد از شرکت اینتکس می باشد که از طراحی زیبایی بر خوردار است و دارای کیفیت و مرغوبیت بدنه نیز می باشد. این گونه محصولات از آن جایی که برای نشستن و درازکش افراد ساخته شده اند می بایست از نکات ایمنی و نیز نکاتی که سلامتی آن ها را به خطر بیندازد عاری باشد و با داشتن خصوصیات برتر بتواند رضایت استفاده کنندگان را جلب نماید. کاناپه بادی دو نفره رنگ بندی جذابی نیز دارد و با این خصوصیات می تواند سبب زیباتر کردن محیط مورد استفاده شود. این رنگ های شاد و دلپذیر در روحیه افراد نقش مهمی دارد و موجب علاقه مندی آن ها به محصولات بادی می شود و با وجود امکان استفاده در محل های مختلف و حالت های گوناگون مصرف این نوع کاناپه بادی محبوبیت آن در بین افراد افزوده می شود و در برخی موارد می توان آن را به عنوان هدیه برای اشخاص خریداری کرد. جهت اطلاع از موجودی این محصول در فروشگاه ها به مطالب زیر مراجعه نمایید.


ظاهری مشابه با کاناپه های بزرگ

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید این کاناپه بادی ظاهری به مانند کاناپه های بزرگ پارچه ای یا چوبی دارد که می تواند کارایی آن ها را نیز داشته باشد و برای راحتی افراد ساخته شود. این کاناپه بادی درونی خالی از مواد داشته و محتویات داخلی آن تنها باد می باشد اما با وجود چنین چیزی می تواند به صورت مبل های مختلف ایفای نقش کند و همانند آن ها برای افراد مفید واقع شود و بتوانند آن را در محل های مختلف خانه برای استراحت های روزانه قرار دهند. این محصول در زمان معین و لازم به تخت خواب در می آید و به مانند بخشی نرم و لطیف با فضایی مفید تبدیل می شود و می توان از آن استفاده مناسب کرد. کاناپه بادی در صورت لزوم قابل جا به جایی نیز است و تفاوت آن با کاناپه های پارچه ای تنها در وزن می باشد که در مقایسه با آن ها محصولی سبک است.


رویه منحصر به فرد

بر روی محصول بخش های سایه روشن ایجاد شده است که در واقع این بخش ها به دلیل نوع جنس رویه می باشد که در ظاهر دو رنگ و با سایه روشن دیده می شود. کاناپه بادی از جنس پلاستیک فشرده پی وی سی است که رویه مخمل دارد و با این وجود می توان تصور کرد که تیره و روشن است و از دو رنگ تشکیل شده است. محصول مورد نظر رویه ای منحصر به فرد دارد به طوری که در زمان استفاده می تواند شرایط مطلوبی را فراهم سازد و برای افراد مناسب و مفید باشد چرا که این بخش بدنه و رویه آن دارای خاصیت ضد حساسیت است و افراد در طولانی مدت قادر به قرار گیری بر روی آن می باشند همچنین ضد تعریق است و برای فصول گرم سال مناسب می شود و می توان از آن در محیط های باز نیز استفاده کرد به شرط آن که نکات ایمنی در مورد آن رعایت شود.


نکات مراقبتی در مورد محصول

نکاتی در مورد افزایش و حفظ سلامتی بدنه وجود دارد که با رعایت آن ها آسیبی به کاناپه بادی وارد نمی شود و می توان از آن سال های زیادی استفاده کرد. از آن جایی که بدنه از جنس پلاستیک فشرده می باشد بنابراین قابل اشتعال است. پس از نزدیک کردن حرارت و آتش به آن می بایست جلوگیری کرد و با این کار سبب خرابی بدنه نشد. همچنین این محصول بدنه ای توخالی با ضخامت مناسب دارد اما در برابر برخورد اشیاء نوک تیز مقاومت خود را از دست می دهد و ایجاد سوراخ و پارگی می کند به همین منظور می بایست از این برخورد ها نیز جلوگیری شود و سلامت بدنه حفظ گردد.


خرید

در صورت تمایل به خرید کاناپه بادی دو نفره زیتونی تاشو می توانید به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید.

نوع
خانگی
طول
205 سانتی متر
عرض
146 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
تحمل وزن
270 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
ضد تعرق
طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
jilong

_

604 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...