کاناپه بادی دو نفره سفید اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 135 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 105 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره سفید اینتکس دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که با نرمی خاص خود بهترین حالت را برای بدن شما به هنگام نشستن به ارمغان می آورد

کاناپه بادی دو نفره سفید از سری محصولات تولیدی توسط برند مطرح اینتکس می باشد که در تولید محصولات بادی پیشتاز بازارهای جهانی می باشد . این محصول در دسته بندی کاناپه های بادی از محبوب ترین ها می باشد زیرا علاوه بر پایین بودن وزن و راحت بودن در جا به جایی محصول ، جنس آن نیز از پی وی سی می باشد و کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و می تواند مورد گزینه ی بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . همچنین به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و سفر خود را بدون دغدغه سپری کنید . از دیگر ویژگی های این محصول خصوصیت ضد تعریق آن می باشد که در بسیاری از فصول سال مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین در این کاناپه تکیه گاهی نرم و مهندسی شده تعبیه شده است که می توانید در استفاده ی طولانی مدت به آن تکیه داده و از احساس درد و خستگی در قسمت های مختلف بدن شما جلوگیری می کند .

نوع
خانگی
طول
135 سانتی متر
عرض
75 سانتی متر
ارتفاع
105 سانتی متر
تحمل وزن
150 کیلو گرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
دارای بدنه ضد آب
قابل استفاده در فضای باز
جنس بدنه از PVC با رویه طرح چرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...