کاناپه بادی دو نفره ضد تعریق چند کاره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره ضد تعریق چند کاره محصولی زیبا با رنگبندی شاد در اینتکس تهران می باشد که مورد توجه خریداران قرار گرفته است

همه روزه محصولات بسیاری وارد بازار محصولات بادی می شود که هر یک از این محصولات مورد توجه مشتریان قرار گرفته و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. کاناپه بادی یکی از این محصولات می باشد که در اینتکس تهران عرضه شده و کاناپه بادی دو نفره ضد تعریق چند کاره از این کاناپه ها می باشد. این محصول بادی دارای ویژگی های بسیاری است و از مهم ترین این ویژگی ها رنگبندی بسیار زیبایی می باشد که مورد توجه افراد و مشتریان قرار گرفته است. این کاناپه بادی برای استفاده دو نفر طراحی و ساخته شده است و ابعاد نسبتا مناسبی نیز دارد. طول این کاناپه بادی 150 سانتی متر ، عرض این کاناپه 90 سانتی متر و ارتفاع آن برابر با 70 سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد و ساختار جنس تولیدی این محصول دارای تحمل وزنی برابر 260 کیلوگرم می باشد. جنس رویه کاناپه بادی دو نفره ضد تعریق چند کاره از پی وی سی مخمل ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جس کف این محصول نیز از پی وی سی دو لایه ب مقاومت بسیار بالا می باشد . 

نوع
خانگی
طول
150 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
70 سانتی متر
تحمل وزن
260 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه های متصل به هم
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
نشیمنگاه ضد تعریق
مناسب استفاده در منزل
دارای بدنه ضد آب
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...