کاناپه بادی دو نفره چند کاره سبز اینتکس

کد intex 68566

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 221 سانتی متر
  • عرض: 191 سانتی متر
  • ارتفاع: 73 سانتی متر
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اینتکس یکی از نامدار ترین تولید کنندگان محصولات بادی در دنیاست که در هر زمینه ای از این محصولات تولیدات خاص خود را دارد و تا هم اکنون توانسته است نامی بزرگ برای خود دست و پا کند. کاناپه بادی نیز یکی از این بخش هاست که اینتکس به آن ورود کرده و تولیدات بسیاری هم در این زمینه دارد.


اینتکس تهران نیز که نمایندگی فروش محصولات این برند بزرگ را برعهده دارد محصولی جدید با نام کاناپ بادی دو نفره چند کاره سبز اینتکس  به بازار عرضه کرده که دارای ویژگی های بسیاری از جمله ابعاد مناسب و ساختار مقاومت و در عین حال زیبایی دارد. این کاناپه بادی خانگی دارای طولی برابر 221 سانتی متر ، عرض 191 سانتی متر و ارتفاع 73 سانتی متر می باشد. جنس کف این کاناپه بادی از پی وی سی دولایه بوده و جنس بخش کناری و جنس رویه این محصول بادی نیز از پی وی سی مخملی می باشد.


با توجه به همه این ویژگی ها کاناپه بادی دو نفره چند کاره سبز اینتکس  دارای تحمل وزنی برابر 230 کیلوگرم را داراست. وزن بسته بندی این محصول اینتکس نیز برابر 8 کیلوگرم است که راحتی در جابجایی آن را به همراه دارد و یک ویژگی مهم برای کاناپه بادی دو نفره چند کاره سبز اینتکس به شمار می آید.

کاناپه بادی دو نفره چند کاره سبز اینتکس

کاناپه بادی دو نفره چند کاره سبز اینتکس

کاناپه بادی دو نفره چند کاره سبز اینتکس از بدنه ای جذاب تشکیل شده است که رنگبندی آن نیز به گونه ای خاص است و هر فردی را به خود جذب می کند و علاقه مند به استفاده از آن می نماید. این کاناپه بادی طراحی منحصر به فرد داشته و در بخش هایی از آن طرح های زیبا و خیره کننده ای ایجاد شده است که با وجود بخش رویه آن که یک رنگ است در مجموع توانایی ایجاد محصولی بی نظیر را دارا می باشد و می تواند به درستی مورد استفاده قرار گیرد. ویژگی های کاناپه بادی فقط محدود به ظاهر و زیبایی آن نیست چرا که بدنه آن در هر جای خود از مواد اولیه بسیار مرغوبی تشکیل شده است که برای افراد استفاده کننده حالت استانداردی را ایجاد کرده و می تواند دوام و مقاومت بالایی داشته باشد و در طول مدت زمان استفاده از حالت مطلوبی بهره مند شوند. این کاناپه بادی برای دو فرد در نظر گرفته شده است و می توان به این گونه کارایی بیش تری داشته باشد. برای اطلاع از ویژگی های محصول با ما همراه باشید.


تشابه کامل به کاناپه های راحتی

کاناپه بادی دو نفره چند کاره سبز اینتکس

یکی از ویژگی هایی که طرفداران این محصول را افزایش داده و توانسته مورد علاقه افراد گردد ظاهر زیبای آن می باشد که مشابه با کاناپه های راحتی بوده ولی با مزیت های بسیار زیادی می باشد و می تواند بهتر از آن ها ایفای نقش کند و شرایط لازم را برای استراحت افراد مهیا سازد. این کاناپه با داشتن بدنه ای بادی وزن ناچیزی دارد بنابراین قابل جا به جایی و حمل است و می توان آن را به نقاط مختلف منزل هدایت کرد و برای تمیزکاری منزل و انجام خانه تکانی نیز نیازی به فرد دیگری برای کمک کردن نمی باشد و افراد به تنهایی قادر به حرکت دادن آن می باشند. این محصول همانند کاناپه های راحتی رویه مخمل دارد و نیز دارای تکیه گاه و دستگیره هایی در بخش های کناره می باشد و می تواند برای مدت زمان زیاد شرایط راحتی و آسایش را برای افراد مهیا سازد. این بخش ها همگی در کنار هم تشکیل محصولی طبی را داده اند تا تمامی افراد قادر به استفاده از آن باشند.


طراحی چند بخشی

کاناپه بادی دو نفره چند کاره سبز اینتکس

منظور از طراحی چند بخشی بدنه کاناپه بادی این است که همان طور که در تصویر می بینید بخش نشیمن آن لایه ای بوده و از دو بخش مجزای روی هم تشکیل شده است و می تواند به راحتی از یکدیگر جدا شود. این بخش ها در زمانی که محصول به شکل کاناپه بادی می باشد بر روی هم قرار گرفته و نشیمن این کاناپه را تشکیل می دهند و با افزایش ارتفاع این نشیمن می توان به راحتی از آن استفاده کرد و آرامش بیش تری را داشت. اما در زمانی که قصد استفاده از محصول به عنوان تخت بادی را دارید و می خواهید آن را تبدیل به تخت بادی دو نفره نمایید می توانید بخش ها را در امتداد هم قرار داده و تشکیل محلی برای استراحت و خوابیدن نمایید. به این صورت فضای کافی برای استراحت و خوابیدن دو فرد بر روی محصول ایجاد می شود.


امکان باد کردن بخش های مختلف محصول به صورت مجزا

این کاناپه بادی از آن جایی که دارای طراحی چند بخشی می باشد و بخش های آن در کنار هم قرار گرفته اند دارای محفظه های بادی نیز است که در هر قسمت به صورت مجزا وجود دارد و می توان به وسیله پمپ باد هر بخش را جداگانه راه اندازی نمود. این کار باعث می شود که در زمان بروز آسیب در لایه ای از محصول صدمه به بخش های دیگر وارد نشود و بتوان به راحتی جلوی بروز خرابی را گرفت و محصول را ترمیم کرد.


خرید

کاناپه بادی دو نفره چند کاره سبز اینتکس دارای رویه مخمل می باشد و با قیمتی به صرفه و ارزان در شرکت معتبر اینتکس تهران وجود دارد و می توان از این طریق محصول را خریداری کرد.

نوع
خانگی
طول
221 سانتی متر
عرض
191 سانتی متر
ارتفاع
73 سانتی متر
تحمل وزن
230 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه موازی
ضد تعرق و طبی
قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...